XXL Nutrition

Importent Revelation! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

DragoslaV

Novice
15 jaar lid
Lid geworden
16 jul 2003
Berichten
4
Waardering
0
Spike zei:
Bodybuilders zijn domme mensen

Dit kan geen onjuistere uitspraak zijn. Overal te wereld, in alle lagen van de bevolking heb je mensen die een lagere intellectuele capaciteit hebben dan andere mensen. Het is normaal dat je in bodybuilding minder snuggere mensen zal tegenkomen. Maar het is niet omdat je aan bodybuilding doet, dat je automatisch dom bent. Integendeel, er kruipt veel werk in het vinden van een goede en doelstreffende trainingschema. Een dieet tot een goed einde brengen vraagt naast veel discipline ook een grote kennis van voeding. Dat je in gym een aantal leeghoofden maar wat ziet zwaaien, of dat je een aantal pro’s hebt die moeilijk kunnen uitleggen wat ze willen vertellen, mag zeker geen reden zijn om iedereen over dezelfde kam te scheren. Domme mensen kom je in alle sporten tegen. Hoe vaak heb je je niet geërgerd aan die professionele voetballers die zich amper kunnen uitdrukken? Vaak zijn die mensen ook mensen die leven voor de sport, en hebben ze in veel gevallen niet veel gestudeerd. Maar ook dit wil niet zeggen dat je dom bent. Ze weten misschien minder, ze hebben misschien minder algemene cultuur, maar die mensen kunnen slimmer zijn dan je denkt.
Dat er achter het hele bodybuilding-gebeuren een deel van narcicisme schuilt, valt niet te betwisten. Je gaat uiteindelijk trainen om je uiterlijk te verzorgen. Maar een zekere mate van oppervlakkigheid mag zeker niet gelinkt worden met domheid. Hoe verklaar je anders dat er zoveel trainers zijn die aan bodybuilding doen? Of dat er zoveel bodybuilders zijn die meer weten over voeding dan bepaalde diëtisten? Of beter nog, dat zoveel van die personen soms beter weten hoe anabolen werken dan de meeste dokters die hen onderzoeken?
Het antwoord is duidelijk, net zoals in alle andere sporten, heb je in bodybuilding slimme en minder slimme mensen; niet alle bodybuilders zijn dom

Okay ik heb hier 1 duidelijk antwoord (vergeef me als ik dit fout post maar ik moet het er ff uitgooien)

1: Wat is dan hun defenitie van dom? Wie zegt dat 'de normale' mens slim is? Dus wie durft te zeggen dat alle bodybuilders dom zijn? Kijk er zijn geen domme mensen en slimme mensen want de een weet beter dan de ander over bepaalde onderwerpen. Maar iedereen is gewoon dom. Je kunt dokter zijn of iets dergelijks maar ik weet dat ik nog dom ben, En de dokter ook! Hij kan wel afgestudeerd zijn en alles weten over het lichaam maar dat wil niet zeggen dat hij slim is in Nederlands of Natuurkunde ect.. Ik weet echt nog niet alles! Kijk waarom ik dit wil vertellen, dat je je echt niet moet inspannen voor dat soort lui. Integendeel haal hier je voordeel uit! Want zo kan je de echte domme mensen scheiden met de echte slimme mensen!
 
Laatst bewerkt:
Dude

waar maak je druk om ???
steek die tijd in andere dingen

jopie
 
Jij verwart kennis in die mate met intelligentie dat je wel kan concluderen dat jij dom bent :p
 
hahaha, sorry, ik moest nog effe lache om deze ouwe post,
is namelijk een vriend van me die alles beter denk te weten :D

ik moet ook altijd lachen als ie zegt dat ie 6 keer per week sport :)
(hij is al maaaanden niet meer geweest, wat een nerdo)
 
Hmmm.. Wel het is misschien een spijtige opmerking, maar vroeger verbloemde ik dat ik aan bodybuilding deed. Ik refereerde eerder naar "gewichttraining" of "gewichtheffen" omdat dit veels minder neg. stereotiepen met zich meedroeg.

Toch weet ik dat dit niet kan, dit voorliegen, dit schuilen en schamen voor mn sport, mn liefde.

Een mens kan veel verliezen; je vrouw of vriendin, je auto, je werk, die verdomde sleutels, je respect, je zelfcontrole, je uiterlijk, de loto, je huisdier, je portefeuille maw je kan alles kwijtspelen.. Waar zoek je dan houvast als je weet dat je op dun ijs loopt? Op welke schouder kan je leunen in moeilijke tijden?
Wel.. Er is een ding dat ik niet of amper kwijtspelen kan, en dat zijn mn gewichten. Mn ijzer laat me nooit in de steek en daar ben ik fier op. Dus waarom zou iemand het achter ramen en deuren moeten steken? Of ie nou als slim, dom of oppervlakkig wordt aanschouwd. Iedere vogel zingt zoals ie gebekt is, elk mens heeft zn eigen bezigheden. En als dat in je aard ligt, dan zit er niets anders op, dan er trots op te zijn.. En dat moet je verd*mme van niemand laten afnemen..

Je weet verdomme wat je waard bent.. :thumbs:
 
Het is gewoon een vooroordeel waar Spike tegenin gaat. Niemand hier zegt dat bodybuilders dom zijn.

Dom zijn betekent dat je minder kennis en inzicht bevat dan de gemiddelde mens.

PS. Volgende keer wel opletten dat je het goed spelt als je een Engelse titel gebruikt hè. Het is important, niet importent.
 
Hee Kay zei:
Het is gewoon een vooroordeel waar Spike tegenin gaat. Niemand hier zegt dat bodybuilders dom zijn.

Dom zijn betekent dat je minder kennis en inzicht bevat dan de gemiddelde mens.

PS. Volgende keer wel opletten dat je het goed spelt als je een Engelse titel gebruikt hè. Het is important, niet importent.

En het is definitie ipv defenitie... ;)
 
Hee Kay zei:
Het is gewoon een vooroordeel waar Spike tegenin gaat. Niemand hier zegt dat bodybuilders dom zijn.

Dom zijn betekent dat je minder kennis en inzicht bevat dan de gemiddelde mens.

PS. Volgende keer wel opletten dat je het goed spelt als je een Engelse titel gebruikt hè. Het is important, niet importent.

Engels !

Nog zoiest waar Dragoslav moeite mee heeft :P hehehe
Maar ja, bespaar je de tijd om het uit te leggen, hij is allang weg hier
en als ie er nog was zou ie zelfs beweren dat het importent is :D LOL
 
d8 aan de titel te zien dat het over impotentie ging :/
 
Back
Naar boven