MuscleMeat

Gestopt I'm In! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

daanski

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
15 dec 2010
Berichten
309
Waardering
277
Lengte
1m94
Massa
89kg
Vetpercentage
18%
Dag iedereen, Daan hier voor zij die mijn log niet gevolgd hebben. 99% van het Forum dus.

31j oud
1m94 lang
89-90kg

Vader van 2 kids.

2,5 jaar geleden beginnen trainen om dat mijn zoontje van toen 2 jaar zij dat ik een dikke buik had. Ik wou geen slecht voorbeeld zijn en vandaar :p

Mijn eerste trainingsjaar volledig los gegaan met slechte bro splits gelukkig had ik mij wel al wat ingelezen in voeding. Ik ben wel een aanhanger van IIFYM! Cutting? Vanavond Pizza!

ff een foto van fysiek voor en na toen. Voor 103kg na 85kg. (Heeft niets met deze wedstrijd te zien)


Gevolgde schema's nadien als ik mij wat deftig had ingelezen op spieren kweken en sterker worden. Dat was mijn doel voorheen niet.
  • 5x5 Stronglifts (Jason Blaha)
  • Kizen Intermediate Offseason (Omar Isuf)
  • Greyskull (John Sheaffer)
Nu een nieuwe boost gekregen door mij hier in te schrijven. Ik ga starten met Wendels Big, But Boring.

Opgelet gevoelige kijkers niet kijken nu !

SUPAH SHAPE PICS!!!!

 
Sterkte man! Dat de motivatie maar door het dak mag gaan! :thumb:
 
liefst niet, ligt nog maar 6 jaar op mijn huis gast! haha
 
Heb je een homegym dan? :p
 
Succes :thumbs:
En het korte haar staat je beter dan de paardenstaart #nohomo
 
In! Succes :thumbs:
 
Succes!
 
Welke doelen heb je voor jezelf bepaald in deze wedstrijd? Ga je voorzichtig bulken of cutten? Je hebt nog een mooie progressiemarge! Succes alvast :cool:
 
Welke doelen heb je voor jezelf bepaald in deze wedstrijd? Ga je voorzichtig bulken of cutten? Je hebt nog een mooie progressiemarge! Succes alvast :cool:

ja ik heb inderdaad nog een progressie marge. Maar na 2.5 jaar wil ik wel eens aan een redelijk BF % komen. Dus cutten it is. Op 10 weken denk ik dat het voor mij reëel is om zo'n 5-6 kilo nog kwijt te spelen. Ik doe alles natuurlijk.
 
Succes! Zou wel voor de eindfoto je wintervacht afscheren. Dan oogt alles al direct beter.
 
Succes! Zou wel voor de eindfoto je wintervacht afscheren. Dan oogt alles al direct beter.

haha ja bosbeertje hier. Zal zien hoe ik er dan voor sta. Kan nog een full body wax laten doen :p
 
Succes! en crush your goals!
 
ja, allemaal merci voor de support. Het begint hier al goed mijn doelen. Zit met buikgriep, overgekregen van de dochter. Zoontje ook heel de nacht liggen kotsen. Alé hup. Iemand advies hoe ik eiwitten kan binnen houden tijdens buikgriep? ik ga alvast wat bcaa drinken en hopen dat er iets van opgenomen wordt :p
 
Buikgriep is vaak ook veel vochtverlies. Proberen meer eiwit in vloeibare vorm binnen te krijgen.
Melk, yoghurt, kwark evt shake oid.
Hardgekookte eieren wil vaak ook nog wel gaan.

Beterschap.
 
In en succes!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven