MuscleMeat

Ik zoek een broek

Bezoekers in dit topic

El Comandante

Massive Warrior
15 jaar lid
Lid geworden
7 mei 2003
Berichten
20.935
Waardering
13
Ik zoek een Nike-trainingspantalon die vrij wijd en recht is, en 2-3 jaar geleden voor het eerst in de winkels kwam, in zwart en gebroken wit.
De broek is gevoerd, en daarom lekker warm, verkoopprijs was zo rond de 65 euro.

Wie kan mij aan een site helpen die zulke modellen nog heeft en verkoopt (van Nike)?
 
Metal_Wolf zei:
Verkapt "Harrrrdcore opa scheurt uit broek en zoekt een nieuwe broek om iedereen te laten weten dat ik uit m'n broek gescheurd ben" topic.

:roflol:

It's funny, cuz it's true!

Ben trouwens wel benieuwd naar een serieus antwoord, want ik heb zelf ook zo'n broek, maatje "ik-weeg-300kg" en die begint aardig versleten te raken. Dus ik ben benieuwd..
 
zon broek heb ik ook denk ik, ik heb hem bij intersport gekocht
 
trainen in een gevoerde lange broek ... damn... da's veel te warm voor mij, plus dat een lange broek meer aan mijn benen blijft "plakken" waardoor ik minder goed kan squaten en deadliften en eerder uit mijn broek scheur (vooral als het nog eens een niet-rekbare stof is).
 
de broek waar ik over praat is vrij wijd waardoor hij juist perfect is om mee te squaten en deadliften
 
house broek van uncle sam!

Ze zien er niet uit maar zitten goddelijk!
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]


Zoiets breed genoeg?
 
waarom koop je geen Antiliaanse spijkerbroek ??
- hij is stevig en wijd genoeg
- hangt alleen onderaan je reet.......;)



suc6!
 
ik heb geen internet link

maar heb zo ee week geleden nog zien hangen in de primo winkel .

geen idee of ze dat ook in nederland hebben
 
Ik train zelf in joggingbroeken, misschien een idee? Als je die scheurt ben je gewoon een dikzak!
 
Opa, doe es wat moeite man. Loop gewoon bij diverse sportzaken naar binnen, en geef je ogen de kost, als je mazzel hebt loop je nog tegen een aanbieding ook, zo heb ik nu 4 van die broeken liggen, ook van nike.

Een beetje lui zijn en alles maar aan een ander vragen...tsss :finger:
 
Broeken van Adidas zitten ook lekker, zit ook veel stretch in ;) . Je kunt desnoods ook trainingsbroeken van Australian eens proberen, wel duur.
 
Centaur zei:
Opa, doe es wat moeite man. Loop gewoon bij diverse sportzaken naar binnen, en geef je ogen de kost, als je mazzel hebt loop je nog tegen een aanbieding ook, zo heb ik nu 4 van die broeken liggen, ook van nike.

Een beetje lui zijn en alles maar aan een ander vragen...tsss :finger:
Dat is ook de reden van mijn "verkapt" reply.

DBC wil gewoon aandacht.. *zucht*
 
Bel MC Hammer ff, die heeft nog wel een wijde broek voor je. Kun je weer 10 jaar vooruit met squatten.
 
DBC, kom gezellig naar Hilversum, loop je even met mij mee naar het

hoofdkantoor van NIKÉ, en dan zoek je hem daar even op, ik zal niet weten wat ze er nu hebben hangen, ben er al een tijdje niet geweest.

maar hebben altijd voldoende kleding.


ander alternatief, loop even in Utrecht naar de perry sport.
 
Centaur zei:
Opa, doe es wat moeite man. Loop gewoon bij diverse sportzaken naar binnen, en geef je ogen de kost, als je mazzel hebt loop je nog tegen een aanbieding ook, zo heb ik nu 4 van die broeken liggen, ook van nike.

Een beetje lui zijn en alles maar aan een ander vragen...tsss :finger:

Ben zaterdag 4 winkels af geweest. Dat vind ik wel weer genoeg. ;)
Ik zoek in principe een incourant artikel. Dat het bestaat, bleek wel toen ik om 'die Levi's shirtjes' vroeg die incourant waren. En toen bleek dat iemand op DBB me alsnog aan die shirtjes kon helpen via Levi's Poland. Ben er nu nog dankbaar voor!! Vandaar dus deze vraag naar een incourant artikel dat miss wel ergsn nog hangt. Niks meer, niks minder.

Nike hoofdkantoor zou prettig zijn btw :D
 
ik zoek een vriendin die (thuis) niet de broek aan heeft :)

Het is een doordenkertje.
 
Back
Naar boven