AndroidHealthClinic

Contest Log Imnewhere's BTMC-log 2024

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Je hebt volkomen gelijk. Ik heb de voor en na foto van m'n front double biceps nog eens naast elkaar gelegd. Een kilootje erbij, maar ik zie ook geen verschil. Nog steeds dezelfde hoge Auschwitz-factor. Dus mocht ik laatste worden, dan heb ik daar wel vrede mee, als ik dit vergelijk met de transformaties van de overige deelnemers. Opa gaat zich beraden over hoe nu verder maar geeft niet op!

front_compare.jpg
En een kg kan ook nog gewoon vocht/maaginhoud zijn.

Huidige shape is goed en gezond. Vraag is wat jij zelf wilt, wil je gainen dan moet je die pindakaas pot induiken. Wil je zo blijven dan hoef ik niet uit te leggen wat je moet doen, want je doet het nu al zo.

Je hebt volkomen gelijk. Ik heb de voor en na foto van m'n front double biceps nog eens naast elkaar gelegd. Een kilootje erbij, maar ik zie ook geen verschil. Nog steeds dezelfde hoge Auschwitz-factor. Dus mocht ik laatste worden, dan heb ik daar wel vrede mee, als ik dit vergelijk met de transformaties van de overige deelnemers. Opa gaat zich beraden over hoe nu verder maar geeft niet op!

Je weet heel goed wat er moet gebeuren. Daarvoor hoef jij je niks te beraden. Zover ik lees weet je ook goed wat de knelpunten zijn. In je log zijn genoeg tips gegeven om die knelpunten aan te pakken.

Ik zie geen beren op de weg, buiten jezelf om. Klinkt niet aardig dit, maar misschien heb je dat even nodig.

Je bent geen 80 of zo, wat een gezeur om leeftijd !
Voor duursporter zie je er goed en gezond uit, maar als je doelstelling aankomen is, heb je wel gefaald deze contest van 3 maanden !

• Like
Waarderingen: WLB
Voor duursporter zie je er goed en gezond uit, maar als je doelstelling aankomen is, heb je wel gefaald deze contest van 3 maanden !
sommige falen ook met afvallen in de contest en krijgen alsnog jouw stem... dus dat zegt niks

ik zie eerlijk gezegd niemand zeuren over leeftijd, er is verschillende keren aangegeven dat leeftijd een rol speelt in de manier hoe je traint t.o.v vroegere dagen thats all, dat is geen gezeur dat is zo, iedere ouwe dibbes hier op het forum zal dat denk ik kunnen bevestigen.
de doelstelling is niet behaald idd, maar gefaald zou ik het dan weer niet noemen

ik zie eerlijk gezegd niemand zeuren over leeftijd, er is verschillende keren aangegeven dat leeftijd een rol speelt in de manier hoe je traint t.o.v vroegere dagen thats all, dat is geen gezeur dat is zo, iedere ouwe dibbes hier op het forum zal dat denk ik kunnen bevestigen.
de doelstelling is niet behaald idd, maar gefaald zou ik het dan weer niet noemen
Je bakt zoette koekjes hier, die lust ik niet graag.

Het verschil is beginnen met 50-55+, maar als je al langer traint valt het flink mee

Wat is voor jou dan wel falen?
dat je helemaal niks bereikt hebt, en dat lijkt (is) ook zo in dit log, maar ik denk/hoop toch nog voor hem dat hij uit alles wat er is gepost iets kan halen wat ie kan gebruiken voor zijn doelen.
maar jij mag het gewoon falen noemen, dat is geen probleem.

dat je helemaal niks bereikt hebt, en dat lijkt (is) ook zo in dit log, maar ik denk/hoop toch nog voor hem dat hij uit alles wat er is gepost iets kan halen wat ie kan gebruiken voor zijn doelen.

Kathlinoo had op de vorige pagina al uiteen gezet dat deze man hard leers is(eigenlijk niet er toe in staat lijkt het). Maar ik kijk wel uit met de waarheid zeggen.

Kathlinoo had op de vorige pagina al uiteen gezet dat deze man hard leers is(eigenlijk niet er toe in staat lijkt het). Maar ik kijk wel uit met de waarheid zeggen.
je mag altijd de waarheid zeggen, en ja hij is erg hardleers
Begin hier eens te lezen
heb het meeste voorbij zien komen, hang hier ook al wat langer rond, al is het dan nu met een ''nieuw'' account.

je mag altijd de waarheid zeggen, en ja hij is erg hardleers

heb het meeste voorbij zien komen, hang hier ook al wat langer rond, al is het dan nu met een ''nieuw'' account.
In mijn ogen een compleet gebrek aan eigen inzet. Zal er verder geen woorden aan vuil maken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven