AndroidHealthClinic

ik zoek nog vriendjes/vriendinnetjes op Hyves!! (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Maar eerlijk vind je het toch wel leuk om extra vriendjes te hebben die je niet eens kent 'status' ! :P

Ik vind het wel leuk ja, maar de meeste zijn inderdaad fake :D

En ja status, als iemand mij aanbid omdat ik veel hyves vriendjes heb dan mankeert er wat aan die persoon :p
 
Hehe voor sommige mensen is het echt een wedstrijd ja, wie de meeste vriendjes heeft, maar je hoort niemand erover, maar er zijn mensen die voegen echt iedereen toe gewoon ;)
Ook mensen die ze pas 1x gezien hebben ofzo.
 
Ik vind het wel leuk ja, maar de meeste zijn inderdaad fake :D

En ja status, als iemand mij aanbid omdat ik veel hyves vriendjes heb dan mankeert er wat aan die persoon :p

Vrienden (299) :D


Nee je hebt gelijk man. Is echt triest dat soort volk.
 
75 procent zijn kennissen
 
Echte vrienden? Heel veel. ;)


Elke kneus kent in het dagelijkse leven honderden mensen, maar noem jij die allemaal jouw vriend?

Alsof je mensen alleen mag toevoegen als het je vrienden zijn :rolleyes:
 
75 procent zijn kennissen

Eerder :
20% vrienden
50% kennissen en vrienden van vrienden
30% zijn lulletjes die je toegevoegd hebben voor de lol omdat ze dan ook weer meer vrienden hebben of omdat je ze ooit eens via internet tegen kwam.


Dat "mijn merken zijn" vind ik ook wel lachen. Lang leve zij die zingeving vinden in het dwangmatige consumptiegedrag van merkartikelen door welke men eeuwige erkenning en aanvaarding denkt te ontvangen door hun omgeving. :o
 
Alsof je mensen alleen mag toevoegen als het je vrienden zijn :rolleyes:

Nee kerel, daar gaat het ook niet over.

Maar het hele systeem van het focussen op het vriendenaantal brengt wel tot gevolg dat je van die kansloze figuren hebt die iedereen gaan toevoegen (zelf zij die ze niet kennen) omdat het zo hoort en omdat je er zo bij hoort.
Hierdoor krijg je van die hele onzekere figuren met honderden zogezegde vrienden maar welke irl quasi niemand kennen. Ken genoeg van die voorbeelden. Daarnaast creeër je ook nog een maatschappelijk verwachtingspatroon onder jongeren waarbij het niet oke is om weinig vrienden te hebben.

Teminste, dat is mijn beeld erop en daarom ga ik akkoord met de visie van sommigen dat er veel van die trieste mensen rondlopen die het nodig vinden populair te lijken. Het kan een leuke toevoeging zijn aan je sociaal netwerk maar sommigen maken er een hoofdtak van en gaan daarnaast nog zo'n alter ego-leventje leiden waar ze amper wat mensen lijken te kennen.
 
Nee kerel, daar gaat het ook niet over.

Maar het hele systeem van het focussen op het vriendenaantal brengt wel tot gevolg dat je van die kansloze figuren hebt die iedereen gaan toevoegen (zelf zij die ze niet kennen) omdat het zo hoort en omdat je er zo bij hoort.
Hierdoor krijg je van die hele onzekere figuren met honderden zogezegde vrienden maar welke irl quasi niemand kennen. Ken genoeg van die voorbeelden. Daarnaast creeër je ook nog een maatschappelijk verwachtingspatroon onder jongeren waarbij het niet oke is om weinig vrienden te hebben.

Teminste, dat is mijn beeld erop en daarom ga ik akkoord met de visie van sommigen dat er veel van die trieste mensen rondlopen die het nodig vinden populair te lijken. Grow the **** up en ga lekker echt mensen ontmoeten in plaats van de man uit te hangen op internet met je profieltjes en fancy foto'tjuuuhs. :D

Gelijk heb je ouwe. Loopt de spuigaten uit bij sommige figuren. 234892348 vriendjes per dag maken die lui. Maakt indruk op de chickies natuurlijk!
 
Nee kerel, daar gaat het ook niet over.

Maar het hele systeem van het focussen op het vriendenaantal brengt wel tot gevolg dat je van die kansloze figuren hebt die iedereen gaan toevoegen (zelf zij die ze niet kennen) omdat het zo hoort en omdat je er zo bij hoort.
Hierdoor krijg je van die hele onzekere figuren met honderden zogezegde vrienden maar welke irl quasi niemand kennen. Ken genoeg van die voorbeelden. Daarnaast creeër je ook nog een maatschappelijk verwachtingspatroon onder jongeren waarbij het niet oke is om weinig vrienden te hebben.

Teminste, dat is mijn beeld erop en daarom ga ik akkoord met de visie van sommigen dat er veel van die trieste mensen rondlopen die het nodig vinden populair te lijken. Het kan een leuke toevoeging zijn aan je sociaal netwerk maar sommigen maken er een hoofdtak van en gaan daarnaast nog zo'n alter ego-leventje leiden waar ze amper wat mensen lijken te kennen.

Denk dat het reuze meevalt ;) maar dit heb je met alles wel een beetje, ook met partyflock, en al die k*tsites ;)

Alsof mensen met 700 vrienden helemaal de bink zijn, ik ken ze ook met 400 500 vrienden en die mensen stellen irl geen shit voor en dat weten andere mensen ook, je gaat niet voor de lol mensen toevoegen die je niet kent of 1 keer gezien hebt, tenzij je gewoon wat tekort komt. Zoiets zei jij net ook, dus je hebt wel gelijk in die zin, maar om nou te zeggen dat jongeren afgestoten worden omdat ze te weinig vrienden hebben op hyves, is natuurlijk onzin ;) De stoerste mensen doen niet eens mee aan die bullshit, die vermaken zich prima zonder ;)
 
Klopt, dat is natuurlijk onzin. Juist daarom duid ik erop dat het belachelijk is dat mensen er zoveel belang aan lijken te hechten.

Zelf heb ik geen profielpagina's hoor. Maar ik hou me ook amper bezig met msn bijvoorbeeld of zelf mn gsm, vaak enkel als het nodig is of om in contact te blijven met mijn goeie vrienden die ik niet vaak kan zien.
 
Eerder :
Dat "mijn merken zijn" vind ik ook wel lachen. Lang leve zij die zingeving vinden in het dwangmatige consumptiegedrag van merkartikelen door welke men eeuwige erkenning en aanvaarding denkt te ontvangen door hun omgeving. :o

Eens, het is niet meer dan geassocieerd willen worden met iets wat staat voor prestige. Het grappige is dat die associatie met iets prestigeus juist verloren gaat omdat iedereeen daar zo graag bij wilt horen. Als je bijvoorbeeld kijkt naar hoeveel leden Versace als 'mijn merk' hebben ingesteld zul je zien dat dat er meer dan 95000 zijn. Hoezo de drang om aanvaarding van anderen te vinden?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven