XXL Nutrition

ik zoek nog vriendjes/vriendinnetjes op Hyves!!

Users who are viewing this thread

Status
Niet open voor verdere reacties.

Realist

Massive Warrior
+15 jaar member
Lid geworden
19 jun 2005
Lengte
1m85
Massa
95kg
Vetpercentage
15%
De enige reden waarom mensen een profielpagina gebruiken is om bekender te worden en om andere mensen te bespioneren, je kan heel iemands leven namelijk bekijken dmv foto's/relatie/leeftijd/gedrag/met welke mensen ze omgaan ;)

bsbsbs

Monstrous Giant
+10 jaar member
Lid geworden
21 okt 2007
Lengte
1m66
Massa
66kg
Vetpercentage
6%
De enige reden waarom mensen een profielpagina gebruiken is om bekender te worden en om andere mensen te bespioneren, je kan heel iemands leven namelijk bekijken dmv foto's/relatie/leeftijd/gedrag/met welke mensen ze omgaan ;)

wat is jouw hyves?

xamderzone

Advanced Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
20 feb 2008

Yup yup!

Yuppie
Uit Wikipedia, de vrije encyclopedie
Ga naar: navigatie, zoeken
Yuppie of Yup is een oorspronkelijk Engelstalige afkorting en staat voor Young Urban Professional.

Een yup is een jong persoon met een verantwoordelijke en goed verdienende (kantoor)baan, die zijn of haar loon gebruikt om zich te meten met mensen van de geldadel of andere individuen die niet hoeven te werken. Om zo te kunnen leven is een yup ongehuwd, of heeft een goedverdienende partner, in welk geval hij of zij ook wel dink (Double income, no kids) genoemd wordt. Een yup heeft meestal (nog) geen kinderen. Hij of zij leeft in de grootstedelijke (urban) omgeving.

Het woord yup is in hetzelfde jargon te situeren als snob. Ouder wordende yuppies veranderen meestal in tweeverdieners.

XXL Nutrition

Official Sponsor
Sponsor
+15 jaar member
Lid geworden
14 jun 2004

Ik geloof dat elk recherche onderzoek tegenwoordig standaard op hyves begint... :p

xamderzone

Advanced Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
20 feb 2008
Ik geloof dat elk recherche onderzoek tegenwoordig standaard op hyves begint... :p

Vriend van me werkt bij de Politie. Hij heeft zelf geen Hyves maar zegt al veel foto's van hyves te hebben gekopieerd voor politieonderzoek! Nou goed, ik vind het prima. Dat ze die hyves loverboys en lovergirls maar eens goed in de kraag vatten!

luppie

Monstrous Giant
+15 jaar member
Lid geworden
15 jul 2004
Ik heb een hyves voor de fun.
En om chickie's te scoren

xamderzone

Advanced Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
20 feb 2008
Ik heb een hyves voor de fun.
En om chickie's te scoren

Voor mij ook. Ook handig om "the day after" even te kijken of die meid van gister wel echt zo lekker was als je met je zatte kop dacht dat ze was.

Onslow

Gelsenkirchen
Elite Member
Challenge Winner
5x Challenge Winner
+15 jaar member
Lid geworden
16 mrt 2005

Chris Rosenberg

DeMeo crew
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
16 mei 2006

Tenzij ze goldmember zijn dan weten ze wie gekeken heeft op hun profiel of je moet een fake account hebben ;)

XXL Nutrition

Official Sponsor
Sponsor
+15 jaar member
Lid geworden
14 jun 2004
ach ik vind het wel leuk Hyves.. maak er alleen niet zoveel gebruik van.

ZoutZak

Huge Freak
+15 jaar member
Lid geworden
9 okt 2002
Lengte
2m
Massa
110kg
Ruim 8 miljoen leden.

We're doomed :(

arnoldfan

Monstrous Giant
+10 jaar member
Lid geworden
27 aug 2006
Lengte
1m50
Massa
160kg
Vetpercentage
1%

indd, vind je dat niet geil bij meisjes ?

Gorill0r

Colossal Veteran
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
25 apr 2005

Mooi is dat he.

Mensen die hun hele hebben en houwen op het internet gooien :roflol:

Status
Niet open voor verdere reacties.

Naar boven