XXL Nutrition

In de bulk

Bezoekers in dit topic

jinxx

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Waardering
6
Lengte
1m89
Massa
93kg
Vetpercentage
15%
Dikke 1,5 maand in de bulk nu, definitie is weg (net zoals de abs ;) ) maar daar maak ik me nu in de winter toch niet echt druk om want de gains gaan nog steeds lekker imo.
Weeg zo'n 84 kilo nu, en vet% schat ik op iets van 12%?

[Abeelding niet meer beschikbaar]

Het enigste wat echt non-existant is zijn de lats jammer genoeg :(

Goed bezig forumjunkie. van 78 kilo naar 84 kilo.. Vet% is wel stukkie omhoog, maar is idd niet zo erg he. Mooie vooruitgang, overal een beetje massa erbij, of zie ik dat verkeerd ?

:thumbs:

En wat zijn je stats op het moment trouwens ?

Laatst bewerkt:
Check de sig ;)

Sterke punten zijn mijn bovenbenen denk ik.
Iemand met een objectief oordeel over de zwakke punten misschien? :)

ziet dr goed uit man, je zwakke kant is denk ik wel je rug op dit moment.

dus roeien maar ;)

Stats op de grote drie bedoel ik dan... kan ook wel lezen hoeveel je weegt enzo in je user info thingy...

Dikke benen!!

Volgens mij valt de achterstand met de rug wel mee hoor ! Alleen de lats mogen wel wat wijder en dikker dan de rest maar trapezius is best groot !
Misschien roeien met brede grip ??

Verder blijft de bovenkant borst een tikkie achter ???

Verder genoeg massa aan dat frame :D

benen niets te klage over:thumb:

idd bovenkant bors en lats valt nog aan tw werken, biceps ook wel denk ik, maar goed bezig kerel

op naar de 90:lifter:

jochem107 zei:
Stats op de grote drie bedoel ik dan... kan ook wel lezen hoeveel je weegt enzo in je user info thingy...

Doh :grumble: mijn fout.

Is nog niet echt indrukwekkend denk ik:
BP: 66 kilo voor 8 reps
DL: 70 kilo voor 8 reps
SQ: 80 kilo voor 8 reps ( <-- van vandaag :D )

Ik heb mijn 1RM eigenlijk nooit getest. Lijkt me opzich wel leuk om een keertje te doen, tips om dit het beste te doen? Meerdere opwarmsets ofzo?

Bedankt voor de andere reactie's guys :thumbs: Die zwakke punten (borst/bi's) zal ik nog harder aan gaan werken :)

wat valt er te lachen geoffke???

maarre ziet er goed uit jinxx :thumb: ga zo door, goede benen!!

ziet er niet echt uit als een geslaagde bulk.... weinig massa en erg droog. Benen zijn wel goed idd, maar ik zou toch iets meer gaan eten als ik jou was!

Ik eet al als een gek, misschien zelfs wel teveel hehe :x En ik ben ook nog niet klaar hoor, zit er nog midden in. Ook kwam ik van een redelijk laag vet% (zo'n 8% ) dus daarom dat ik nog ietwat droog lijk? Ik vind het wel mee vallen in ieder geval.

Is het trouwens ook zo dat je sneller massa pakt als je vet% zo rond de 12% zit ipv bijvoorbeeld dus 8% ofzo? Ik had dat ergens gelezen maar of het waar is...?

-je posing kinda sucks, lees er wat meer over en experimenteer voor de spiegel!~
-super benen..echt killer..bijna uit proportie met rest van je lichaam
-gewoon doorgaan met bulken, en veel massa erbij pakken
-ik zie geen overduidelijk zwakke punt, wat wil zeggen dat je alles even hard moet aanpakken..als ik er dan iets van moet zeggen zou ik trapezius en je latissimus dorsi aanpakken..vergeet ook niet je onder en bovenrug te trainen..
-ik zou proberen ook je obliques te trainen, ligt misschien aan foto's maar zien er achterstallig uit

peace, take care

Daar kan ik wat mee :)
Posing sux idd, ik zal is wat op het internet rondzoeken over hoe te poseren want ik heb echt geen flauw idee.
Obliques heb ik ook idd nooit echt speciaal getrained, de enige oefening die ik hoorvoor eigenlijk ken zijn side crunches? (opent exr om te checken)
En wat de benen betreft, dat zijn gewoon lucky genen van me vader & moeder :)

2,5 maand echt serieus. Daarvoor nog ongeveer een maandje wat aangekloot.

Ziet er goed uit jongen. Ik denk dat als je het poseren een beetje onder de knie hebt dat je lats al veel beter naar buiten komen. Kijk maar even op de site van de bodyfactor. En echt veel oefenen met poseren want het is een stuk moeilijker dan een hoop mensen denken.

Ouder Topic: dit topic heeft al een tijdje geen reactie meer gehad.
Je kan nog iets toevoegen als dit relevant is of in een nieuw topic.
Back
Naar boven