XXL Nutrition

ik zoek nog vriendjes/vriendinnetjes op Hyves!!

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Pikant detail is dat veel werkgevers hun sollicitanten screenen door hen Hyves te achterhalen. Zodoende kunnen ze heel makkeliujk te weten komen wat de mentaliteit van hun potentiele werknemer is en wat hun vrije tijd zo'n beetje als invulling krijgt. Aangezien een sollicitatie gesprek 1 bonk schijn en show is, zijn hyves search in vele gevallen veel accurater of beslissende ondersteuning voor afweging.

Verder is er door justitie/politie al zat ondersteunend bewijsmateriaal van Hyves gehaald in misdrijf zaken over associaties die personen met elkaar hebben. Of in welke richting ze hun neus steken

Bovendien zul je je nog verbazen over webarchives en spider catchers die op deze wijze talloze persoonsinformatie opslaan. En op internet is geen internationale rechtsspraak of bescherming.

Aan de andere kant, kun je ervan uit gaan dat je altijd anoniem gevonden wordt, al is het maar door kenissen. En zodoende zelfs op voorhand individuele info kunt vrijgeven waar je zelf baat bij hebt mocht dat in de toekomst nog gevonden worden door wie dan ook. Het bos insturen over het pad dat jij uitzet en bepaald.

Goed punt Marky. Zal ik jullie eens een verhaaltje vertellen. Een tijdje geleden (1,5 maand) is mijn broer en vriend tijdens een dorpsfeest (Breugheliaans festijn in Losser) in elkaar geslagen door 7/8 tal jongens. Die vriend van me was leidinggevende en hoorde een werkneemster dat ze vriendjes had en datzelfde weekend vaak ruzie hadden gezocht op datzelfde feest. VIa Hyves heeft mijn vriend die gasten uiteindelijk via zijn hyves weten te achterhalen en dit aan de politie medegedeeld.
Na een kort onderzoek heeft de politie de dader ingesloten. Dit heeft geloof ook wel op Hyves en Telegraaf.nl gestaan.

Ikzelf ben ontzettend huiverig met het verstrekken van NAW gegevens (helemaal op het internet) en ben dan ook niet op een profielensite te vinden. Maar het heeft gelukkig niet altijd een nadeel zo'n digitale gemeenschap.
 
alweer bijna 70 vriendjes & vriendinnetjes!

ik heb een heleboel uitnodigingen verstuurd, dus reageer maar !
;)
 
Ikzelf ben ontzettend huiverig met het verstrekken van NAW gegevens (helemaal op het internet) en ben dan ook niet op een profielensite te vinden. Maar het heeft gelukkig niet altijd een nadeel zo'n digitale gemeenschap.

Zo ben ik ook een lange tijd geweest, heb er net zo over nagedacht.. Echter staat nooit mijn woonadres op internet.. Als je me echt zou willen zoeken, dan is dat ook wel te doen zonder die gegevens...

Maargoed, zoals Marky ook al zegt.. Als je echt iemand zoekt kun je hem altijd wel vinden ;)

Over die sollicitaties: Ik heb niets te verbergen, ben heel mijn leven altijd eerlijk geweest tegen mensen en ben ook van plan altijd zo te blijven.. Ik wil niet bang zijn voor versprekingen op mijn werk of whatever, mochten ze dingen vragen, dan zal ik altijd eerlijk antwoorden, geloven ze me niet op mijn woord, dan hebben ze pech, dan is er vanaf mijn kant direct al een enorme breuk in het vertrouwen in elkaar...
 
Zo ben ik ook een lange tijd geweest, heb er net zo over nagedacht.. Echter staat nooit mijn woonadres op internet.. Als je me echt zou willen zoeken, dan is dat ook wel te doen zonder die gegevens...

Maargoed, zoals Marky ook al zegt.. Als je echt iemand zoekt kun je hem altijd wel vinden ;)

Je iig wel kan instellen voor wie je profielgegevens zichtbaar zijn. Dus voor alleen vrienden, vrienden+vrienden van vrienden of alle hyvers. Kan tenminste niet iedere gek bv je 06 nummer opzoeken en dat soort ongein;)
 
ik heb niets te verbergen......
;)
 
Ikzelf ben ontzettend huiverig met het verstrekken van NAW gegevens (helemaal op het internet) en ben dan ook niet op een profielensite te vinden. Maar het heeft gelukkig niet altijd een nadeel zo'n digitale gemeenschap.

Dat maakt nog niet eens zoveel uit. Dat soort info weet justitie toch altijd te achterhalen. M'n adresgegevens en pers. info mag iedereen weten.

Het gaat juist om informele informatie als binding met anderen, reden van toenadering etc. Zoiets staat nergens elders in een gedocumenteerd systeem.
 
Kent iedereen hier elkaar of is dit echt een iedereen voegt iedereen toe om populairder te worden?
 
Kent iedereen hier elkaar of is dit echt een iedereen voegt iedereen toe om populairder te worden?


ik ken hier bijna niemand in Real Life.............ik wil gewoon lekker de popie-jopie uithangen!

gelukkig kun je op internet zijn wie je wilt zijn, en een heel ander figuur zijn in Real-Life!
:D

.......helaas ben ik in Real-Life nog gekker dan op dit forum.......
:eek::rolleyes:
 
Nah, dat filmpje van die afdaling a la Henk Schutte voorspelt al niet veel goeds:roflol:



helaas is dat na mijn trouwen een stuk minder geworden; maar rally rijden & autoracen zit gewoon in mijn bloed!

dat is oa de reden waarom ik dus geen motor-rijbewijs heb: in dat geval was ik allang dood geweest...........een gashendel/pedaal kent bij mij 2 standen ( AAN of UIT)
:D
 
gaan ze nou ook al op hyves iedereen een mailtje sturen voor een vriendjesverzoek haha wat een sletten!!! :P

Van:Danny (434) 28/09/07 00:08 [Afbeelding niet meer beschikbaar] Hyves-bericht Aan: dutchbodybuilders 83) via de hyve dutchbodybuilders vriendjesgeil
Ik wil meer vriendjes dan klusmier

voeg me toe als je me nog niet hebt

[Afbeelding niet meer beschikbaar] ANTWOORD [Afbeelding niet meer beschikbaar] Allen beantwoorden [Afbeelding niet meer beschikbaar] Doorsturen [Afbeelding niet meer beschikbaar] VERWIJDEREN [Afbeelding niet meer beschikbaar] Dit is spam Van:Klusmier (75) 27/09/07 23:03 [Afbeelding niet meer beschikbaar] Hyves-bericht Aan: dutchbodybuilders 83) via de hyve dutchbodybuilders make my day, be my friend!
word mijn vriend op:
[Link niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

natuurlijk voor degenen die nog niet op mijn lijst staan!
 
Hmm .. wat moet ik nu met een sport masseur ???? Is er geen masseuse ???

:)
 
Klusmier je bent me internet vriend! :coffeepc:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven