Fitness Seller

Illegale MS Office downloaden!

Bezoekers in dit topic

frietbakker

Ripped Bodybuilder
15 jaar lid
Waardering
31
wie helpt mij aan een link waar ik de nederlands versie van microsoft office xp kan downloaden? Ik heb kazaa al geprobeerd.. maar ja kazaa is ook k*t, en met andere internationale p2p proggies wordt het een hel zoeken naar nederlandse software... Dus wie o wie kan mij helpen?

ik edit hem wel mensen zijn het niet met mij eens dus zoek het zelf maar uit

Laatst bewerkt door een moderator:
:S euh? PM het anders even?

Wat is er mis met Kazaa? Ik heb gister nog MS Office XP 2002 Professional gedownload (ADSL, 410 MB) en hij was niet echt lang bezig (80 Kb/s). Je moet trouwens wel Kazaalite hebben he, want de standaardversie zit vol met overbodige shit...

Ohw ik zie dat ik je post niet goed gelezen heb... je zoekt de Nederlandse versie. Het zou goed kunnen dat die op Kazaa niet te vinden is. Excusez-moi :rolleyes:

NL versie is idd niet te krijgen op kazaa. Kazaa lite heb je btw niet nodig hoor :) Is alleen handig ivm spyware enz, hij zoekt gewoon in hetzelfde netwerk als de gewone kazaa versie. Ik kan jmmrgenoeg geen antwoord geven op de vraag van de topicstarter. Ikzelf heb wel office xp pro in het nederlands maar die heb ik van een vriend...

sorry man en good luck met je zoektocht :)

Laatst bewerkt:
www.emuleplus.tk , die is wat beter dan de normale emule (extra features)

vergeet niet een goede serverlist te downloaden.

hmmz niet echt veel verschil . het enige wat ik wil is me upload kunnen uitzetten want dat verdoet gewoon me inetsnelheid.

weet iemand of dat kan met emule (een bot of cheat oid)

bodybuilder0102 zei:
hmmz niet echt veel verschil . het enige wat ik wil is me upload kunnen uitzetten want dat verdoet gewoon me inetsnelheid.

weet iemand of dat kan met emule (een bot of cheat oid)

als niet upload dan kan niemand ook dlen :(

maar een cheat of bot werken niet, omdat de meeste servers je dan bannen.

En met emule blijven bv users die je geen files meer toe kunnen sturen in je sources list, dus dat neemt gewoon plek ik, bij emule+ kan je ze eruitgooien, en plaats maken voor mensen die je wel wat kunnen toesturen, en bv je dl file1 en file2, dan checkt emule+ bij de mensen die jouw file1 opsturen of ze ook meteen file2 hebben, en omgekeerd :)
dat zijn 2 van de nieuwe handige features.

Back
Naar boven