Fitness Seller

In blote kont slapen is goed voor het sperma (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

damn dit is wel heeeeeeeeel oud nieuws
 
Gadverdamme, nu gaat ineens iedereen vertellen dat ze naakt slapen etc. Teveel gedetailleerde info. Ik ga maar ff off want dit wordt me te veel! :D
 
dan heb ik super zaat :cool:
 
Is onzin lijkt me, het onderzoek is ook gedaan door een belgisch tijdschrift, lijkt me niet 1 van de meest betrouwbare bronnen.
Ik had een keer in een ander onderzoek gelezen dat een strakke onderbroek aanhebben helemaal geen significante gevolgen heeft voor de spermakwaliteit.
Overdag was dit, dit is 's nachts in een warm bed, dan betekend een extra onderbroek natuurlijk nog eens extra warmte. De teelballen hangen niet voor niets buiten het lichaam, met een onderbroek worden ze tegen de huid en deels tussen de benen gedrukt wat de temperatuur in bed kan doen stijgen naar 37° en dat is dus te warm.

damn dit is wel heeeeeeeeel oud nieuws
Lijkt me niet, eerder ging het over strakke slips dragen als je wakker bent, dit is weer wat anders.

Dankzij de Belgen gaat de spermakwaliteit in Nederland straks vooruit let maar op ;)
 
Ik slaap ook meestal naakt.
Overdag zit alles al in een strakke boxer. 's nachts geef ik het wat ruimte.
 
Dankzij de Belgen gaat de spermakwaliteit in Nederland straks vooruit let maar op ;)

In België wordt het wel minder, de nieuwe generatie Belgen had toch een probleem ? (weet niet meer precies waarover het ging, was een paar weken geleden gepost) :D

(Gelukkig geldt dit niet voor de Belgen op dit forum, die zijn ouder en voelen zich dus niet aangevallen :P)
 
ik slaap altijd met een boxer aan. naakt is overrated:cool: Als ik ooit besluit kinderente nemen dan wil ik best een paar daagjes naakt slapen, nu maar hopen dat het er nooit van komt.
 
En wat vinden je ouders hiervan ? Een beetje zo'n 'American Pie' moment, vind je niet ? :o

american pie moment? Ik ga altijd als laatst naar bed, en ben er als eerst weer uit.
 
dat belooft voor de belgenmeet :evil:
 
ben sinds kort ook overgestapt op naakt slapen, bevalt me goed :) alleen moet sochtends niet vergeten wat aan te trekken als ik met me lamme harsens ga pissen, want ik heb altijd met een boxer geslapen :D
 
is toch ook veel gezelliger? naakte vent bij je in bed :p
 
Back
Naar boven