Fitness Seller

I'm back (3 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Dit zijn niet meer de gewichten van weleer... Waar zijn de easy setjes van 8 met 80kh strict curls? Vergane glory zo te lezen....
     
    Bankdrukken
    10x50kg
    10x70kg
    8,7,6x95kg (had 10,9,8 reps willen doen)

    CGBP
    3x8x75kg
     
    • Like
    Waarderingen: BB_
    Natty en strikte reps deze keer?

    Ik heb een paar chronische blessures. Bovendien gaven zware gewichten al een tijdje geen extra hypertrofie meer. Nu maar een beetje klooien met korte rustpauzes en metabolic stress.
     
    Laatst bewerkt:
    • Sad
    Waarderingen: BB_
    Dit hoor ik wel erg vaak trouwens. Dat veel mannen last krijgen van blessures. Ik heb zelf nog niet 1 blessure gehad in mijn hele leven. 💪
     
    Dit hoor ik wel erg vaak trouwens. Dat veel mannen last krijgen van blessures. Ik heb zelf nog niet 1 blessure gehad in mijn hele leven. 💪

    Op jouw leeftijd had ik ook nooit blessures.
     
    armen

    unilaterale dumbbell curl SS dumbbell overhead extension

    8x15kg
    8x20kg
    3x10x22,5 kg
     
    armen

    unilaterale dumbbell curl SS dumbbell overhead extension

    8x15kg
    8x20kg
    3x10x22,5 kg

    Eerste keer dat deze triceps oefening makkelijker gaat dan de bicepsoefening. Ook voor de eerste keer geen pijntjes in de rechter triceps.
     
    Jij hebt zo te zien ook nog nooit getrained dusja...

    Dat is niet waar mannetje ik train wel degelijk. Maar ik ben slim ik pak veel rust erbij. Zo kan ik geen blessures krijgen. Wat heb ik er nou aan als ik hard train, daarna geblesseerd raak. Dan is al dat werk net zo goed voor niks. Want ik kan daarna niet meer doortrainen en dan storten mijn spieren in elkaar als een puding.
    Byye.
     
    Dat is niet waar mannetje ik train wel degelijk. Maar ik ben slim ik pak veel rust erbij. Zo kan ik geen blessures krijgen. Wat heb ik er nou aan als ik hard train, daarna geblesseerd raak. Dan is al dat werk net zo goed voor niks. Want ik kan daarna niet meer doortrainen en dan storten mijn spieren in elkaar als een puding.
    Byye.
    tenor (1).gif
     
    Dat is niet waar mannetje ik train wel degelijk. Maar ik ben slim ik pak veel rust erbij. Zo kan ik geen blessures krijgen. Wat heb ik er nou aan als ik hard train, daarna geblesseerd raak. Dan is al dat werk net zo goed voor niks. Want ik kan daarna niet meer doortrainen en dan storten mijn spieren in elkaar als een puding.
    Byye.
    88kg met 23% vet op 177cm. You made it brah!
     
    88kg met 23% vet op 177cm. You made it brah!

    Nee helemaal niet hoor. Jullie doen het beter dan mij!!! Zo goed? (ik ga nu meteen mijn mond spoelen):D
    Nee maar ff sirri....ik kies voor de rustige weg. Ik kies voor rustige vaarwateren. Mijn lichaam is namelijk erg gevoelig.
     
    Nee helemaal niet hoor. Jullie doen het beter dan mij!!! Zo goed? (ik ga nu meteen mijn mond spoelen):D
    Nee maar ff sirri....ik kies voor de rustige weg. Ik kies voor rustige vaarwateren. Mijn lichaam is namelijk erg gevoelig.

    Maar je hebt wel een penis, toch?
     
    Back
    Naar boven