XXL Nutrition

I'm back (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

en zalm gegeten
F9CC3548-FF0D-4E8B-8ABB-DAE9AC687D50.jpeg
 
van zo'n koppie moet je toch wel houden, hoe jong was je hier?
 
Bij het fietsen merk ik dat mijn conditie heel slecht is, er lijkt iets gebeurd te zijn in januari-februari. Daarvoor was mijn conditie namelijk beter.

Maar mijn kracht neemt toe, bij het mountainbiken gisteren in het park kon ik weer de allersteilste hellingen omhoogfietsen.

Daarom daarnet een test gedaan met gewichtentraining:

-bankdrukken
8x20, 50, 70, 80, 90, 100kg. Had zeker 12x100 gekund.
17x90kg, had er 20-25 gekund. Gestopt toen ik weerstand voelde, niet geperst.

-bb curls.
10x30, 40, 50kg
15x40kg.
 
Gisteren een beetje gespeeld met mijn mountainbike op en rond het NoordBikers parcours bij Hoofddorp. Het begint een klein beetje een bikepark te worden, er worden steeds meer kleine stunts gebouwd. Die gaan heel goed met mijn Canyon Neuron all mountain met 13cm veerweg voor en achter. Ik maakte indruk op de verzamelde jongelui door de chicken runs naar boven te fietsen en de listige sprongen op beide wielen te landen. (Iets hoger en ik was door het frame gezakt, dit materiaal is niet bedoeld voor iemand van ruim100kg.)

Vandaag weer 2,5 uur gefietst op de NoordBikers trails tussen Vogelenzang en Noordwijk, er komen steeds meer paadjes bij.
 
Op de fiets is de conditie niet superslecht, maar met haltertraining wel. Heb het kort moeten houden:

bankdrukken
8x20,50,70kg
3x12x90kg
2x10x70kg (smal, duimen een paar cm van elkaar)
 
Ik mis iets. Was het Kanon of Duvel deze keer?
 
Ik mis iets. Was het Kanon of Duvel deze keer?
Nee, ik drink haast niet meer. Kan er ook niet goed meer tegen, dat hangt misschien samen met mijn slechte hart- en longfuncties. Toevallig vanmiddag net wel boodschappen gedaan, dus er zat een Westmalle Triple in en je hebt het geraden, nog een halve liter Kanon.

Ben weer net zo slap als toen ik 17-18 was, maar eigenlijk is dat op zichzelf niet zo slecht.
 
Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: BB_
Slecht weer om te fietsen, ben ook mijn ass-saver spatbordje kwijt, dus:

-bankdrukken
8x50, 70, 90kg
3x10x100kg
17x90kg
3x10x70kg (handen bijna tegen elkaar)
 
17 reps op 90kg is lekker pompen 😁
 
Leuk om te lezen, ik heb vroeger ook veel gemountainbiked. Mijn neef is profwielrenner en zijn zus deed mee aan het NK veldrijden. Altijd samen gedaan met voetbal, maar na een tijdje werd dat laatste belangrijker, toen vond ik de gym en idem gebeurde.

in de zomer pak ik ‘s avonds nog wel eens de mtb van pa om een rondje om het dorp te fietsen. Kon altijd hard fietsen, nog steeds. Erg rustgevend :)

edit: is ook trouwens zeker iets wat ik na bodybuilding wil oppakken. Balletje trappen, golf, zwemmen, vechtsport, staat me allemaal wel aan ..
 
Back
Naar boven