AndroidHealthClinic

Important: Stem voor Artikel van de Maand - December (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
ARTIKEL VAN DE MAAND - DECEMBER!

Vanaf nu komt er elke maand een wedstrijd op dutchbodybuilding.com waarin iedereen voor het artikel van de maand mag stemmen.
De wedstrijd duurt 1 week en iedereen mag in die week stemmen voor wat hij of zij het beste artikel vindt.
Als je een artikel nog niet gelezen hebt, doe dit dan eerst door op de links hierboven in de poll te klikken.
Stem enkel als je alle artikels ook echt gelezen hebt!

Enkele regels:

Iedereen mag meedoen en er mogen zoveel artikels verzonden worden als je zelf wil.
Als er geen of te weinig deelnemers zijn wordt de wedstrijd uitgesteld voor de maand die daarop volgt.
De wedstrijd duurt 1 week en wordt dan afgesloten, daarna kan er niet meer gestemd worden. Het artikel met de meeste stemmen wint de wedstrijd.
De winnaar of winares zal een vermelding naast zijn/haar artikel krijgen op de website.

Artikels voor Januari mogen opgestuurd worden naar: artikel@dutchbodybuilding.com

Succes!
 
[BS]misschien handig om de links van de artikels er ook bij te plaatsen T... :p[/BS]

eerste artikel staat boven elk forum, maar zou kunnen dat sommigen (waaronder ik :D) de andere artikels niet hebben gelezen...

[BS2]zou 't misschien niet handiger zijn om eerst alle artikels gelezen te kunnen hebben, voordat een poll opgestart wordt?[/BS2]


hahahaha, ook echt op 't zelfde tijdstip posten... :P
k, heb nix gezegd...
 
Laatst bewerkt:
Was er net mee bezig :D Ze zijn aanklikbaar nu :)
 
stemde voor het artikel dat ik nog niet had gezien en net gelezen.. Mentale weerbaarheid! Is belangrijk voor iedere sporter, die voor zichzelf een prestatie neer wil zetten waar hij/zij eigenlijk aan twijfelt of het wel haalbaar is.
 
ik vind het artikel massa op het eerste gezicht wel wreed..
en die van mentale training ook..

Maar heb toch maar voor massa op het eerste gezicht gekozen omdat dit wel leuk is voor veel beginners om te weten..

Want die gaan vooral borst en armen trainen terwijl dat eigenlijk nix toevoegt aan je breedte..
 
Originally posted by nilsjei1234
ik vind het artikel massa op het eerste gezicht wel wreed..
en die van mentale training ook..

Maar heb toch maar voor massa op het eerste gezicht gekozen omdat dit wel leuk is voor veel beginners om te weten..

Want die gaan vooral borst en armen trainen terwijl dat eigenlijk nix toevoegt aan je breedte..

exactly!

ben zelf meer een rug/schouders man :)

was er zelf achter gekomen dat borst trainen je NIET breed maakt. vandaar ;)
 
Gek, niemand is het met me eens.. nou, ik heb mijn sig niet voor niets zo gemaakt als ie is.. als onzeker typje moet ik nu eenmaal die dingen dagelijks voor mijn neus hebben om te weten dat ik toch best wel aardige dingen kan... Mijn ouders en (helaas ook mijn broer) waren/zijn niet van die complimenteuze types...

Die mentale weerbaarheid kan je arrogant doen lijken, maar het is wel belangrijk om op topniveau te kunnen presteren. Er zijn veel mensen met talent, net wat minder mensen die er (bereid zijn) hard voor (te) werken , maar slechts weinigen hebben de gedrevenheid EN het zelfvertrouwen om de top te bereiken. Vaak zie je dat mensen met minder aanleg het desondanks verder schoppen dan iemand bij wie alles maar komt aanwaaien.

Waar of niet???
 
waar.


als je Eddy Merckx zag fietsen (om een beetje in jouw domein te blijven), zag je maar 1 ding op zijn gezicht. de wilskracht om te winnen en ook de kennis van zijn capaciteiten.
 
Ze noemden Eddy niet voor niets 'de kannibaal'.. de man wou altijd winnen!
 
Originally posted by Esperantisto
Ze noemden Eddy niet voor niets 'de kannibaal'..


Wij noemde hem gewoon die belg :D
 
hahaha... LOL die belg

ik ben voor de squats gegaan.. vind squats heerlijke oefening. Maar doe het niet powerlifting style.. Ik blijf rechter.. Hoorde Hulk al tegen me klagen.. Jij moet toch weten hoe het moet maar ik weet ook hoe het lekker aanvoelt :p
 
Wedstrijduitslag:

1. 'Massa' op het eerste gezicht! 16
2. Bodybuilding "A way of life" of toch niet ? 12
3. Full squatten? Ben je gek?! 4
4. Training: alleen maar in je spieren? 3

Iedereen bedankt voor het stemmen!
 
Welja..ik had het niet verwacht, maar goed TNX :D
 
Zeg T ik heb dat artikel nog een keer gelezen.. maarre, wat is dan typisch vrouwelijk? Ik kan wel wat verzinnen,maar hoor het graag van een expert! Jij hebt per slot van rekening het winnende artikel geschreven.... ???
 
Bij bodybuilding is het bij vrouwen praktisch hetzelfde als bij mannen, alleen zijn de vormen van nature anders, zo hebben vrouwen meer potentieel om stevige heupen, billen te krijgen.
De nadruk per spier ligt hetzelfde, maar vrouwen zijn gewoon iets meer beperkt als het op massa aankomt.
Maar dus dezelfde zaken zijn belangrijk: stevige rug, schouders, benen, billen. Alleen willen de meeste vrouwen hun borst behouden om de typisch vrouwelijke kenmerken niet volledig te ellimineren.
Verder strakke buik, smallere taille, en natuurlijk een laag vet% maar dat is een persoonlijke keuze.
Alles hangt van je doel af: wil je bodybuildster worden dan zal je zo mannelijk mogelijk willen zijn, tenminste als het op spieren aankomt. Wil je echter het fitness model, zoals de meeste vrouwen dan is het behoud van bepaalde lichaamsdelen en vormen toch belangrijker maw meer ronde - en minder hoekige vormen.
 
2de :(

Mag ik zien dat jij ronnie colleman ben ik kevin levrone

ik heb er vrede mee jij ook :D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven