XXL Nutrition

Gestopt I'm In!

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Je levert gewoon keihard in wanneer je echt droog wilt worden..

ja mega gek. Moet wel zeggen dat ik wel nog een centimeterke kwijt ben deze week rond mijn middel, dus GAINZ haha :p

en ik sta eigenlijk totaal nog niet droog :p ik denk rond 15-16% :p er is nog werk aan de winkel.
 
:cheer::cheer::cheer:WOOOOOT! :cheer::cheer::cheer:

Nieuwe laagste weging ! :banana:87.6 :banana:!
 
tenor.gif
 
Gisteren rustdagje! paar vrienden uitgenodigd om mijn bier te komen opdrinken zodat het uit huis is haha. Ikzelf heel flink geweest en enkel groentjes en kipfilet gegeten !!! :eatmeat:
 
Heel het weekend niet kunnen trainen :fire:
Maar ja we zijn wel heel de zondag met een bosmaaier aan de slag geweest, dus Cardio genoeg gehad :loopband:
Vanavond wordt het weer knallen. Ik probeer deze week elke dag te trainen :wl: of te cardio'en :loopband:
Omdat er dit weekend een ferm feest weekend in de ardennen met zeeeeeeeeeeeeeeer veel spijs en drank aan komt. :mc::pepsi::popcorn::zuip::fries::eating::eatmeat:
 
Ik reken het goed:marvin:
 
Waar is die ruggengraat toch naartoe?
 
ok het feest weekendje is gepasseerd. Nog een daje recupereren. Val hier bijna in slaap op mijn toetsenbord op het werk. En vanaf morgen terug 4 keer per week gewichtjes sleuren :-) De weegschaal deze morgen zei 87,3 en ik ben toch wat opgeblazen van dat weekend denk ik :-)
 
Lekker doorgaan!! :cheer:
 
:fire:BAH!:fire: gisteren echt zwakke training gehad:headbang:. De cut begint in te slaan. Squaten ging nog ok. Maar tijdens de 4de set van mijn deadlifts de barbell laten vallen en training :fire:geragequit:fire:. Vooral mijn fysiek wou niet meer. Direct draaiingen na elke set en buiten adem. Ik hoop dat de UB dag van mijn 5/3/1 schema vanavond wat beter verloopt. Dringend eens wat :loopband: beginnen doen ook lijkt mij om mijn conditie wat op te krikken, want die staak denk ik op een all time low.

Ik ben nu 3-4 kilo kwijt sinds begin van mijn loggen en zie ook weinig vooruitgang in shape. Mentale zal ook wel weer meespelen denk ik. Ik zal vanavond na mijn training eens een shape update houden ook.
 
Ik ben nu 3-4 kilo kwijt sinds begin van mijn loggen en zie ook weinig vooruitgang in shape. Mentale zal ook wel weer meespelen denk ik. Ik zal vanavond na mijn training eens een shape update houden ook.
Ben benieuwd! Keep it up man!:thumbs:
 
Komaan, wees eens een man! :fire: ;)
 
Ik ben nu 3-4 kilo kwijt sinds begin van mijn loggen en zie ook weinig vooruitgang in shape. Mentale zal ook wel weer meespelen denk ik. Ik zal vanavond na mijn training eens een shape update houden ook.

Wat marvin zegt, gewoon doorgaan! zelf zie je de verschillen niet/nauwlijks.
 
Zoals beloofd. Workout zit er op en even stiekem in de mijn kamer gordijnen toe en foto's knallen! Armen zien er precies toch al beter uit dan op mijn begin foto's.

lqr653d75rtd.jpg
jg97baqn4.jpg
6x3xe9.jpg

Shoot away wat jullie al denken. Ik vraag het mij ferm af :ty:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven