AndroidHealthClinic

I'm back (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Halter curls
3x10x45kg

Dumbbell concentration curls
2x10x25kg
 
bankdrukken

opwarmen

5x8x90kg
 
  • Like
Waarderingen: BB_
dumbbell biceps curls SS overhead triceps extensions (unilateraal)

3x10x22,5kg
 
Dat is ook een training van niets :p
 
Biceps curls

5x8x45kg
 
bankdrukken

Geen zin, daarom maar eens cardio gedaan. Voor het eerst in zeker 5 jaar, omdat ik krachtsport en duursport in principe niet verenigbaar vind. Hardlopen gaat helaas niet meer met mijn pijnlijke knieën, komt door fietsen met een te groot verzet. Dus ik dacht aan fietsen.

Klinkt paradoxaal, maar daarbij heb ik nauwelijks last van de slijtage aan diezelfde knieën. Echter, mijn comfortabele (hoop ik dan) nieuwe Canyon Neuron full suspension mountainbike die ik gekocht heb toen mijn vorige mountainbike gestolen was, zit al ruim een jaar onafgemonteerd nog steeds in de verzenddoos. Mijn tweede optie, een strandracefiets (eigenbouw mountainbike met racestuur, profielloze ballonbanden en wegverzet) heeft onderhoud nodig aan de remmen.

Maar ik heb ook nog een mooie (vind ik zelf) celestekleurige Bianchi racefiets in de weg staan. Daar heb er sinds ik er 6 jaar geleden nieuwe aerodynamische Campagnolo wielen op heb gezet, slechts 1 keer mee gereden. En daar heb ik een goede reden voor. Door het zeer kleine (55cm) frame en het resulterende enorme hoogteverschil tussen zadel en stuur, heeft de rijder de souplesse van een slangenmens nodig.

Meteen na wegrijden bleek het zadel inderdaad veel te hoog te staan voor mijn huidige mogelijkheden. 3cm lager en later nog 1cm eraf, gaf enige verlichting. Maar nog steeds zat dat stuur zo laag, dat ik alleen met gestrekte armen kon fietsen, wat al na 1km enorme spierpijn in mijn triceps opleverde. Iets later kwam de zadelpijn en na 10km zaten mijn genitalia eigenlijk voortdurend in de weg.

Het voorgenomen 'rondje Haarlemmermeerpolder' bleek te ambitieus, maar door verdwalen bij afkorten heb ik helaas wel ongeveer de volle afstand afgelegd. Gelukkig kan ik op het moment zo slecht fietsen, dat ik er ook niet erg moe van ben geworden. Omdat ik op het laatst nog wind in de rug had, werd ik overmoedig en schakelde op het buitenblad. Toen bleek dat ik mijn laatste sleutelsessie van tig jaar geleden niet had afgerond. De ketting viel er aan de buitenkant af en bij doorfietsend terugschakelen op het binnenblad raakte waarschijnlijk de ketting getordeerd, te merken aan het overspringen op het pignon.

Morgen toch maar weer bankdrukken...
 
bankdrukken

8x50kg
8x70kg
3x8x90kg

CGBP

3x8x75kg
 
Ff geen armentraining, heb last van herniaklachten in mijn onderrug. Zelfs bij het lichte trainen van de laatste tijd moet ik dus mijn riem dragen. Heb een paar maanden geprobeerd mijn core te versterken door beltless te trainen maar voelde al een tijdje dat dit waarschijnlijk niet goed was voor mijn rug. Die ene cardiotraining op dat hoge zadel zal ook wel niet geholpen hebben.
 
  • Sad
Waarderingen: BB_
Voorzichtige poging met belt strak:

halter curls
3x10x45kg

concentration curls:
2x10x25kg
 
Was van plan om te gaan bankdrukken, maar ff niet, nog teveel last van de onderrug.

Aan het eind van mijn motorritje van daarnet in het Groene Hart, ff wezen kijken bij Fitness Centrum Zwanenburg. Viel mee dat ik de sportschool vond, was de derde poging alweer. Leek me wel wat, binnenkort een keertje trainen maar daro.
 
  • Sad
Waarderingen: BB_
Was van plan om te gaan bankdrukken, maar ff niet, nog teveel last van de onderrug.

Aan het eind van mijn motorritje van daarnet in het Groene Hart, ff wezen kijken bij Fitness Centrum Zwanenburg. Viel mee dat ik de sportschool vond, was de derde poging alweer. Leek me wel wat, binnenkort een keertje trainen maar daro.
Weleens geweest. Prima gym, wel beetje bende.

Misschien zie je Bokito wel.
 
Back
Naar boven