AndroidHealthClinic

Im In Love.....

Bezoekers in dit topic

Samu zei:
Proficiat kerel, breng je een paar vriendinnen mee naar de bbq!? :D

whahaha dat zouden jullie wel willen he :D azl mn best doen voor jullie :kiss:
 
Tractortje zei:
Slechte ervaringen met een trio? ???

tja dr laatste trio verliep niet echt soepel, dr ex had meer aand8 voor de ander.... dus daar begint ze ff niet meer aan ;)
 
kurgan zei:
whahaha dat zouden jullie wel willen he :D azl mn best doen voor jullie :kiss:
Ecto's helpen elkaar kerel! :D
 
Jammie! Bi-meisjes :lick:
 
Ik word echt gek als ik twee zoenende vrouwen zie. Zo ben ik verliefd geworden op mijn (inmiddels) ex. :)
 
Gefeliciteerd kerel! Ik ben blij voor je, maar toch ook wel een btje jaloers...wie wil mijn vriendinnetje zijn :sob: ?
geniet ervan broeder
 
Ik hoop dat die vriendinnetjes meekomen :evil2: de mijne blijft immers thuis :D

iig proficiat!
 
boogie zei:
Gefeliciteerd kerel! Ik ben blij voor je, maar toch ook wel een btje jaloers...wie wil mijn vriendinnetje zijn :sob: ?
geniet ervan broeder

komt nog bro! just wait

. nu ben ik toch wel benieuwd naar dat 'polska' meisje
post opnieuw ? :o
 
Goed bezig bro. Regel gelijk een paar vriendinnen voor de BBQ. Bro´s van DBB moeten elkaar helpen :):)::)
 
Waar is die foto? heb nog niet gezien

leuk man! was mijn vriendin ook maar bi :D
 
Rebel_x zei:
Waar is die foto? heb nog niet gezien

leuk man! was mijn vriendin ook maar bi :D

thnx, maar je snapt natuurlijk dak een foto van mn vriendin niet te lang op t web laat staan :P wie weet waar die terecht komt
 
kurgan zei:
thnx, maar je snapt natuurlijk dak een foto van mn vriendin niet te lang op t web laat staan :P wie weet waar die terecht komt
nee dat snap ik niet:cool: zodra t uit is zet je m toch wel online met als opdruk; dit is een hoer. dus kzie t probleem niet:D

ennuh, leuk voor je dat je weer een meisje hebt maaruh, WHO GIVES A ****?:D
 
Sport2000 zei:
nee dat snap ik niet:cool: zodra t uit is zet je m toch wel online met als opdruk; dit is een hoer. dus kzie t probleem niet:D

ennuh, leuk voor je dat je weer een meisje hebt maaruh, WHO GIVES A ****?:D

hahaha i give a ****, en nu mag je al helemaal niet meer rukken op de foto van mn vriendin :cool:
 
serieus, zet hem online en run er een scriptje over(silent no right click)
 
Back
Naar boven