Fitness Seller

Impact Whey Protein - MyProtein - NV (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Beoordeling:
star9.png
9/10 ++ Aanrader


  • Soort supplement: Whey
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Belangrijkste voordelen
    ◾Ons populairste eiwitproduct
    ◾Meer dan 80% eiwitten per portie
    ◾Uitstekend aminozuurprofiel
    ◾Hoogst biologische waarde van alle eiwitten
    ◾Ideaal voor het opbouwen en herstellen van spierweefsel
    ◾Smaakt lekker en is goed mengbaar
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Vetverlies én spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? Ongeveer een week nu
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Super. Smaak Natural Choco
  • Welke dosis heb je gebruikt? s'ochtends en voor en na de training
  • Waar heb je het supplement gekocht? http://nl.myprotein.com
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Gratis sample
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 15,29 (met 15% korting)
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Jazeker. Smaak is uitstekend, lost perfect op zonder zeefje of schakerbal plus het hoge eiwitconcentraat.

Mijn review:

Voorheen haalde ik altijd mijn eiwitten bij Body en fit. Echter door het onderzoek van enkele boardmembers toch aan het twijfelen geraakt en opzoek gegaan naar een vervanger.

Via een bekende van mij kwam ik op de site van Myprotein. Overzichtelijke site, goed ingedeeld en dingen makkelijk te vinden. Uiteindelijk de stap maar is genomen om daar wat te bestellen, aangezien ze goed uit de test kwamen. Tevens bevat de Whey van hun ook 82% eiwit.

Bestelling:
Besteld bij hun en het was binnen 2 dagen binnen. Wellicht een puntje van aandacht aangezien het uit de UK moest komen. Echter dan maar 3,95 voor verzending betaald. Netjes verpakt in een stevige doos met genoeg vul materiaal zodat alles niet door elkaar gehusseld zou worden.

Verpakking:
Goede stevige zakken die hersluitbaar zijn. Tevens waar ik me wel eens aan stoorde bij de body en fit is dat je een grote pot krijg, die vervolgens maar voor de helft gevuld zit. Zakken bij Myprotein zijn netjes tot aan de rand gevuld, en een strak design erop.

Smaak:
Bij het openen van de zak komt de choco lucht je al tegemoed. Ik meng mijn shakes altijd met water, en de smaak choco is erg goed moet ik zeggen. Lekker romig, geen klonten en drinkt goed weg (zelfs zonder zeefje of shakerbal). Soms heb je met bepaalde smaken dat ze erg zoet zijn, maar dat is met deze totaal niet. Ik ga zeker nog een paar smaken bestellen om te proberen.

Prijs:
De prijs is normal vergeleken met de andere eigen merken. 17,99 per kg. Tevens krijg je zeer vaak aanbiedingen van hun als je je aanmeld op hun site.

Conclusie:
Goed merk eiwit voor een normale prijs met een goede smaak.

+Smaak
+eiwitconcentraat per 100gr
+Prijs
+Inhoud verpakking

-Levertijd
-(eventueel de verzendkosten, al moet ik zeggen dat 3,95 niet veel is verzending uit de UK)

10530943-1395068394-710040.jpg
 
Stuk goedkoper dan die boeven club van b&f. Helemaal met aanbiedingen zoals 30% korting voor een bestelling boven de 100 euro op dit moment. Net 6kg whey + 10kg oats + extratje's voor 72 euro :)
 
Momenteel drink ik True Whey Chocolate smooth + Caseine chocolate.
Beiden zijn echt heerlijk met halfvolle melk.
 
Banaan inmiddels geprobeerd. De smaak is niet geweldig moet ik zeggen. Met water smaakt de whey zelfs een beetje chemisch.
Post-workout gemixt met dextrose is het echter goed te doen.
Morgen probeer ik het door de havermout met wat pindapasta en cacaopoeder.

---------- Toegevoegd om 09:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:33 ----------

Banaan inmiddels geprobeerd. De smaak is niet geweldig moet ik zeggen. Met water smaakt de whey zelfs een beetje chemisch.
Post-workout gemixt met dextrose is het echter goed te doen.
Morgen probeer ik het door de havermout met wat pindapasta en cacaopoeder.
 
Ik heb zelf chocolade-banaan en banoffee beide smaken vind ik niet lekker en ook een beetje chemisch. Heb het gevoel dat dit aan de banaan ligt!
 
De Vanilla/Raspberry wordt waarschijnlijk mijn volgende bestelling, had een sample daarvan en dat vond ol 1 van de lekkerste shakes in jaren :rolleyes:

Gewone vanille is wat zachter/neutraler en zeker veel minder zoet dan andere smaken. Dat is denk ik waarom die bij jou er niet helemaal doorkomt in je ochtend shake. ik gebruik nu 30 gr. op 200 ml melk en ik vind m al niet sterk smaken, laat staan met 400 ml melk en 70 gr. havermout. Ik heb nog ong. 200 gram over dus met een week ben ik er klaar mee en begin ik aan mn chocolate smoothy en strawberry cream smaken (2x2.5 kg, ik ga ze afwisseln per week ofzo), ben benieuwd!

Ik zou nog terugkomen op wat ik van de strawberry cream en chocolate smooth vind. Beide nu getest.

Strawberry cream is lekker, duidelijke smaak. Vind m wel wat chemisch, 2,5kg krijg ik wel op maar daarna bestel ik deze smaak waarschijnlijk niet meer.

Chocolate smooth is uitstekend, prima chocolade shake. Ivm minder eiwit/100 gr. (iets wat je natuurlijk weet als je zo'n smaak bestelt) is het grootste nadeel hier.

Tot nu al mijn smaken:

Vanilla: 8 (was eerst een 7, maar achteraf gezien was die toch wel erg goed)
Toffee: 8 (duidelijk aanwezige smaak, heerlijk)
Vanilla/Raspberry: 9 (erg lekker, de beste shake sinds tijden)
Strawberry Cream: 7 (zie hierboven)
Chocolate SMooth: 8

Al met al erg tevreden over de Impact whey protein. Goede waardes (test moet uiteraard nog wel volgen), lost goed op, heerlijke smaken en uitstekend geprijsd. Voor mij voorlopig geen andere :)
 
Back
Naar boven