MuscleMeat

I'm back (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Je doet maar 2 oefeningen en thats it?
 
Erg moe de laatste tijd, fietsen zit er even niet in.

bankdrukken
opwarmen
8x90kg
4x8x95kg - 100kg was ook wel 8x gelukt, maar niet 4 sets

bb curls
8x40kg
3x8x50kg
 
Eigenlijk wilde ik er maar eentje doen.
Ik ben al meer dan een maand aan het roeien, gewoon lekkere full body work out gecombineerd met het eet advies wat Marina mij ooit had gegeven, 45 min, ik begon bij 30 min, na een tijd worden die 30 minuten een warming up, je kan ook langer doorgaan.

Momenteel probeer ik het op te schroeven naar een uur. Ik switch na die 30 min naar een andere roeimachine waar je alles zwaarder kan zetten, dan begint de work out pas echt, je schouders, benen, armen en vooral je core en rug voel je voortdurend, het is lekkere pijn, motiverend. Het enige wat je niet meepikt is je borst, de fly machine heb mijn halve schouder verneukt dus daar begin ik niet meer aan, misschien de borst los trainen met chest press, ik zie wel.

Voor de rest ben ik van plan dit op te bouwen naar 1,5 uur, ik heb nu echt het gevoel dat ik wat doe in de gym, shirt is elke keer zeiknat.
 
Laatst bewerkt:
Ik ben al meer dan een maand aan het roeien, gewoon lekkere full body work out gecombineerd met het eet advies wat Marina mij ooit had gegeven, 45 min, ik begon bij 30 min, na een tijd worden die 30 minuten een warming up, je kan ook langer doorgaan.

Momenteel probeer ik het op te schroeven naar een uur. Ik switch na die 30 min naar een andere roeimachine waar je alles zwaarder kan zetten, dan begint de work out pas echt, je schouders, benen, armen en vooral je core en rug voel je voortdurend, het is lekkere pijn, motiverend. Het enige wat je niet meepikt is je borst, de fly machine heb mijn halve schouder verneukt dus daar begin ik niet meer aan, misschien de borst los trainen met chest press, ik zie wel.

Voor de rest ben ik van plan dit op te bouwen naar 1,5 uur, ik heb nu echt het gevoel dat ik wat doe in de gym, shirt is elke keer zeiknat.

Niemand vroeg je wat maat.
 
Ik ben al meer dan een maand aan het roeien, gewoon lekkere full body work out gecombineerd met het eet advies wat Marina mij ooit had gegeven, 45 min, ik begon bij 30 min, na een tijd worden die 30 minuten een warming up, je kan ook langer doorgaan.

Momenteel probeer ik het op te schroeven naar een uur. Ik switch na die 30 min naar een andere roeimachine waar je alles zwaarder kan zetten, dan begint de work out pas echt, je schouders, benen, armen en vooral je core en rug voel je voortdurend, het is lekkere pijn, motiverend. Het enige wat je niet meepikt is je borst, de fly machine heb mijn halve schouder verneukt dus daar begin ik niet meer aan, misschien de borst los trainen met chest press, ik zie wel.

Voor de rest ben ik van plan dit op te bouwen naar 1,5 uur, ik heb nu echt het gevoel dat ik wat doe in de gym, shirt is elke keer zeiknat.
Daarom roeien, rennen en fietsen sommigen buiten.
 
Daarom roeien, rennen en fietsen sommigen buiten.
Ik zit lekker in mijn vel momenteel, het fietsseizoen is binnenkort voorbij, maar ik ben van plan een nieuwe fiets aan te schaffen voor de lente. Buiten fietsen, klimmen en roeien in de gym, daarna weer krachttraining, ik zie het wel. Mijn leverwaarden hebben zich hersteld, dat voel ik ook, ik had toen ik 20 was weinig energie door mijn leveraandoening, ik zag geel, ik voel mij momemteel top, ik zit ook op mijn piek, bijna 35 maar voel me 20/21.
 
Ik zit lekker in mijn vel momenteel, het fietsseizoen is binnenkort voorbij, maar ik ben van plan een nieuwe fiets aan te schaffen voor de lente. Buiten fietsen, klimmen en roeien in de gym, daarna weer krachttraining, ik zie het wel. Mijn leverwaarden hebben zich hersteld, dat voel ik ook, ik had toen ik 20 was weinig energie door mijn leveraandoening, ik zag geel, ik voel mij momemteel top, ik zit ook op mijn piek, bijna 35 maar voel me 20/21.
Mooi!

Hier 61, voel me 81, maar zie er van een afstandje jonger uit.
 
Vrees niet, ik denk dat ik er van een afstandje als 41 uitzie. Hoewel vele 41 jarige mannen kaal en skinny fat zijn en ik niet.
Als je van binnen maar goed bent, 61 is niks, je kan nog wel een tijd mee.
 
En ook nog een beetje getraind:

CGBP ss bb curls
opwarmen
8x70/70kg te zwaar voor de curls, te licht voor de press
4x8x80/60kg beter
13x70kg CGBP
 
Van het weekeind een poging om met dumbbells van 50kg te bankdrukken!
Weer last van mijn hart gehad en een tijdje niet getraind. Ook totaal geen energie.

Gisteren weer bij de cardioloog (dit wordt ondertussen ook een soort cardiolog) geweest. Die heeft mijn medicatie (metoprolol) bijgesteld die grote vermoeidheid als bijverschijnsel heeft. Na het vroege opstaan voor het ZH bezoek toch maar weer een uurtje of wat op de mountainbike gezeten. De cardioloog heeft eveneens de bloedverdunners gestopt, kan dus weer lekker vallen en heb dit gevierd met een paar jumps van een nieuwe uitdagende schans op het parcours.

Als ik morgen weer vroeg uit bed kom (heb avonddienst) ga ik die poging met 50kg dumbbells alsnog doen.
 
Laatst bewerkt:
Weer back:

bankdrukken
opwarmen
8x90kg
8x95kg
8x90kg

Voelt niet zwaar, maar voorlopig zwaar zat.

bb curls
3x8x40kg
 
Minder energie dan ooit, trainen een paar keer uitgesteld, maar toch:

bankdrukken
opwarmen
6x90kg
8x100kg
15x90kg PR (post infarct record)

skullcrushers ss bb curls
8x40kg
8x50kg
15x50kg/40kg

De buurman die nog maar 1x gevaccineerd is en dus nog ff niet in de sportschool mag (en ook de bui aan ziet komen) vroeg of hij de dumbbells van mijn vriendin weer mocht lenen.
 
Back
Naar boven