Fitness Seller

Impact Whey Protein - MyProtein - NV (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Beoordeling:
star9.png
9/10 ++ Aanrader


  • Soort supplement: Whey
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Belangrijkste voordelen
    ◾Ons populairste eiwitproduct
    ◾Meer dan 80% eiwitten per portie
    ◾Uitstekend aminozuurprofiel
    ◾Hoogst biologische waarde van alle eiwitten
    ◾Ideaal voor het opbouwen en herstellen van spierweefsel
    ◾Smaakt lekker en is goed mengbaar
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Vetverlies én spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? Ongeveer een week nu
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Super. Smaak Natural Choco
  • Welke dosis heb je gebruikt? s'ochtends en voor en na de training
  • Waar heb je het supplement gekocht? http://nl.myprotein.com
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Gratis sample
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 15,29 (met 15% korting)
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Jazeker. Smaak is uitstekend, lost perfect op zonder zeefje of schakerbal plus het hoge eiwitconcentraat.

Mijn review:

Voorheen haalde ik altijd mijn eiwitten bij Body en fit. Echter door het onderzoek van enkele boardmembers toch aan het twijfelen geraakt en opzoek gegaan naar een vervanger.

Via een bekende van mij kwam ik op de site van Myprotein. Overzichtelijke site, goed ingedeeld en dingen makkelijk te vinden. Uiteindelijk de stap maar is genomen om daar wat te bestellen, aangezien ze goed uit de test kwamen. Tevens bevat de Whey van hun ook 82% eiwit.

Bestelling:
Besteld bij hun en het was binnen 2 dagen binnen. Wellicht een puntje van aandacht aangezien het uit de UK moest komen. Echter dan maar 3,95 voor verzending betaald. Netjes verpakt in een stevige doos met genoeg vul materiaal zodat alles niet door elkaar gehusseld zou worden.

Verpakking:
Goede stevige zakken die hersluitbaar zijn. Tevens waar ik me wel eens aan stoorde bij de body en fit is dat je een grote pot krijg, die vervolgens maar voor de helft gevuld zit. Zakken bij Myprotein zijn netjes tot aan de rand gevuld, en een strak design erop.

Smaak:
Bij het openen van de zak komt de choco lucht je al tegemoed. Ik meng mijn shakes altijd met water, en de smaak choco is erg goed moet ik zeggen. Lekker romig, geen klonten en drinkt goed weg (zelfs zonder zeefje of shakerbal). Soms heb je met bepaalde smaken dat ze erg zoet zijn, maar dat is met deze totaal niet. Ik ga zeker nog een paar smaken bestellen om te proberen.

Prijs:
De prijs is normal vergeleken met de andere eigen merken. 17,99 per kg. Tevens krijg je zeer vaak aanbiedingen van hun als je je aanmeld op hun site.

Conclusie:
Goed merk eiwit voor een normale prijs met een goede smaak.

+Smaak
+eiwitconcentraat per 100gr
+Prijs
+Inhoud verpakking

-Levertijd
-(eventueel de verzendkosten, al moet ik zeggen dat 3,95 niet veel is verzending uit de UK)

10530943-1395068394-710040.jpg
 
Als je via de nl site besteld voer in kortingcode KAZNL in en hebje 20% korting werkt alleen op de nl site
 
Aah netjes, jah sinds november...was opzoek naar een goede shake en kwam via instagram bij een gesponsorde atleet van hun terecht...en die zwaaide met 20% korting en dacht weetje wat kga es een bestelling plaatsen nadat ik ook op internet had zitten lezen
 
Aah netjes, jah sinds november...was opzoek naar een goede shake en kwam via instagram bij een gesponsorde atleet van hun terecht...en die zwaaide met 20% korting en dacht weetje wat kga es een bestelling plaatsen nadat ik ook op internet had zitten lezen

Ah grappig! Ik ben ex-B&F klant. Met welke producten heb je ervaring?
 
Impact whey,pancakes,oats, zma,creatine, proteïne coekie,balls, en flap jack repen, en wafels en laaste was dan guarana,citruline en bèta alinine zag ik via die gast maakt en er een preworkout van ;)
 
Impact whey,pancakes,oats, zma,creatine, proteïne coekie,balls, en flap jack repen, en wafels en laaste was dan guarana,citruline en bèta alinine zag ik via die gast maakt en er een preworkout van ;)

Dat is nog al wat! :P Welke whey bevalt/beviel je goed? Pre-workouts doe ik zelf niet aan :P.
 
Ik gebruik ook alleen als ik veel cardio gedaan heb in een week, dan blijft me kracht wat achter...wil dan een steuntje i. Se rug hebben, van de whey...toffee,salted caramel en witte chocolade is wel me lievelingssmaken
 
Ik ben ook ex BenFitshop klant en vind het jammer dat ik Myprotein niet eerder ontdekt had! Geweldig assortiment. Heb nu de Impact whey chocolate smooth. Amazing! Kan ik je zeggen. ..
 
Je moet soms wel ff prijzen vergelijken tussen de nl site en uk site...want daar zit verschil in en nadeel dat je bv 1 kortingcode per bestelling kan gebruiken...maar die nu dan twee bestellingen haha hebje toch beiden je korting :)
 
Welke smaak vinden jullie het lekkerst met havermout? Ik heb zelf vanille maar dat vind ik echt niet lekker gemixt met water en havermout.
 
Welke smaak vinden jullie het lekkerst met havermout? Ik heb zelf vanille maar dat vind ik echt niet lekker gemixt met water en havermout.

Hier ben ik ook benieuwd naar!
 
Ik mix alles, en proeft best goed....alleen mix nooit met water, alleen magere melk. Met water paar x geprobeerd maar vind het dan niet te zuipen
 
Hier ook een ex bodyenfit klant. Ik had ook de 5KG Vanille impact whey en wrist wraps besteld, gratis Vanille-framboos sample gekregen en deze gisteren avond geproefd met magere melk, proefde verrassend lekker.

Vanmorgen 70gram havermout, 30gram vanille whey en 400ml magere melk geprobeerd, de vanille smaak kwam er helemaal niet door, proefde bijna enkel de pure havermout. Mijn whey shake savonds is met water, dus ben benieuwd op de vanille smaak + water wat is.

Zoals anderen zeggen, jammer dat ik dit merk niet eerder heb ontdekt.
 
Ik als ex body en fitshop klant ben ook naar Myprotein gegaan. Heerlijke smaken hebben ze daar. Ik bestel voor de prijs van 4.5 kg whey perfection nu minder voor 5 kg whey isolate bij myprotein. Daarnaast bestel ik ook de casseine voortaan daar en ik moet zeggen ! De smaak is minder (ja minder suiker) maar de kwaliteit voelt veel beter aan :D
 
Als iemand een code voor 25% korting nodig heeft, PM maar.
Weet niet hoelang ie nog geldig is.
 
Hier ook een ex bodyenfit klant. Ik had ook de 5KG Vanille impact whey en wrist wraps besteld, gratis Vanille-framboos sample gekregen en deze gisteren avond geproefd met magere melk, proefde verrassend lekker.

Vanmorgen 70gram havermout, 30gram vanille whey en 400ml magere melk geprobeerd, de vanille smaak kwam er helemaal niet door, proefde bijna enkel de pure havermout. Mijn whey shake savonds is met water, dus ben benieuwd op de vanille smaak + water wat is.

Zoals anderen zeggen, jammer dat ik dit merk niet eerder heb ontdekt.

De Vanilla/Raspberry wordt waarschijnlijk mijn volgende bestelling, had een sample daarvan en dat vond ol 1 van de lekkerste shakes in jaren :rolleyes:

Gewone vanille is wat zachter/neutraler en zeker veel minder zoet dan andere smaken. Dat is denk ik waarom die bij jou er niet helemaal doorkomt in je ochtend shake. ik gebruik nu 30 gr. op 200 ml melk en ik vind m al niet sterk smaken, laat staan met 400 ml melk en 70 gr. havermout. Ik heb nog ong. 200 gram over dus met een week ben ik er klaar mee en begin ik aan mn chocolate smoothy en strawberry cream smaken (2x2.5 kg, ik ga ze afwisseln per week ofzo), ben benieuwd!
 
De Vanilla/Raspberry wordt waarschijnlijk mijn volgende bestelling, had een sample daarvan en dat vond ol 1 van de lekkerste shakes in jaren :rolleyes:

Gewone vanille is wat zachter/neutraler en zeker veel minder zoet dan andere smaken. Dat is denk ik waarom die bij jou er niet helemaal doorkomt in je ochtend shake. ik gebruik nu 30 gr. op 200 ml melk en ik vind m al niet sterk smaken, laat staan met 400 ml melk en 70 gr. havermout. Ik heb nog ong. 200 gram over dus met een week ben ik er klaar mee en begin ik aan mn chocolate smoothy en strawberry cream smaken (2x2.5 kg, ik ga ze afwisseln per week ofzo), ben benieuwd!
Ja heb je gelijk in, in mijn ochtend shake proef ik heb helemaal niet. Na de training neem ik 30gram met 200ml water en daar smaak hij gewoon goed, helemaal niet zoet maar zeer aangenaam om te drinken.
 
Back
Naar boven