Fitness Seller

images vergroot in Firefox (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

wimmos

Huge Freak
15 jaar lid
Lid geworden
3 aug 2005
Berichten
7.329
Waardering
197
Hier ben ik weer met een probleem :rolleyes:.

De laatste dagen krijg ik enkel vergrootte images te zien in firefox. Eerst dacht ik dat er een fout was met de kwaliteit van de foto's, maar blijkt dus overal te zijn...

Voorbeeld van wat ik zie:

TinyPic - Share The Experience!™

en

4pkzlsy.gif



Internet is ook ongelofelijk traag. Dacht eerst dat het enkel aan DBB lag, maar is overal. :mad: vreselijk irritant aangezien ik deze maand 10 uur per dag op de pc zit voor mn vakantiejob :rolleyes:.

In IE heb ik overigens geen probleem met de kwaliteit van de foto's. De snelheid daar is ook trager, en dat is ook zo op de andere pc's hier thuis.

Iemand die raad heeft? Of een site kent waar men me verder kan helpen :o?
 
Ik heb dit probleem niet ???

wel heb ik dat de foto's eerst vaag gedownload worden en dan scherper worden, omdat ik nu op smallband zit.

zend msh eens een mail naar de support van firefox?
 
in firefox-->extra-->opties-->geavanceerd-->grote afbeelding verkleinen om in het venster van de browser te passen aanvinken?

Internet explorer geeft de afbeelding wel goed weer?
 
in firefox-->extra-->opties-->geavanceerd-->grote afbeelding verkleinen om in het venster van de browser te passen aanvinken?

Internet explorer geeft de afbeelding wel goed weer?

Stond al aangevinkt, en IE geeft idd de afbeelding wel goed weer, zoals ik a zei :).
 
Stond al aangevinkt, en IE geeft idd de afbeelding wel goed weer, zoals ik a zei :).

Hehehe dat van IE had ik even niet gelezen , had even haast.

Internet is dus ook traag ? Downloaden of echt sites bekijken? Is voor de rest de pc zelf nog wel snel?

Firefox verwijderen en (nieuwere) firefox opnieuw installeren , hopelijk gaat de browser dan terug naar zn standaard instellingen.
 
Hehehe dat van IE had ik even niet gelezen , had even haast.

Internet is dus ook traag ? Downloaden of echt sites bekijken? Is voor de rest de pc zelf nog wel snel?

Firefox verwijderen en (nieuwere) firefox opnieuw installeren , hopelijk gaat de browser dan terug naar zn standaard instellingen.

Firefox verwijderd en ge re-installed (de 2.0 versie), maar heb nog hetzelfde probleem qua vergrootte images, bizar zeg.

Internet gaat echt tergend traag, maar zoals gezegd dat is op alle drie de pc's hier, is volgens mij een andere oorzaak.
 
Oja, en ook krijg ik op sommige sites (zoals DBB) een melding a la:

dit script kan niet worden uitgevoerd. Wilt u dit script stoppen of doorgaan met script?

--- optie stoppen ---- optie doorgaan.

Dat gebeurt praktisch elke keer als ik een pagina van DBB open, na een halve minuut wachten.
 
Probeer eens Control + Je Scroll Wiel..
 
Back
Naar boven