Fitness Seller

Ikke na nog een maandje traine

Bezoekers in dit topic

Gnoe

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
24 nov 2006
Berichten
331
Waardering
6
Lengte
1m90
Massa
90kg
Vetpercentage
10%
nog maar eens een fototje, niet echt een pose, maar gaat ook moeilijk als je de foto zelf moet trekke met je gsm :p kvind da men buikspiere er zo wel goed doorkome, graag jullie mening

ImageShack - Hosting :: moiagain222wk6.jpg
 
sorry daarvoor :(
 
ziet er toch al goed uit op het eerste zicht hoor!! mss een foto trekken in de spiegel met je gsm ;)
 
oke mess verkeerde hoek maar tog ziet het er netjes uit!!! zeker voor iemand van 17:thumbup:
 
ziet er goed uit hoor! keep it up!
 
Waarschijnlijk iets van 100 telefoon fotos gemaakt en dan alles nazien en denken van, heee verdomd, die ziet er wel leuk uit , die ga ik posten ;)

Goed begin hoor :)
 
Waarschijnlijk iets van 100 telefoon fotos gemaakt en dan alles nazien en denken van, heee verdomd, die ziet er wel leuk uit , die ga ik posten ;)

Goed begin hoor :)

:p je hebt me door hé :D

ziet er toch al goed uit op het eerste zicht hoor!! mss een foto trekken in de spiegel met je gsm

:p das mss een beter idee :D
 
ziet er zeker niet slecht uit.

How about the back?
 
zie toch al een afgetekende borst,waarsch (maar moeil te zien) goeie basis om mee te beginnen bouwen ga ervoor!
 
kun je zo mogelijk nog een slechtere foto plaatsen?
 
na een maand zie je niet veel hoor
 
na een maand zie je niet veel hoor

naja als je net begint met trainen, goed voedingsschema, trainingsschema etc. En dan na 1 maand een foto neemt zie je redelijk wat verschil, aangezien je ongetraind bent.
 
uhm mense dit is niet na een maand hé
ik heb een maand ofzo gelede pics gepost, en dit is nog eens een maand later :p
 
gewoon een goede duidelijke foto maken, heb je meer aan.
ook voor later om eens terug te kijken naar hoe je eruit zag.
 
Back
Naar boven