AndroidHealthClinic

Ik zoek iemand die even een simpel logo kan maken, 2 mins werk.

Bezoekers in dit topic

Steelpan

Freaky Bodybuilder
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
4 okt 2006
Berichten
5.828
Waardering
3.486
Lengte
1m80
Massa
94kg
Zou iemand hier misschien even tijd hebben om een oranje rondje (KNVB oranje) met transparante achtergrond te maken en dan als .jpg.
Het is voor een favicon, dus als het kan <5kb
 
Zou iemand hier misschien even tijd hebben om een oranje rondje (KNVB oranje) met transparante achtergrond te maken en dan als .jpg.
Het is voor een favicon, dus als het kan <5kb
jpg ondersteunt geen transparantie. png?
 
favicon-32x32.png


???
 
Opgeschoond, volgende keer volgen er kaarten.

Oh er is wat veranderd maar het is mij niet helemaal duidelijk zo. Geld dit voor alle secties maar is de melding niet overal gepost? Wel in de humor sectie of all places? En hoe weten we van tevoren dat reacties kaarten kunnen opleveren wanneer ze onder geen van de in die uitleg genoemde kwesties vallen? Valt vragen of er reacties verdwenen zijn daar bijvoorbeeld ook onder? Wat wel en wat niet en waar wel en waar niet?

Of merken we het vanzelf wel als we punten krijgen?
 
Oh er is wat veranderd maar het is mij niet helemaal duidelijk zo. Geld dit voor alle secties maar is de melding niet overal gepost? Wel in de humor sectie of all places? En hoe weten we van tevoren dat reacties kaarten kunnen opleveren wanneer ze onder geen van de in die uitleg genoemde kwesties vallen? Valt vragen of er reacties verdwenen zijn daar bijvoorbeeld ook onder? Wat wel en wat niet en waar wel en waar niet?

Of merken we het vanzelf wel als we punten krijgen?
Ja, dit geldt voor alle secties.
Met een beetje gezond verstand is dat wel duidelijk.
 
Back
Naar boven