MuscleMeat

Imago moslims schuld van... moslims!

Bezoekers in dit topic

:roflol:
Als het zwartmaken van het westen als gemene slavendrijvers dan keihard onderuit wordt gehaald draai je het opeens om en proberen ik jullie opeens zwart te maken. :rolleyes:

wordt dat onderuit gehaald? Waren het geen gemene slavendrijvers dan?
Neen, er werd gezegd dat beide kampen aan slavernij deden.
De bijbel verdedigde het en werd massaal gedaan. en sprak niet over het zacht behandelen of vrijkopenvanslaven als eengoede daad. De islam deed dat wel.
lees de tekst ipv me alles opnieuw te laten schrijven.
 
Net zoals het Westen.
Wat je doet is weer gewoon het zwarte schaap zoeken en alleen maar naar de slechte zaken kijken.
Je negeert compleet de engelse tekst die ik poste omtrent de svisie van de islam over slavernij en tevens de tekst van het christendom. Het christendom had niet aleen geen mooie praatjes, het werd geodgekuerd door de clerus en de rijken en de bijbel zelf. En de moordpartijen ging verder. lees de tekst ipv hem te negeren.
Ik heb de indruk dat men me zodanig graag wil tegenspreken dat het er zelf niet meer toe doet of wat men zegt nog logisch of eerlijk is.

Die indruk hebben een aantal van ons andersom ook volgens mij. ;)
 
Je negeert compleet de engelse tekst die ik poste omtrent de svisie van de islam over slavernij en tevens de tekst van het christendom. Het christendom had niet aleen geen mooie praatjes, het werd geodgekuerd door de clerus en de rijken en de bijbel zelf. En de moordpartijen ging verder. lees de tekst ipv hem te negeren.
Ik heb de indruk dat men me zodanig graag wil tegenspreken dat het er zelf niet meer toe doet of wat men zegt nog logisch of eerlijk is.

Ik heb het toch niet over de westerse kerk? Je zal mij het christrendom niet horen verdedigen hoor. Gelukkig is de rol van het geloof niet zo groot in het westen als in islamitische landen.

Maar dan nog, wat wil je bewijzen met de mooie visie van de islam, er is toch niets van die visie terechtgekomen, zonder daadkracht blijven het holle frasen. De islamitische werled ging honderd jaar langer door met slavernij dan het westen.
 
Ik heb het toch niet over de westerse kerk? Je zal mij het christrendom niet horen verdedigen hoor.

Maar dan nog, wat wil je bewijzen met de mooie visie van de islam, er is toch niets van die visie terechtgekomen, zonder daadkracht blijven het holle frasen.

Dat het niet de islam die voor smeerlapperij zorgt maar geld en hebzucht. En dat geen van beide kampen van de heilige toren moet blazen.
En hoe weet je zo zeker dat er in islamitische landen waar slavernij bestond, de slaven slecht werden behandeld. Het kan best zijn dat er in vele landen slavernij werd bedreven en dat men de slaven goed behandelde en soms vrijkocht.
 
Kan hier mss een slotje op?
We hebben het reeds gehad over het imago van de moslims, en tevens hoe we dit heb best kunnen verbeteren.

nu zijn we toch maar aan het uitwijden over zaken die niks met deze topic te maken hebben.
 
Maar het bevestigd wel de topictitel: Imago moslims schuld van......... Moslims
 
Dat het niet de islam die voor smeerlapperij zorgt maar geld en hebzucht. En dat geen van beide kampen van de heilige toren moet blazen.
En hoe weet je zo zeker dat er in islamitische landen waar slavernij bestond, de slaven slecht werden behandeld. Het kan best zijn dat er in vele landen slavernij werd bedreven en dat men de slaven goed behandelde en soms vrijkocht.

Dat gebeurde in beide culturen inderdaad, slaven hadden het niet altijd zo slecht in bijv. de romeinse tijd.

Jij was degene die beweerde dat in de arbische wereld slaven beter werden behandeld hoor, ik niet.
 
Haha jij wil overal slotjes op. Je kan ook gewoon je mond houden;)
 
Haha jij wil overal slotjes op. Je kan ook gewoon je mond houden;)

Waar heb ik reeds voor een slotje geroepen? Dit is de eerste maal. bewijs het tegendeel, grote mond. Je roept zonder bewijs.

En nog eens iets. De topic heeft bereikt wat nodig was. De oorzaken van het slechte imagoe bespreken en er een oplossing voor zoeken. Er werden door beide kamepen oplossingen voorgesteld en er kwam een akkoord.
Daarna zijn we verzeild geraakt in een discussie die niks meer met de topic te maken heeft. De topic heeft zijn hoogtepunt bereikt.
 
Waar heb ik reeds voor een slotje geroepen? Dit is de eerste maal. bewijs het tegendeel, grote mond. Je roept zonder bewijs.

En nog eens iets. De topic heeft bereikt wat nodig was. De oorzaken van het slechte imagoe bespreken en er een oplossing voor zoeken. Er werden door beide kamepen oplossingen voorgesteld en er kwam een akkoord.
Daarna zijn we verzeild geraakt in een discussie die niks meer met de topic te maken heeft. De topic heeft zijn hoogtepunt bereikt.

Hoho, zitten we al aan de 7000 posts dan? :D
 
Waar heb ik reeds voor een slotje geroepen? Dit is de eerste maal. bewijs het tegendeel, grote mond. Je roept zonder bewijs.

En nog eens iets. De topic heeft bereikt wat nodig was. De oorzaken van het slechte imagoe bespreken en er een oplossing voor zoeken. Er werden door beide kamepen oplossingen voorgesteld en er kwam een akkoord.
Daarna zijn we verzeild geraakt in een discussie die niks meer met de topic te maken heeft. De topic heeft zijn hoogtepunt bereikt.

Zeker al de 2e keer grootmuil.
In het topic met hoofddoekjes volgens mij.
Je mag het zelf nakijken, want jij post mij iets te veel en vaak te lang, dus nazoeken doe ik niet!
 
Zeker al de 2e keer grootmuil.
In het topic met hoofddoekjes volgens mij.
Je mag het zelf nakijken, want jij post mij iets te veel en vaak te lang, dus nazoeken doe ik niet!


ja dat doe je blijkbaar wel vaker, iets schreeuwen zonder bewijs; Maar wel te lui om het op te zoeken.

En zelf al was het waar, dan spreek je zelf nog maar van twee keer; Dat is wel wat minder dan "overal".
Overdrijven, dat kan je als de beste!
 
1200 posts in een 2 maandjes, record?
 
Ja en het nivo mbt bb is om te huilen.

Oja duimelot: Ik schreeuw niet hoor. Ik tik wat toetsen in en warempel er verschijnen woorden op mijn scherm.

En overal klopt dus wel. Je doet maar mee in 2 topics:)
 
Ja en het nivo mbt bb is om te huilen.

Oja duimelot: Ik schreeuw niet hoor. Ik tik wat toetsen in en warempel er verschijnen woorden op mijn scherm.

En overal klopt dus wel. Je doet maar mee in 2 topics:)

Ik heb in totaal in wel meer dan 8 topics gereageerd. Dus als ik (volgens jou) in twee topics om een slotje riep, dan is hetwoord "overal "fout.
Je hebt het tevens nog niet aangetoond dat ik daar meer dan 1 ker heb om gevraagd. Je beschuldigt zonder bewijs, dat is jouw motto.

ps: ik heb via de zoekfunctie het woord "slotje" ingetikt en gezocht op mijn posts, en wat blijkt: ik had het maar 1 keer gevraagd, en dat was net gisteren in deze topic. Je kan me inhoudelijk niet pakken dus tracht je me via leugens onderuit te halen; Je bent zwak.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb in totaal in wel meer dan 8 topics gereageerd. Dus als ik (volgens jou) in twee topics om een slotje riep, dan is hetwoord "overal "fout.
Je hebt het tevens nog niet aangetoond dat ik daar meer dan 1 ker heb om gevraagd. Je beschuldigt zonder bewijs, dat is jouw motto.

ps: ik heb via de zoekfunctie het woord "slotje" ingetikt en gezocht op mijn posts, en wat blijkt: ik had het maar 1 keer gevraagd, en dat was net gisteren in deze topic. Je kan me inhoudelijk niet pakken dus tracht je me via leugens onderuit te halen; Je bent zwak.

Haha ik ben niet zwak hoor. Ik heb nu al meer gepresteerd dan jou. Wie noem je zwak?
Jij bent sterk omdat je mensen op foutjes kan betrappen. Grote knul.
O sorry, ik heb wel een leven:D
 
Haha ik ben niet zwak hoor. Ik heb nu al meer gepresteerd dan jou. Wie noem je zwak?
Jij bent sterk omdat je mensen op foutjes kan betrappen. Grote knul.
O sorry, ik heb wel een leven:D
Ik noem je zwak omdat je inhoudelijk niks waard bent in een debat.
Je foutje was meer dan een foutje he. Het was een bewuste aanval om iemand in diskrediet te brengen. En je bent ontmaskerd.
 
Back
Naar boven