XXL Nutrition

in dik 2 weken 2000 euro verdienen?? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Alsj er goed uit ziet .... twee weken lang werken in een heren bordeel.
 
Lening aanvragen ?!
 
bank beroven
 
een kraslot kopen?
 
Een programma maken Wat oli en Body man weghoud. Denk dat je dan zelfs de nobel prijs wint :D
 
verkoop ehpedrine tabletten in discos als speed :D
 
Commerciele verkoop op provisie basis
 
ja is cool ik stort het zo op je bank zoon...
gigolo
huurmoordenaar
pimp
robber
of....24/7 bij mcdonalds werken
 
ff gaan callcenteren 10 uur per dag. Dan kom je ongeveer op 1100euro. Iets dergelijks.
 
thanks guys, jullie hebben me echt geholpen
uit de geweldige keuze van dealer/giggolo/huurmoordenaar/idioot worden ga ik toch voor giggolo keuze..

call centeren, was da?
 
mag ik u iets doms aansmeren.

ja........microfoon uit, SUCKERRRRRRRRRRRRRRRRR, microfoon aan, dan sturen wij zo snel mogelijk een "vrijblijvend"......mic uit, NOTTTTTTTTTTT, mic aan, pakketje aan u toe.
U kunt hierbij uw creditcardnummer meteen aan ons doorgeven.

nee hoor daar doen we verder niets mee.
hahahahhaahha.


wat zei u ??
dat venijnige lachje op de achtergrond ??
Nee hoor meneer, niets gehoord.

MOEWhahahaha !
 
hey, CQ ik weet niet of je een beetje gespierd bent en een boosaardig uiterlijk hebt. Anders kan je als uitsmijter gaan werken, verdient vast ook aardig wat.
 
call center schijnt idd heel erg veel te verdienen, uitsmijter ook, maar ik weet niet hoe oud je bent?
ikzelf verdien als bezorger € 7,50 per uur en ik ben 17. Dat is toch aardig wat. Het enige nadeel is dat je maximaal per dag maar 7 uur kan werken oid. (Mensen bestellen pas eten vanaf 17:00)
 
drugs jongen, daar is snel veel geld mee te verdienen. koop gewoon groot en goedkoop in. en dan lekker aan de man brengen. veel risico maar veel knaken...
 
Originally posted by zoutzak
drugs jongen, daar is snel veel geld mee te verdienen. koop gewoon groot en goedkoop in. en dan lekker aan de man brengen. veel risico maar veel knaken...
ja joh breng die jongen maar weer op goede ideeen... :)
 
Originally posted by zoutzak
drugs jongen, daar is snel veel geld mee te verdienen. koop gewoon groot en goedkoop in. en dan lekker aan de man brengen. veel risico maar veel knaken...

xtc levert geen **** op man.. wat kost een pilletje heden ten dage nog..
 
Originally posted by dano
hey, CQ ik weet niet of je een beetje gespierd bent en een boosaardig uiterlijk hebt. Anders kan je als uitsmijter gaan werken, verdient vast ook aardig wat.

Dat zal je flink tegen vallen Dano!!
 
Back
Naar boven