XXL Nutrition

I'm back (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

neem je dan een risico vanmorgen offfff..... :dunno:
Volgens mij niet, het zijn de gebruikelijke bijwerkingen van mijn hartmedicatie. Maar als ik meer helder was geweest had ik nog wat fruit gegeten. Nu enorme spierpijn in mijn lats, die had ik een vol jaar niet getraind.
 
Volgens mij niet, het zijn de gebruikelijke bijwerkingen van mijn hartmedicatie. Maar als ik meer helder was geweest had ik nog wat fruit gegeten. Nu enorme spierpijn in mijn lats, die had ik een vol jaar niet getraind.
Lekker bezig maat, leermomentjes zullen we maar zeggen :)
 
Misschien moet ik meer volume gaan doen:

 
Muziekje erbij:

 
Damn, moet weer trainen (van mezelf). Dalijk ff de garage in voor een armensessie. Ben nog een beetje lam van 3 uur mountainbiken gister.
 
Wegens voornoemde lamheid alleen biceps gedaan. Morgen of overmorgen triceps bij een Push training. Benieuwd of de buurman zaterdag weer aanbelt...

Bb curls
goed opwarmen met steeds 10kg ophoging om ook het punt te kunnen bepalen bij welk gewicht ik ga cheaten: daaronder gebleven.
8x45kg
8x50kg
10x45kg

zittende db conc. curls
3x8x15kg
 
Laatst bewerkt:
Wegens voornoemde lamheid alleen biceps gedaan. Morgen of overmorgen triceps bij een Push training. Benieuwd of de buurman zaterdag weer aanbelt...

Bb curls
goed opwarmen met steeds 10kg ophoging om ook het punt te kunnen bepalen bij welk gewicht ik ga cheaten: daaronder gebleven.
8x45kg
8x50kg
10x45kg

zittende db conc. curls
3x8x15kg
Ik train weinig, maar lijk des te meer mee te maken. Door de superstrikte uitvoering van de curls van gister had ik bij het opstaan een nieuwe soort spierpijn in mijn armen.
 
Was meer van plan, maar zoveelste excuus±

bankdrukken
8x50, 70, 80, 90kg
3x6x100kg, laatste set amrap

skullcrushers
8x40kg
3x8x50kg

db lateral raises
3x10x12kg
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Hoe gaat het verder met je? rikketik in orde hoop ik?
Dank je kerel, naar omstandigheden goed. Heb de cardioloog 'ontslagen'. De nieuwe heeft een veel betere aanpak, zowel met medicatie als met bespreekbaarheid van de problemen. Hij weet ook wat powerliften is en zelfs dat mag ik van hem doen. Dus nu ook af en toe wat kortere, zwaardere sets om uiteindelijk mijn werksetjes van 8-10 reps zwaarder te kunnen uitvoeren.

Met jou?
 
Laatst bewerkt:
Dank je kerel, naar omstandigheden goed. Heb de cardioloog 'ontslagen'. De nieuwe heeft een veel betere aanpak, zowel met medicatie als met bespreekbaarheid van de problemen. Hij weet ook wat powerliften is en zelfs dat mag ik van hem doen. Dus nu ook af en toe was kortere, zwaardere sets om uiteindelijk mijn werksetjes van 8-10 reps zwaarder te kunnen uitvoeren.

Met jou?
Gaat zijn gangetje, lekker trainen, niks bijzonders. Veel beterschap kerel.
 
"weinig tijd"

bankdrukken, 30 graden incline
opwarmen
8x80kg
8,8,7x90kg
12x80kg amrap

Morgen armen, denk ik...
 
Armen maar weer naar morgen. ("Today is only yesterday's tomorrow.")

Heb bijna alle stukjes single track die ik ken bij Noordwijk gereden met de mountainbike, 4-5 uur bezig geweest. Ondanks Camelback met 1,5l capaciteit helemaal uitgedroogd. Had verder alleen maar een appel bij me. Zou die dehydratie komen door mijn myostatinedeficientie, of toch, zoals bij Eddie Hall, door de enorme zuippartij van gisteren? Voortaan maar een bidonhouder monteren en ook een grote bidon meenemen. Stoppen bij een cafeetje leek me, gezien mijn alcoholistische verleden (van gisteren), te riskant.
 
Korte training gedaan, ondertussen gistermiddag:

Smal bankdrukken SS Db hammer curls
opwarmen
8x70/20kg
3x8x85/25kg
12x70/20kg
 
Back
Naar boven