MuscleMeat

I'm back (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Weer een beetje gebankdrukt.

opwarmen
6x90kg
6x100kg
6x110kg
10x100kg

Er kwam iemand langs om zijn motor gedurende de winter in mijn garage te stallen. Accu eruit, duurde ff voordat we doorhadden hoe. Daarna ruimte gemaakt in de vrij volle garage/homegym en geen tijd voor de curls.
 
Beetje een plateau bereikt met bankdrukken:
opwarmen
8x90kg
8x100kg makkelijk
8x100kg moeilijk
6x100kg niet (8x)
10x90kg

db concentration curls, Arnold style
8x20kg
8x25kg
8x25kg
8x20kg
 
Laatst bewerkt:
Voor het eerst sinds lange tijd weer fut om een beetje cardio te doen. Was vrij dun gekleed op de racefiets, daarom lekker vlot doorgereden. Langs de riviertjes de Gein, de Waver en de Amstel, anderhalf uur onderweg geweest.

Morgen nog een vrije dag (werk in het weekeind), dan ga ik weer eens een volumetraining met gewichten doen.
 
Laatst bewerkt:
De volumetraining zat er weer eens niet in, dus maar een beetje supersets gedaan:

smal bankdrukken (duimen 10-15cm van elkaar) SS zittende dumbbell curls, 8reps
opwarmen
90kg/20kg
90kg/25kg
90kg/25kg
90kg/20kg
 
En de buceps:

bb curls
4x8x45kg
 
Fijn dat je geen kracht verliest, zal mentaal wel een opsteker zijn.
 
Word weer is tijd voor een Grand Prix style rit dan!
voor een ongekend adrenalinefeestje🏍🏍
 
Zeker, gaat alleen nog een paar maanden duren. Ik heb tegenwoordig ook een Husqvarna 701 enduro. Op de standaard gemonteerde Continental TKC80 noppenbanden kan je lekker driften op asfalt.
 
Biceps is nog wat minder dan triceps. Ga pas triceps trainen als dat andersom is. Dus:

EZ bb curls
3x10x50kg

db concentration curls
2x10x25kg
 
Zeker, gaat alleen nog een paar maanden duren. Ik heb tegenwoordig ook een Husqvarna 701 enduro. Op de standaard gemonteerde Continental TKC80 noppenbanden kan je lekker driften op asfalt.

Geen SM plannen , of rijdt je hoofdzakelijk off road?
 
Geen SM plannen , of rijdt je hoofdzakelijk off road?
Het is allemaal anders gelopen dan ik dacht.

Na mijn scheiding dacht ik mijn jongensdroom te gaan verwezenlijken door met een reisenduro onverharde weggetjes te gaan rijden in de Alpen, Oost-Europa en de Pyreneeën, met wildkamperen. (Heb ervaring met endurorijden in Afrika op een Kawa KLR 250 en een Honda XR600R.) Geaarzeld tussen de Yamaha T7 (betrouwbaar maar te zwaar) en de Husqvarna 701 (licht maar onbetrouwbaar). Toen kwam corona met de reisbeperkingen en kreeg ik ook nog eens een hartinfarct. Zelfs de TET ritjes met mede motor-forummers gingen daardoor niet door. Tot overmaat van ramp is het cross terrein bij IJmuiden opgeheven.

Daarom vooral op straat, die TKC80 banden verliezen daar heel snel hun grip en maken veilig driften mogelijk op de openbare weg. Met specifieke supermoto banden is dat lastiger hoewel die het natuurlijk beter doen op een kartbaan. Af en toe een zandweggetje in de Bollenstreek. Binnenkort weer TET.
 
Back
Naar boven