Fitness Seller

Contest Log Imnewhere's exit from Auschwitz-mode

Bezoekers in dit topic

Met zijn vegetarische dieet zouden de eiwitten eerder hoger dan lager moeten zitten. Dan kom je er niet met de 1,6g/kg van Henselmans.
Vet moet ook hoger als je wilt gainen. 1gram bij normaal gewicht geldt voor onderhoud en 1e cutfase. Het lijkt nu meer koolhydraten laden voor wielerkoers.
1e kilo’s zijn ook maag en darmvulling en vocht van ladingen carbs.

Eigenlijk heeft wovano het antwoord al gegeven:

Volgens mij is het niet zo dat als je meer dan 250 kcal overschot hebt (ie 0,25kg per week aankomt) je gelijk enkel/teveel vet aankomt..

Maar wovano is coach dus ik weet het sowieso niet beter dan hem.
Wat ik wel weet, is dat ik niet de enige ben die denkt dat jij veel beter op 0,5 kg aankomen per week kunt richten..

Let wel op het vetgedrukte gedeelte, je moet het wel vasthouden!

Uit de post van Wovano:
Ik vind dit trouwens een heel prima doel. En als je je kcal daadwerkelijk zodanig verhoogt dat je deze lijn ook vasthoudt doe je het qua gewicht winnen prima. Meer gewicht bijkomen zal alleen zorgen voor onnodige vet toename.

Succes!

Inmiddels overbodige post, dus weer verwijderd.

Laatst bewerkt:
Goed dat je wat met de adviezen doet.
Ik denk wel dat je jezelf onterecht classificeert als advanced trainee en daardoor voor te weinig gewichtstoename per week kiest.
Kan echt wel wat sneller, zeker omdat je al eerder 70+kg bent geweest.
Zou zonde zijn om nu weer een week (of langer) je wheels te spinnen. Hop naar die 4k, zou ik zeggen.

Waar classificeer ik mezelf als 'advanced trainee'? :dunno:
Zie hierboven. Dat is een aanname die ik doe op basis van de aanpak die je gebruikt en het feit dat je ergens aan het begin van dit topic zegt geen newbie meer te zijn (en al 75g noten eet🤡).

Als je al jaren traint en door tekort aan voeding geen gains gemaakt hebt, dan kom je nooit voorbij die newbie fase en kun je dus echt serieuze gains maken als je wel alles op alles zet.

Joh ik probeer je ook alleen maar te helpen. Doe vooral alles precies hoe je het voorheen ook gedaan hebt👍

• Like
Waarderingen: WLB
Ik ben bang dat dit topic uit gaat lopen zoals je eigen topic en je gaat stoppen met loggen op deze manier, maar;

"Insanity is doing the same thing over and over again and expecting different results"

250 gram per week aankomen is perfect, maar dat is natuurlijk niet hoe het in de praktijk gaat zijn dat je elke week precies dat getal aan komt.
In jouw geval zou ik me focussen op de 250-500 gram per week.
Liever iets teveel vet maar wel massa dan te weinig massa, gezien je fysiek ben jij gemakkelijk in staat shredded te worden gezien je dit al constant bent.
Vet verliezen is easy, massa aanzetten niet

En ik denk echt, dat als je eenmaal wat hoger in vet % bent, jouw levenskwaliteit ook echt omhoog gaat
Zij het libido, levenslust, energie etc.

Volgens mij probeert 'ie alleen maar te helpen en stimuleren.
Zijn intenties zullen vast goed zijn geweest, maar ken je de uitdrukking "c'est le ton qui fait la musique"? Ik heb inmiddels genoeg botte opmerkingen geïncasseerd. Op een gegeven moment is het genoeg. Einde discussie.

Zijn intenties zullen vast goed zijn geweest, maar ken je de uitdrukking "c'est le ton qui fait la musique"? Ik heb inmiddels genoeg botte opmerkingen geïncasseerd. Op een gegeven moment is het genoeg. Einde discussie.
Ik snap jou wel, maar ipv sommige vragen negatief te beantwoorden ontloop je ze gewoon. Zoals bijv de vragen naar je dieet, meer dan vegetarisch en het aantal calorieën laat je niet los.

Vrij vertaald. Het is de tonus die de muscle showt.

Ze maken zich erg druk om jou, ze moeten wel van je houden anders deden ze dat niet.

Waarom zou hij dan wel contest log maken?
Mijn reden tot deelname staat in de startpost. Volgens mij staat er nergens in de reglementen dat je op alle posts moet reageren/ingaan. En ook niet dat je alle gegeven adviezen 1 op 1 moet overnemen. Wel lees ik uiteraard alle reacties en neem ze mee in mijn overwegingen om wel of geen aanpassingen te doen. Dat ik dan soms stronteigenwijs wordt genoemd, of verongelijkte reacties krijg, neem ik op de koop toe. Ja, zo ben ik.

Laatst bewerkt:
Ik snap jou wel, maar ipv sommige vragen negatief te beantwoorden ontloop je ze gewoon. Zoals bijv de vragen naar je dieet, meer dan vegetarisch en het aantal calorieën laat je niet los.

Waarom moet je meer weten dan het aantal kcal en macro's?

Ik heb mijn openingspost uitgebreid met wat extra algemene info (staat tussen ********** ************).

Back
Naar boven