Fitness Seller

I'm back (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Heb een nieuwe titel voor mijn log, nog ff uitzoeken hoe ik dat kan veranderen:

"Back training, the road to one arm rows for reps met dumbbell zwaarder dan 70kg AND elbow dragging on streetbike - or die trying, but not everything at the same time."

Als het even meezit met filmjes.
Kan het niet iets langer en meer beschrijvend wat het is? :p
 
PULL

db rows
opwarmen
8x40kg
8x45kg mijn rechterhand kon dit maar net aan, links nog makkelijk (ben links)
8x40kg

bb curls SS upright rows
2x8x50kg

db concentration curls
2x8x20kg
 
Heb een nieuwe titel voor mijn log, nog ff uitzoeken hoe ik dat kan veranderen:

"Back training, the road to one arm rows for reps met dumbbell zwaarder dan 70kg AND elbow dragging on streetbike - or die trying, but not everything at the same time."

Als het even meezit met filmjes.
Dat is wel mooi bilingual.
 
Vreselijk moe na corona, was al erg daarvoor. Morgen misschien een PULL, kijken of ik in het parkje pullups kan doen.
 
Vreselijk moe na corona, was al erg daarvoor. Morgen misschien een PULL, kijken of ik in het parkje pullups kan doen.
1641763826810.png


coolbox mee :p
 
Heb wel grote klauwen, maar die balken zijn wel serieus dik. Over dik gesproken, toen ik +_125kg was kon ik erg veel gewicht nemen met pulldowns, maar slecht 6x BW pullups. Denk dat ik zonder trainen nu meer kan.

Mijn parkje ligt aan het flat waar ik woon.
 
De stang in het parkje hangt veel te laag en zag er bovendien nat en koud uit. Daarom een lichte garage train:

bb curls
4x8x45kg

skullcrushers SS db concentration curls
4 sets met 60kg/3 sets met 20kg, 8 reps

Morgen misschien dan maar rug en borst.
 
Het filmpje maken viel niet mee.

One arm dumbbell rows
opwarmen
10x45kg
10x47,5kg
12x45kg

Bankdrukken
opwarmen
10x90kg
10x100kg
15x90kg
 

Bijlagen

  • VID_20220111201313.mp4
    19,4 MB
  • VIDEO-2022-01-11-21-13-43.mp4
    9,3 MB
is het tweede filmpje zichtbaar?
 
Ja voor een deel, lukt je nog aardig goed met dat gewicht :bierbang:
Het tweede filmpje was te lang en ik moest wat klooien om het van mijn telefoon naar mijn laptop te krijgen. Op mijn telefoon werden ze niet verstuurd naar het forum.

Dit is het gewicht (ongeveer 50kg) waar ik niet voor hoef te trainen. De 47,5kg paste niet meer op mijn korte dumbbell stang met agressieve knurls. Met de gladde 48cm stang kon ik met moeite mijn hand in een vuist houden. Maar met toenemende rugkracht gaat ook mijn grip altijd vooruit, op naar de 70+kg!!!

(Moest ook nog opschieten en mijn trainingstijd halveren omdat het avondeten klaar was. De geplande flys en reverse flys kwamen er niet van.)
 
Ja, ik moet ze wel eerst downloaden. Eerste staat alleen een brommer op, 2e is OK :thumb:
Ik wil het allemaal niet te snel brengen. Eerst ff wennen aan mijn brommer, de volgende keer krijgen jullie de volle laag (inclusief bolle kop). Had weliswaar mijn haar gefatsoeneerd in de spiegel van die "brommer" (Triumph Speed Triple 1050!), maar de camerapositie was niet optimaal.
 
Gevoelige achterkant schouders na de rows. Hoop dat het goede pijn is. Als deze rows mijn rear delts trainen hoef ik geen Xtra isolatiewerk te doen...
 
Back
Naar boven