AndroidHealthClinic

In ader geinjecteerd? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

2hard2die

Competitive Bodybuilder
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
15 jun 2004
Berichten
1.560
Waardering
2
help! door moeilijke positie heb ik tijdens hetterughalen van de zuiger niet gezien dat er druppels bloed meekwamen met de bubbels!
Heb ik nu in een ader geinjecteerd en wat kunnen de gevolgen zijn?
 
Shit. still alive and kicking... beetje duizelig, blijf nog wel even rustig zitten.

Volgende keer toch echt even het meisje mee laten helpen en beter kijken bij het aspireren!
 
Kan ik niet goed volgen. Je hebt tijdens het terughalen van de zuiger niet gezien dat er bloed meekwam. Hoe weet je dan dat je in een ader gezeten hebt?
Bij het zetten van winny heb ik ook al "blind" moeten injecteren , daar de naald verstopt zat en niet kon terughalen om te zien of er bloed inzat. Krijg alleen erdoor met grote druk te gebruiken,en dan nog. En als ik de naald er terug uittrek,volgt er meermaals een fonteintje van bloed.
Ik dacht als je echt in een ader zou injecteren,je dit binnen een minuut tot max een uur later zou gewaar worden.
 
ooh ok er zat nog wat bloed in zuiger toen ik geinjecteerd had, hem eruit gehaald had en ernaar keek om de naald weg te gooien!
En er kwam idd veel bloed mee toen ik de naald eruit haalde en het bleef langer doorbloeden dan normaal.
 
Ik voel me verder wel ok, mischien zat ik wel net naast een ader of ben ik er doorheen gegaan?!
Bedankt voor jullie medeleven en jullie stormvloed aan overweldigende reacties!
 
Niet te snel panikeren. Heb dat ook al meegemaakt.
Wat er nou precies gebeurt als je echt in ader zit,kan ik je ook niet vertellen.Was iets met vocht dat in je longen en of bloed komt. maar ik ga me daar niet over uitwijden ,daar ik er zelf niet genoeg over weet.
De experts hier ,zullen je ongetwijfeld beter van antwoord kunnen zijn dan ik.
 
Ik heb wat je omschrijft wel vaker.

Na het injecteren haal je de naald erruit en dan zie je net een druppeltje bloed zitten voor de zuiger.

Bij injecteren ga je altijd wel door wat haarvaatjes heen. Dit is niet erg en zorgt ook niet voor bloed met aspireren. Bij het leegdrukken van je spuit gebruikt je redelijk wat kracht. Nu als hij helemaal leeg is druk je vaak het materiaal (zuiger/rubberstop) wat in elkaar. Dit zorgt voor een beetje onderdrun in je spuit. Bij het terugtrekken van de naald kan het dan zo een druppeltje bloed meezuigen.
 
Ik zou zeggen ga naar de dokter.. als je je niet goed voelt... just in case
 
Tjalle zei:
Ik zou zeggen ga naar de dokter.. als je je niet goed voelt... just in case
Als het echt mis is dan red je de dokter niet meer hoor :D

Je zou het echt wel gemerkt hebben als je echt in een ader zat. Dat aspireert niet als normaal. Normaal dan trek je een stukje vacuum.. en dat verdwijnt weer als je de zuiger ontspant.

Zit je in een ader dan trek je hem zo zonder weerstand vol bloed.

Ik heb ook wel eens een flinke ader geraak met injecteren. Je voelt je erna een beetje duizelig. Mede door het beetje oplossing wat in je bloed komt maar ook door de paniek van wat nu!. Gewoon rustig adamhalen.
 
slabek zei:
Als het echt mis is dan red je de dokter niet meer hoor :D

Je zou het echt wel gemerkt hebben als je echt in een ader zat. Dat aspireert niet als normaal. Normaal dan trek je een stukje vacuum.. en dat verdwijnt weer als je de zuiger ontspant.

Zit je in een ader dan trek je hem zo zonder weerstand vol bloed.

Ik heb ook wel eens een flinke ader geraak met injecteren. Je voelt je erna een beetje duizelig. Mede door het beetje oplossing wat in je bloed komt maar ook door de paniek van wat nu!. Gewoon rustig adamhalen.

hmm Slabek hij antwoord niet meer ;) zou toch niks mis zijn..
 
haha.. laten we hopen van niet.. maar denk niet dat je van een paar ml olie in je bloedbaan direct doodgaat.. Bij je longen gaat het goed iriteren.
 
Kijk maar eens naar zijn naam.... :D ...die zien we vast nog wel eens terug
 
:o Sorry jongens, ik ben er nog, hoor. Niks aan de hand, dus.
Ik maakte me alleen een beetje zorgen vanmiddag toen ik dat beetje bloed in de zuiger zag zitten. Dity had ik nog niet eerder meegemaakt.

Ben waarschijnlijk door een ader gegaan en niet erin gelukkig!
Bedankt voor de reacties! ;)
 
Als je de AAS direct in je bloedbaan injecteerd merk je dat tijdens het injecteren al hoor volgens mij.

Hoesten, aparte smaak in je mond, erg duizelig worden etc. zijn dan de tekenen dat er iets niet helemaal correct verloopt.

Maar goed, dat gebeurd dus bijna nooit. Je moet het wel heel erg bont maken (niet aspireren) wil je een grote hoeveelheid direct je bloedbaan in krijgen.
 
Tijdens het injecteren kan je door een hoger gelegen bloedvat gestoken hebben (bilaterale punctie). Dan kan je inderdaad wat bloed terug in je spuit vinden en ook een sterkere bloeding hebben na het verwijderen van de naald. Dit komt dan omdat het hoger gelegen bloedvat (geen haarvaatjes) dus bloedt. Dit zou geen probleem mogen zijn. Het bloedvat repareert zich wel weer. Ik zou niet meer precies op dezelfde plek injecteren.
Als er een olie in je bloed komt dan kun je dat waarschijnlijk, zoals Mr.J. het al zei, achterop je tong proeven. Als je ooit met DMSO (dimethylsulfoxide) hebt gespeeld (oplosmiddel voor transdermale tren) dan ken je dit gevoel. Erg ranzing IMO en duidelijk merkbaar.

Ennuh dat logo wat je gebruikt dat lijkt wel op het UT logo. Ik vroeg me al een tijdje af wat je logo is ???

Beterschap ;)
 
eduardjanssen zei:
Leef je vandaag ook nog gast?

"Laatste Activiteit: Vandaag 11:10"

Ja dus. ;)
 
heb al vaker per ongeluk winny in de ader geinjecteerd .... meestal beetje sloom erna eff uurtje slapen en zo .... maar verder niet echt iets om je druk te maken volgens mij... alleen mischien jammer van de juice... aangezien ik niet weet of het dan nog wel echt effect heeft...
 
@eddy caminos: misschien dat je er met winny nog goed vanaf komt omdat dat op waterbasis is. Al denk ik dat die kristallen in je bloed heel akelige dingen kunnen doen zoals kleine bloedproppen veroorzaken. Weet je echt wel zeker dat je in een vat zat ?

De op olie-gebaseerde steroiden zijn met name slecht om in een ader te zetten. De olien zullen haarvaten afsluiten wat afsterving van het achterliggende weefsel kan veroorzaken. Met name de longen zouden gevoelig hiervoor moeten zijn omdat die vol zitten met haarvaten.

Als je prikt en netjes even de zuiger terugtrekt (1-2 seconden) dan zou je direct door hebben of je echt IN een vat zit. Door de hoge druk in het vat zal er veel bloed in de spuit moeten komen. Denk aan het aftappen van bloed.
Het is veel waarschijnlijker dat je een dichter op de huid gelegen vat hebt doorgeprikt en dus niet echt IN een vat zat. In ieder geval dat hoop ik dan :D
 
djcapricorn zei:
@eddy caminos: misschien dat je er met winny nog goed vanaf komt omdat dat op waterbasis is. Al denk ik dat die kristallen in je bloed heel akelige dingen kunnen doen zoals kleine bloedproppen veroorzaken. Weet je echt wel zeker dat je in een vat zat ?

erin heb ik echt al een paar keer gehad ook iedere keer weer die zelfde sloomheid.... denk dat er met winny niet zo veel aan de hand is tenminste uit wat ik van directe symptomen erkende....

met oliebasis is volgensmij inderdaad en stuk ongezonder... goed zal het allemaal niet zijn...maarja er zijn onderzoeken die aantonen dat intramusculaire ook ongezond zou zijn.. :p
 
Back
Naar boven