AndroidHealthClinic

in de bus (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

el smurfo

Huge Freak
15 jaar lid
Lid geworden
14 sep 2006
Berichten
7.728
Waardering
481
Lengte
1m78
Massa
71kg
Vetpercentage
11%
Dus ik stapte op de bus en liep al gelijk naar achter omdat er nergens meer plaats was, tot ik die vierzit achteraan in de bus opmerkte waar nog niemand zat. Dus zit ik lekker in de vierzit, met een voldaan gevoel omdat ik lekker veel plaats voor mezelf had en ik een rustig ritje tegemoed kon gaan. Maar dat was dan buiten Suzy en Molly gerekend! (fictieve namen).
Suzy en Molly waren 2 "volle" dames die besloten hadden de al weinige ruimte naast mij te vervolledigen. Ik zag ze vanuit mijn schuine ooghoek al aankomen en besloot iets breder te zitten, mijn benen wat wijder te zetten en fascinerend naar buiten te kijken tot ik plots een wulpse wip kreeg van Molly.
Direct opende suzy haar handtas en haalde er een bewaarde hamburger van bij de mc donalds uit. Nee grapje, maar het KON wel! Ze haalde een snoependoosje uit en bood Molly een snoepje aan. Molly ontving met plezier het snoepje terwijl suzy vertelde hoe ze de snoepjes net gekocht had. Molly had nu wel droge lippen gekregen doordat het zoute snoepjes waren en haar lippen ervan opdroogden. Ge-lu-kkig had Suzy een lippenstiftje bij...
MET frambozensmaak :D
Ze had wel al vaker lippenstift met smaakjes geprobeerd en vertelde welke ze al allemaal niet had geprobeerd. Zo had ze een witte en een blauwe maar die waren niet zo goed omdat die kleur ook afging op je lippen. Maar ze waren wel lekker natuurlijk :D
Suzy reisde wel met de bus maar ze had natuurlijk ook een auto!
Of toch ten minste een auto die ze deelde met haar mama. Soms liet die wel eens snoepen liggen in de auto en dan nam Suzy die altijd. "Wat ze laat liggen is van mij" zei ze met een trotse lach, de ware jagercapaciteiten van voedselverzamelaar uit de oertijd sierden haar nu in dit suikerrijk tijdperk.
Ook had ze nog tiktakjes bij maar daar had Molly duidelijk antwoord op!
Ze opende haar eigen handtas en haalde ook trots haar tiktakkendoosjes uit en schudde er eens mee. Het geluid weergalmde in hun beide magen en ze namen er alletwee eentje. De rest van de busrit hadden ze het over op reis gaan naar barcelona maar ik vond het toch geweldig hoe cliché's toch vaak bevestigd worden :D
PS: vorige week heb ik trouwens enorm veel bijgeleerd over minivarkentjes door een lekkere chick die dan nog eens intelligent en grappig bleek te zijn ook :') Was ook in de vierzit dus ik denk dat ik me er vaker ga zetten :D
 
Zooitje k*t text.
 
Ik denk al dit is wel een heel erg gay topic wie kan zoiets nou weer verzinnen. Heeft el smurfo een andere avatar.... het kan ook haast niet anders.

Misschien moet je een keer gaan eten en trainen zodat je wel alle 4 die plekken inneemt.
 
En jij hebt de Blauwe lippenstift uitgeprobeerd?
 
Hoe haal je het in je hoofd om zoiets te typen? Ik had nog beter over die junks die ik tegenkwam kunnen vertellen die satan gezien hadden, waarbij god er altijd snel vandoor ging enz.. En zelfs dat verhaal zou niet boeiend genoeg zijn :(
 
Je moet gewoon zorgen dat je zo huge bent, dat die dikke wijven niet naast of voor je kunnen zitten.
 
het moest eruit jongens..
maar het is waar, ik moet terug beginnen trainen :D
 
Goed topic, 5 sterren waardering, keep them coming smurfo.
 
Goed verhaal, ik ga volgende keer ook met de bus!
 
Volgende keer toch maar de Bangbus nemen...dan heb je die problemen niet.
 
Dus ik stapte op de bus en liep al gelijk naar achter omdat er nergens meer plaats was, tot ik die vierzit achteraan in de bus opmerkte waar nog niemand zat. Dus zit ik lekker in de vierzit, met een vo
PS: vorige week heb ik trouwens enorm veel bijgeleerd over minivarkentjes door een lekkere chick die dan nog eens intelligent en grappig bleek te zijn ook :') Was ook in de vierzit dus ik denk dat ik me er vaker ga zetten :D

Prachtige vertelling! Dank u voor het delen.

Karma ;)
 
Kort samen gevat, je hebt dus geen 06 van die volslanke meiden weten te regelen?
 
Haha smurfo , wat een verhaal weer :roflol:

karma
 
de laatste rij in de bus bestaat toch uit 5 stoelen?
 
doodtrappen, dikke wijven. :mad:
 
Back
Naar boven