Fitness Seller

In ader geïnjecteerd

  • Topic starter IxXxI
  • Startdatum
  • Reacties 27
  • Weergaven 5K
  • Volgers 14

Bezoekers in dit topic

IxXxI

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
24 apr 2009
Berichten
352
Waardering
3
Lengte
1m92
Hallo,

Ik heb zojuist 4ml geïnjecteerd maar er kwam heel erg veel bloed uit en nu zit er een hard knobbeltje op de plek waar de naald erin is gegaan.

Zou het kunnen dat ik in een ader of iets dergelijks geïnjecteerd heb?
Zo ja wat nu te doen?
 
Niks meer aan te doen, nu ga je dood... Niet geaspireerd voor het zetten dan? Je kan door een ader heen zijn gegaan en vaak merk je het ook wel als je direct in de ader 4ml hebt gezet. Geen paniek zou ik zeggen.
 
als je in je ader injecteerd verga je toch van de pijn?
 
als je in je ander injecteerd verga je toch van de pijn?

je moet ook in jezelf injecteren he

Acute lung injury and respiratory distress following intravascular introduction of oil is uncommon and has only been described in a small number of case reports (1–6).
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC3205107/

Hoogstwaarschijnlijk is er niks aan de hand. In het geval van ernstige symptomen zou ik 112 bellen, maar dat lijkt me logisch.
 
Niks aan de hand. Had ik laatst ook een keer.

Heb je pijn of twijfel je, ga naar je huisarts.
 
Bloeden wilt niet zeggen dat je in een bloedvat zat,.. je naald kan er bvb ook doorheen gegaan zijn,... en zodoende bloeden als je hem eruit haalt. "een knobbeltje" is bij aas op oliebasis niet vreemd,.. hoopt soms wat op en dat trekt langzaam weg,... volgende keer wellicht wat langzamer (laten) injecteren.
heb je hevige hoestaanvallen op het moment ? Zo nee, no problemo (wss, ik ben géén arts!) (wel hevige aanhoudende hoestbuien en olie smaak in je slijm kan duiden op vocht in je longen.)

Maar voortaan ASPIREREN !!!(naald erin, trekker terugtrekken en controleren of er geen bloed meekomt)
 
Hij reageert niet meer ???
 
Wie belt er 112?
 
Bedankt voor de snelle reacties.

Natuurlijk heb ik geaspireerd maar als je na het aspireren ook maar een heel klein beetje beweegt kan de naald toch alsnog in een ader zijn geschoven leek me zo?

---------- Toegevoegd om 22:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:27 ----------

Hij reageert niet meer ???

Was even info aan het opzoeken op Amerikaanse forums. ;)
 
Wie belt er 112?

Als je écht lang in een mega droge hoestbui blijft hangen (15min+) dan kán het zijn dat je een longembolie ontwikkeld,.... en dan is 112 nog niet zo'n slechte optie ;)

---------- Toegevoegd om 22:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:34 ----------

Bedankt voor de snelle reacties.

Natuurlijk heb ik geaspireerd maar als je na het aspireren ook maar een heel klein beetje beweegt kan de naald toch alsnog in een ader zijn geschoven leek me zo?

---------- Toegevoegd om 22:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:27 ----------



Was even info aan het opzoeken op Amerikaanse forums. ;)

Kan altijd, maar verminderd de kans,.. en vandaar ook de andere (eerdere) vragen ;)
 
Dus als je een naald helemaal erin hebt gestoken, en je beweegt er wat mee onbewust kan die in een ader schuiven?
 
Binnen een minuut reactie gehad? Nee? Nou niets aan de hand. Heb wel eens vaker gehad dat er redelijk wat bloed uit kwam. 1e keer schrik je 2e keer weet je weer wat er aan de hand is! No worries!
 
Dus als je een naald helemaal erin hebt gestoken, en je beweegt er wat mee onbewust kan die in een ader schuiven?

Je beweegt hem onbewust na het aspireren bedoel je?

Geen idee eigenlijk of dit echt zo is maar die redenering leek me vrij logisch.
 
Je beweegt hem onbewust na het aspireren bedoel je?



Geen idee eigenlijk of dit echt zo is maar die redenering leek me vrij logisch.


heen en weer zal niet zo spaak lopen, maar als je zelf injecteerd kan ie er wel eens niet voor de volke 40mm inzitten,... als je dan tijdens het injecteren 4-5mm dieper gaat kan je logischerwijs wel in een bloedvat terrecht komen,...
maar helemaal erin, én aspireren dan zou het niet snel gebeuren lijkt me.
 
Dus als je een naald helemaal erin hebt gestoken, en je beweegt er wat mee onbewust kan die in een ader schuiven?

Er is laatst een topic geweest die aspireren ontkrachtte omdat je altijd iets beweegt. Zelfs doktoren. Het artikel/filmpje was volgens mij ook van een dokter.
Ik aspireer desalniettemin ook altijd.
Gisteren toevallig ook in den ader geprikt, net onder de huid. F*ckn pijnlijk en een lekker straaltje bloed uit m'n been. Heerlijk...
 
heen en weer zal niet zo spaak lopen, maar als je zelf injecteerd kan ie er wel eens niet voor de volke 40mm inzitten,... als je dan tijdens het injecteren 4-5mm dieper gaat kan je logischerwijs wel in een bloedvat terrecht komen,...
maar helemaal erin, én aspireren dan zou het niet snel gebeuren lijkt me.

Ja dit probeerde ik te zeggen. Ik injecteer namelijk zelf en tijdens het leegspuiten druk ik hem inderdaad vaker nog wat dieper erin
 
Er is laatst een topic geweest die aspireren ontkrachtte omdat je altijd iets beweegt. Zelfs doktoren. Het artikel/filmpje was volgens mij ook van een dokter. Ik aspireer desalniettemin ook altijd. Gisteren toevallig ook in den ader geprikt, net onder de huid. F*ckn pijnlijk en een lekker straaltje bloed uit m'n been. Heerlijk...
Had toevallig hetzelfde gisteren alles kwam eruit van aas en het bloed liep eruit maar niets gevoeld.


Moet zelf ook telkens de naald er volledig
Insteken anders schuift ze er toch volledig
In tijdens het aspireren
 
Er is laatst een topic geweest die aspireren ontkrachtte omdat je altijd iets beweegt. Zelfs doktoren. Het artikel/filmpje was volgens mij ook van een dokter. Ik aspireer desalniettemin ook altijd. Gisteren toevallig ook in den ader geprikt, net onder de huid. F*ckn pijnlijk en een lekker straaltje bloed uit m'n been. Heerlijk...
Ik kan me niet voorstellen dat je alsnog in een ader prikt door een beetje heen en weer te bewegen. Als je tijdens het spuiten de naald er een cm verder induwt zou het in principe kunnen ja. Maar kom op, zo moeilijk is dat injecteren toch niet?
Niet aspireren met spullen op oliebasis is gewoon levensgevaarlijk en dom. Ik kan me niet voorstellen dat een arts niet aspireert met medicatie op oliebasis. Alleen met medicatie op waterbasis hoeft het niet.
 
Back
Naar boven