Fitness Seller

Importeren, douane. & Mr. Hyde(prosupps)

Bezoekers in dit topic

Lid geworden
14 apr 2013
Berichten
13
Waardering
0
Lengte
1m81
Massa
82kg
Vetpercentage
10%
Sup ladies n gents! :eek:

Ik zit echt al heel lang te itchen om Mr. Hyde van prosupps te bestellen, maar aangezien het product;
1. In (volgensmij) geen enkele store hier verkrijgbaar is(zelfs niet bij b&f, alleen dr jeckyll, maar die vind ik niet zo..)
2. Het blijkbaar stofjes bevat wat die onze regering niet zo leuk vind

Weet ik niet wat ik nou moet doen. Zal ik toch maar via ebay bestellen? En een risico lopen(als dat er enigsinds is)of gewoon wachten op de europese versie(zoals ik heb gehoord in geruchten) afwachten.

Is het product misschien in duitsland of iets verkrijgbaar?

Alvast bedankt!
Cheers, Bae
 
er zitten stoffen in die verboden zijn in de EU, in Duitsland ga je het zeker niet vinden. Misschien ergens in de UK.
 
Hmm in de uk dus misschien, maar hoe zit het dan met de douane? Aangezien je er ook doorheen moet als je het zelf gaat ophalen en al helemaal als je besteld
 
Met de UK bestaan er bepaalde conventies binnen EU. In principe is er wel vrij verkeer van goederen tussen Schengenlanden en UK maar geen vrij verkeer van personen. Daarom dat bestellingen weinig of niet gecontroleerd worden en dat je las persoon wel langs douane moet. Ik heb nooit problemen gehad toen ik soms in UK bestelde maar vanuit VS had ik na een paar bestellingen al prijs.
 
Thanks for the info dirk, weet iemand misschien een uk site waar ze hyde aanbieden? En liefste niet te duur,(ebay is vaak beetje prijzig)
 
Met de UK bestaan er bepaalde conventies binnen EU. In principe is er wel vrij verkeer van goederen tussen Schengenlanden en UK maar geen vrij verkeer van personen. Daarom dat bestellingen weinig of niet gecontroleerd worden en dat je las persoon wel langs douane moet. Ik heb nooit problemen gehad toen ik soms in UK bestelde maar vanuit VS had ik na een paar bestellingen al prijs.

Inderdaad, vanuit uk 99,999% kans dat het toekomt. Controle is volgens mij met steekproeven. Uit VS wordt bij mij 8/10 gecontroleerd. Ooit pakketje uit Duitsland gehad met dpd. Doos was geopend en zat briefje in dat er een steekproef controle was geweest (ging om een gsm).
 
@supersized yohimbe volgens mij
 
Met de UK bestaan er bepaalde conventies binnen EU. In principe is er wel vrij verkeer van goederen tussen Schengenlanden en UK maar geen vrij verkeer van personen. Daarom dat bestellingen weinig of niet gecontroleerd worden en dat je las persoon wel langs douane moet. Ik heb nooit problemen gehad toen ik soms in UK bestelde maar vanuit VS had ik na een paar bestellingen al prijs.

+1 Met USPS uit de States bestellen, is prijs! Fedex komt er door maar is een pak duurder!
 
Back
Naar boven