XXL Nutrition

Impact of Bodybuilding

Bezoekers in dit topic

leuk om te lezen en mooi geschreven man :thumbs:
 
dandyman zei:
en weet je wta t mooiste zal zijn, dat jij een keer op een rieten stoel zit en er aan de andere kant van t terras ook een heel klein verlegen en onzeker jongetje zit..
Idd, ooit ben jij het voorbeeld :)

Mooi stukje !
 
Echt een pracht verhaal Mightyduck, kan me met een aantal dingen zeker wel identificeren.

Ik zat even in een dipje wat training betrefd de zin was een beetje weg maar na dit stukje krijg ik er meteen weer zin in.
 
prachtig verhaal oh machtig eendje :D
 
Een waanzinnig mooi verhaal en zeer herkenbaar. Super bro :)
 
mooi geschreven, kan niet anders zeggen!
En idd, er zit voor iedereen ongetwijfeld ietswat herkenbaars in..
 
ik denk dat 75% van de members hier gestart is omdat ze niet zelfzeker genoeg waren, was trouwens ook mijn reden om te beginnen fitnessen. Maar toen ontdekte ik de wondere wereld van powerlifting :D

prachtig geschreven btw :clap:
 
prachtige proza!
bijna alles is wel herkenbaar op de een of de andere manier.
nu ik eenmaal begonnen ben met BB, ga ik echt nooit meer stoppen. Zou zonde zijn, heb er in de afgelopen 15 maande zoveel tijd, moeite en geld in gestoken en er ZOVEEL meer voor terug gekregen. Ook een lekkere vriendin en veel complimentjes uiteraard. Maar ik train nu ook al 3 maandjes niet optimaal. Tenminste niet zoals ik het wil. Bodybuilding is the bomb. gelukkig zijn er nog meer mensen die verliefd zijn op het bouwen van het lichaam... zolas jullie hier bro's :)
 
Laatst bewerkt:
klempic zei:
Bodybuilding is the bomb. gelukkig zijn er nog meer mensen die verliefd zijn op het bouwen van het lichaam... zolas jullie hier bro's :)

Amen :D

Idd zoals je zegt, vrouwen beïnvloeden je lifestyle negatief, waar je het in den beginne dus allemaal voor deed dat verdoet het nu dan weer. Niet meer laten afleiden, sport heeft zich aan je terug betaald, blijf dan ook gewoon trouw, dan voel je je het best :)

Relativeren lijkt me de key, het moet geen verslaving zijn maar ik denk wel dat je bb serieus een plaats in je leven moet geven zodat je er uit kunt halen wat je nodig hebt. :)
 
You must spread some Reputation around before giving it to MightyDuck again.

:(

Mooi artikel, Respect!
 
wow goeie artikel!
 
Goed artikel em herkenbaar, vooral dat als het ff k*t gaat ,je toch nog je sport hebt
 
Ik kan niet anders zeggen, heel mooi geschreven artikel en heel goed om te lezen wat jij hebt meegemaakt. Dit artikel zal ook andere mensen aansporen om serieus aan bb te doen.
 
super! zoals velen hier al zeiden: erg herkenbaar! het is ook mijn enige uitlaatklep als het een keer k*t gaat.
 
goed geschreven, leuk artikel kerel ! Vind het een mooi verhaal. Het motiveert me toch wel. Always keep going ! Never surrender !
 
het halfjaar daarna wist ik me geen raad met mezelf, school werd een puinhoop maar ach, ik vond er tenslotte toch al niks meer aan.
Wel trainde ik, 5 dagen per week. Nu bij een hardcore gym. Martelen, straffen, kwellen. Meer was het niet. Toch trok het me door die periode.. Weer was het bodybuilding waar ik mijn woede en pijn in kwijt kon. Dat me een vluchthaven bood.
Een identiteit, en mijn wonden heelde. Mijn zelfrespect terug bracht.
Dit is echt wel herkenbaar.
Om het even welke problemen je hebt, voor die anderhalf uur kan het je geen barst meer schelen, vergeet je ze of gebruik je die woede... Iedereen heeft ergens een uitlaatklep nodig, en die van ons is keihard trainen.
 
Mooi stuk man, echt.

Gister had ik nog een dip, relatie is sinds een tijdje over en soms denk je er gewoon teveel aan en zie je het even minder zitten. hup, naar de sportschool en even anderhalf uur ijzer pompen. Dat kan toch inderdaad geweldige dingen met je doen..
 
Vet stuk! Echt! Dikke positieve karma dit! :thumb:
 
Erg mooi geschreven idd, ik denk dat iedereen zijn eigen beweegredenen heeft en dat alles wel zo'n beetje gezegd is met dit verhaal. We zijn allemaal een beetje verslaafd denk ik, de een wat meer als de ander. Maar kortom mooi levensverhaal.
 
Mooi artikel man! :thumb:

Echt respect.. :cool:
 
Back
Naar boven