Fitness Seller

ik zoek nog vriendjes/vriendinnetjes op Hyves!! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik ken ook zo'n wijf die er echt mee ge-obsedeerd is en volgens mij elke dag loopt te tellen en verkondigen hoeveel het er weer zijn...ze probeerde mij zelfs over te halen om hyves te maken zodat ze er weer 1 bij op kon tellen :roflol: ****in koe

Wedde dat jij onderhand hyves aan heb gemaakt? :D

Nou bsbsbs gooi hem op dbb, ik heb half dbb al :roflol:
 
Ach Hyves is misschien niet geweldig, maar toch wel verdomd handig voor mij om contact te houden met Nederlandse vrienden en kennissen :d
 
Ik doe er eigenlijk geen moer mee, ik ken dan eigenlijk ook maar heel weinig NL mensen.
 
Enige waar ik het voor gebruik is om mensen hun privé leven te crashen, en daar gebruikt iedereen het ongeveer voor :D
 
Hahaha, dat kopke van El Smurfo op netlog :roflol:

r042sn.png


Steffiee (zondag, 18 mei 2008 om 12:43)

Sven, tis al geleden van 18 maart daj nen nieuwe foto ebt getrokken,
dus trek nog ne keer enen
of dien daar van u gespierd lijf derop zetten :')
xxx

--------------------------------------------------------------------------------
 
omg, kga da der eens allemaal moeten van smijten :')
 
zet "dien" van u gespierd lijf er eens op smurfo, op netlog dan. Dan is het afwachten op de eerste reacties :roflol:


Eeuwige karma verzekerd dan...
 
zet "dien" van u gespierd lijf er eens op smurfo, op netlog dan. Dan is het afwachten op de eerste reacties :roflol:


Eeuwige karma verzekerd dan...

:roflol:
ik had dat eens gedaan voor enkele minuten en dan vlug weer verwijdert en toen had iemand daar een screenshot van genomen en werd ik ermee gechanteerd :(
edit: en ik heb die trouwens niet meer want mijn computer is enkele maanden geleden gecrasht :D
 
Hyves is wel leuk, maar eerlijk is eerlijk..

Ik erger me aan mensen die overal (in het echte leven) trots lopen te verkondigen hoeveel vrienden ze hebben.

Het zijn gewoon allemaal fake vrienden, vroeger had je nog een echte vriend waarop je tegen de schouder kon uithuilen, als je je diepe gevoelens tegen die persoon kon zeggen, waarmee je kon lachen! En NU is een vriend van een vriend al genoeg vriend om op hyves toe te voegen!




added


( www.edwink89.hyves.nl , is mijne trouwens, voor de mensen die een oogje op me hebben, en die hem niet in dit topic konden vinden ;))



:rolleyes:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven