AndroidHealthClinic

In blote kont slapen is goed voor het sperma (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Peoples

Monstrous Giant
15 jaar lid
Lid geworden
22 jan 2004
Berichten
12.072
Waardering
239
Lengte
1m86
Massa
116kg
Uit een onderzoek van een Belgisch tijdschrift is gebleken dat het goed gaat met de mannelijke vruchtbaarheid. Slechts twee procent van de mannen blijkt steriel te zijn wegens een defect in hun spermafabriekje. Buiten kijf staat wel dat de kleine zwemmertjes er liever niet al te warmpjes bij zitten.

Dit houdt in dat mannen beter in hun blootje slapen dan dat hun zaakje gehuld is in een strakke pyjama- of onderbroek. Ook een electrische deken is funest voor goed zaad.

De uitslag komt niet als een donderslag bij heldere hemel. Al jarenlang is bekend dat de spermakwaliteit afhankelijk is van de omgevingstemperatuur. Daarom hangt een scrotum ook bijna op de knieën van een man na een warme douche.

(bron:fok.nl)

even ter uwe informatie...;)
 
Slaap altijd naakt.
 
Ik heb twee kinderen, dat is genoeg. Het kan me nu niet meer schelen hoe goed m'n zwemmers zijn. :D
 
Ik slaap ook altijd naakt...gelukkig maar :o
 
De uitslag komt niet als een donderslag bij heldere hemel. Al jarenlang is bekend dat de spermakwaliteit afhankelijk is van de omgevingstemperatuur.

ik dacht al ;)

maar ik slaap trouwens meestal wel in een boxershort.
misschien maar verandering in brengen dan :p
 
ik slaap zowiezo met niks an...dus dat zit wel goed:D
 
Daarom hangt een scrotum ook bijna op de knieën van een man na een warme douche.

Ik heb altijd een strakke zak, douche ook met koud water.
 
Is onzin lijkt me, het onderzoek is ook gedaan door een belgisch tijdschrift, lijkt me niet 1 van de meest betrouwbare bronnen.
Ik had een keer in een ander onderzoek gelezen dat een strakke onderbroek aanhebben helemaal geen significante gevolgen heeft voor de spermakwaliteit.
 
is dat niet een beetje een reden om met drie onderbroeken en een elektrische deken te slapen?

Of willen jullie allemaal kinderen? :D
 
Naakt slapen is gewoon beter.
 
De uitslag komt niet als een donderslag bij heldere hemel. Al jarenlang is bekend dat de spermakwaliteit afhankelijk is van de omgevingstemperatuur.

Het is al langer bekend dat chauffeurs met hun broeierige zaakje vaak minder vruchtbaar zijn:o

Er gaat zowieso niets boven naaktslapen!:D Kleren aan in bed is not done:finger:
 
Is onzin lijkt me, het onderzoek is ook gedaan door een belgisch tijdschrift, lijkt me niet 1 van de meest betrouwbare bronnen.
Ik had een keer in een ander onderzoek gelezen dat een strakke onderbroek aanhebben helemaal geen significante gevolgen heeft voor de spermakwaliteit.

Waarom denk je dat je ballen in een zakje onder je leuter hangen en niet ergens veilig in je buik zitten? :rolleyes:
 
Waarom denk je dat je ballen in een zakje onder je leuter hangen en niet ergens veilig in je buik zitten? :rolleyes:

was gewoon geen plaats meer:D


slaap altijd naakt is makkelijker;)
 
Naakt is meest natuurlijk.
Dus lig altijd naakt. Vrouw ook. Is wel zo makkelijk als je midden in de nacht zin hebt:D
 
Ik slaap ook altijd naakt, is gewoon het makkelijkst en zoals nu blijkt het best ook:)
 
Ik slaap ook naakt, veeeeel lekkerder joh.
 
is dat niet een beetje een reden om met drie onderbroeken en een elektrische deken te slapen?

Of willen jullie allemaal kinderen? :D

Idd! Vanaf nu slaap ik dus niet meer naakt, maar met een verwarmde onderbroek......:D
 
Ik voel een poll aankomen.. "wat draag jij 's nachts?"
 
Naakt slapen is het beste, dat wisten we al lang natuurlijk hebben we geen belgisch tijdschrift voor nodig om ons dat te vertellen ;) :D
 
Back
Naar boven