XXL Nutrition

Ik zou graag voller willen worden

Bezoekers in dit topic

angel87

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
20 sep 2006
Berichten
3
Waardering
0
Hoe kan ik dit het beste aanpakken?? Ik hoor dat veel pindakaas eten helpt, maar krijg je daar geen puisten van:S?
 
KOOLHYDRATEN!
EIWITTEN!
TRAINEN!
SLAPEN!
:meal: :lifter: :zzz:
 
KOOLHYDRATEN!
EIWITTEN!
TRAINEN!
SLAPEN!
:meal: :lifter: :zzz:


Wat voor voeding zou ik het beste kunnen eten?? en welke trainingen moet ik doen?? want door trainen ga ik toch juist afvallen?
 
Wat voor voeding zou ik het beste kunnen eten?? en welke trainingen moet ik doen?? want door trainen ga ik toch juist afvallen?

hahaha kijk dan ff rond op deze site man!
Hier kun je zelf alles vinden.
 
hahaha kijk dan ff rond op deze site man!
Hier kun je zelf alles vinden.

het is een vrouw gozer.

ontopic:

Ik neem aan dat je je te mager vind. ik ken niet veel vrouwen die dat van zichzelf vinden :p

Je kan trainen om aan te komen of trainen om af te vallen (in combinatie met cardio). wat hierbij vooral belangrijk is is je voeding.
in mijn signature hieronder (die links met rode benaming) staat een manier om je onderhoud uit te rekenen. als je goed rekening houd met wat je per week allemaal doet en dit meerekent kom je op een bep aantal kcal waarbij je in gewicht toe komt. (vooral spieren en zo weinig mogelijk vet)

laat effe weten als je iets niet begrijpt of als je verder vragen hebt.
 
Laatst bewerkt:
het is een vrouw gozer.

ontopic:

Ik neem aan dat je je te mager vind. ik ken niet veel vrouwen die dat van zichzelf vinden :p

Je kan trainen om aan te komen of trainen om af te vallen (in combinatie met cardio). wat hierbij vooral belangrijk is is je voeding.
in mijn signature hieronder (die links met rode benaming) staat een manier om je onderhoud uit te rekenen. als je goed rekening houd met wat je per week allemaal doet en dit meerekent kom je op een bep aantal kcal waarbij je in gewicht toe komt. (vooral spieren en zo weinig mogelijk vet)

laat effe weten als je iets niet begrijpt of als je verder vragen hebt.


hey.. thnxx voor je info en dat ik je kan aanspreken voor vragen..

Ja klopt dat niet veel vrouwen willen aankomen.. maar ik wil het juist wel en het kost me helaas heelv eel moeite:(.. k snap juist niet waarom die volle meiden alles aan doen om stokmager te worden terwijl het juist zo mooi is om lekker vol te zijn..

ik zal je links doornemen..
groetjes
 
Mmmm lekker volle borsten..
 
Mars slaat ff op hol
 
Back
Naar boven