MuscleMeat

I'm back (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Ik had geloof ik nog nooit een log van je gezien :)
Corona gehad zie ik, veel last gehad, gaat het nu beter?
 
Ik had geloof ik nog nooit een log van je gezien :)
Corona gehad zie ik, veel last gehad, gaat het nu beter?
Keek in jouw (leeftijdsgenoot) log en kreeg weer een beetje inspiratie, ga er wat oefeningen bij doen die ik leuk vind. Waarschijnlijk db row, front squat, deadlifts; misschien flys, upright row, triceps extensions.

Corona viel inderdaad niet mee ondanks 2 vaccinaties + booster, afgezien van hoesten gaat het weer, dank je.
 
Keek in jouw (leeftijdsgenoot) log en kreeg weer een beetje inspiratie, ga er wat oefeningen bij doen die ik leuk vind. Waarschijnlijk db row, front squat, deadlifts; misschien flys, upright row, triceps extensions.

Corona viel inderdaad niet mee ondanks 2 vaccinaties + booster, afgezien van hoesten gaat het weer, dank je.
Ach ja, soms doe je wat inspiratie op bij elkaar, soms kan je elkaar een schop onder de kont geven als het wat inzakt :p
Hopelijk hou je geen restverschijnselen aan de corona over, sterkte! 7 jan kan ik mijn booster (eindelijk) halen, moet er wel voor naar Alphen.
 
Ach ja, soms doe je wat inspiratie op bij elkaar, soms kan je elkaar een schop onder de kont geven als het wat inzakt :p
Hopelijk hou je geen restverschijnselen aan de corona over, sterkte! 7 jan kan ik mijn booster (eindelijk) halen, moet er wel voor naar Alphen.
Mijn pa heeft hen al en is jonger dan jou.
Wel last van zijn arm nu. Bij de twee andere prikken geen last gehad.
 
Ach ja, soms doe je wat inspiratie op bij elkaar, soms kan je elkaar een schop onder de kont geven als het wat inzakt :p
Hopelijk hou je geen restverschijnselen aan de corona over, sterkte! 7 jan kan ik mijn booster (eindelijk) halen, moet er wel voor naar Alphen.
Heb nu al weer spijt van mijn uitlatingen over meer oefeningen...
 
Mijn pa heeft hen al en is jonger dan jou.
Wel last van zijn arm nu. Bij de twee andere prikken geen last gehad.
Mijn broer is gisteren, daags na de booster injectie, erg ziek geworden. Toen hij vorig jaar Corona kreeg was hij nauwelijks ziek...

Zelf voelde ik me slecht na de booster en kreeg ik een week later Corona.
 
Laatst bewerkt:
Een eerste poging tot PUSH training, inspired by de Neet:

bankdrukken
opwarmen
8x90kg
8x100kg RPE 8
8x90kg

skullcrushers
8x40kg
8x50kg
8x50kg RPE 7

db flys
8x20kg
10x22kg
10x22kg RPE 8
 
Skullcrusher moet je pull noemen, toch? (triceps) Niet dat ik het bevorderlijk vind om alle pull (of alle push) oefeningen in één sessie te stoppen......
 
Skullcrusher moet je pull noemen, toch? (triceps) Niet dat ik het bevorderlijk vind om alle pull (of alle push) oefeningen in één sessie te stoppen......
Huh? Skull crushers horen toch in de push groep? Je duwt toch eerder een gewicht weg dan dat je ergens aan trekt? De concentrische fase van de skull crusher is het gewicht wegdrukken van je gezicht... Dus hoe skull crushers "pull" zijn zie ik niet echt tbh.
 
Skullcrusher moet je pull noemen, toch? (triceps) Niet dat ik het bevorderlijk vind om alle pull (of alle push) oefeningen in één sessie te stoppen......
kun je wel combineren met pullovers idd (skullovers :D)
 
Force Push and Pull: Definition and Examples
[Search domain physicsgoeasy.com] https://www.physicsgoeasy.com › force-push-and-pull-definition-examples
So, in push force, the direction of force is away from the object that is exerting the force. Push force definition When we apply force in a direction away from us then it is called push force. Example:- Closing a drawer, kicking a football
Klopt, je hebt gelijk. De kracht is weg van je lichaam.
 
Skullcrusher moet je pull noemen, toch? (triceps) Niet dat ik het bevorderlijk vind om alle pull (of alle push) oefeningen in één sessie te stoppen......
Nee Neet, de triceps strekt de arm en duwt daardoor (=push). Je 2de opmerking klopt.
 
Volgende training wordt een PULL, met rows, curls en schouderpulls. Ik heb hele lange dumbbellstangen waar erg veel gewicht op past, denk 7x5kg plates aan elke kant. Heb ik wat om naartoe te werken.
 
Laatst bewerkt:
Volgende training wordt een PULL, met rows, curls en schouderpulls. Ik heb hele lange dumbbellstangen waar erg veel gewicht op past, denk 7x5kg plates aan elke kant. Heb ik wat om naartoe te werken.
breng je handschoenen mee!!
 
Heb een nieuwe titel voor mijn log, nog ff uitzoeken hoe ik dat kan veranderen:

"Back training, the road to one arm rows for reps met dumbbell zwaarder dan 70kg AND elbow dragging on streetbike - or die trying, but not everything at the same time."

Als het even meezit met filmjes.
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven