AndroidHealthClinic

ik zoek nog vriendjes/vriendinnetjes op Hyves!! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
De enige reden waarom mensen een profielpagina gebruiken is om bekender te worden en om andere mensen te bespioneren, je kan heel iemands leven namelijk bekijken dmv foto's/relatie/leeftijd/gedrag/met welke mensen ze omgaan ;)
 
De enige reden waarom mensen een profielpagina gebruiken is om bekender te worden en om andere mensen te bespioneren, je kan heel iemands leven namelijk bekijken dmv foto's/relatie/leeftijd/gedrag/met welke mensen ze omgaan ;)

wat is jouw hyves?
 

Yup yup!


Yuppie
Uit Wikipedia, de vrije encyclopedie
Ga naar: navigatie, zoeken
Yuppie of Yup is een oorspronkelijk Engelstalige afkorting en staat voor Young Urban Professional.

Een yup is een jong persoon met een verantwoordelijke en goed verdienende (kantoor)baan, die zijn of haar loon gebruikt om zich te meten met mensen van de geldadel of andere individuen die niet hoeven te werken. Om zo te kunnen leven is een yup ongehuwd, of heeft een goedverdienende partner, in welk geval hij of zij ook wel dink (Double income, no kids) genoemd wordt. Een yup heeft meestal (nog) geen kinderen. Hij of zij leeft in de grootstedelijke (urban) omgeving.

Het woord yup is in hetzelfde jargon te situeren als snob. Ouder wordende yuppies veranderen meestal in tweeverdieners.
 
De enige reden waarom mensen een profielpagina gebruiken is om bekender te worden en om andere mensen te bespioneren, je kan heel iemands leven namelijk bekijken dmv foto's/relatie/leeftijd/gedrag/met welke mensen ze omgaan ;)

Ik geloof dat elk recherche onderzoek tegenwoordig standaard op hyves begint... :p
 
Ik geloof dat elk recherche onderzoek tegenwoordig standaard op hyves begint... :p

Vriend van me werkt bij de Politie. Hij heeft zelf geen Hyves maar zegt al veel foto's van hyves te hebben gekopieerd voor politieonderzoek! Nou goed, ik vind het prima. Dat ze die hyves loverboys en lovergirls maar eens goed in de kraag vatten!
 
Ik heb een hyves voor de fun.
En om chickie's te scoren
 
Ik heb een hyves voor de fun.
En om chickie's te scoren

Voor mij ook. Ook handig om "the day after" even te kijken of die meid van gister wel echt zo lekker was als je met je zatte kop dacht dat ze was.
 
De enige reden waarom mensen een profielpagina gebruiken is om bekender te worden en om andere mensen te bespioneren, je kan heel iemands leven namelijk bekijken dmv foto's/relatie/leeftijd/gedrag/met welke mensen ze omgaan ;)



Tenzij ze goldmember zijn dan weten ze wie gekeken heeft op hun profiel of je moet een fake account hebben ;)
 
ach ik vind het wel leuk Hyves.. maak er alleen niet zoveel gebruik van.
 
Ruim 8 miljoen leden.

We're doomed :(
 
De enige reden waarom mensen een profielpagina gebruiken is om bekender te worden en om andere mensen te bespioneren, je kan heel iemands leven namelijk bekijken dmv foto's/relatie/leeftijd/gedrag/met welke mensen ze omgaan ;)

indd, vind je dat niet geil bij meisjes ?
 
De enige reden waarom mensen een profielpagina gebruiken is om bekender te worden en om andere mensen te bespioneren, je kan heel iemands leven namelijk bekijken dmv foto's/relatie/leeftijd/gedrag/met welke mensen ze omgaan ;)

Mooi is dat he.

Mensen die hun hele hebben en houwen op het internet gooien :roflol:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven