XXL Nutrition

In geval van straatvechten heb niks aan een vechtsport.!!

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

vSlo

Cool Novice
Lid geworden
2 okt 2015
Berichten
52
Waardering
4
Lengte
2m19
Massa
85kg
Vetpercentage
6%
Want in elke ring van een sportschool moet en gaat alles volgens spelregels etc...
en tref je altijd een gelijkwaardige tegenstander van vergelijkbare grootte etc...etc...
Op straat heeft er nog nooit iemand van spelregels gehoord en is het maat net wie je tegenkomt.
Nou hoef ik me nergens zorgen om te maken want ik ben 2m19 lang en kan ik dus iedereen aan.!!
 
Goed verhaal.
 
Vet cool man.
 
Nou is het wel zo dat een klein persoontje van bijvoorbeeld 1m65 natuurlijk al bij voorbaat kansloos is tegen mij
want met mijn 2m19 ben ik dus 54cm groter en hoe / wat / waar kan zo'n ukkie mij dan nog goed en/of doeltreffend raken.??

Foto-UNX7FLPJ-D.jpg
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Dat Ajax shirt zegt eigenlijk ook al genoeg.
 
Want in elke ring van een sportschool moet en gaat alles volgens spelregels etc...
en tref je altijd een gelijkwaardige tegenstander van vergelijkbare grootte etc...etc...
Op straat heeft er nog nooit iemand van spelregels gehoord en is het maat net wie je tegenkomt.
Nou hoef ik me nergens zorgen om te maken want ik ben 2m19 lang en kan ik dus iedereen aan.!!

2m19 en 85kg, hmmmmmm.

Die extra lange lucifers van de supermarkt breken ook des te sneller heb ik gemerkt..........
 
2m19 en 85kg, hmmmmmm.

Die extra lange lucifers van de supermarkt breken ook des te sneller heb ik gemerkt..........

Maar ik breek niet zomaar hahaha
En mijn gevechtshouding is perfect..........>>

Foto-LLOHPPE7-D.jpg

1) Longen / hals
2) Plexus-solaris
3) Lever
plekken 1 t/m 3 zitten veilig achter mijn vuisten en kom je niet bij
4) Nieren
5) Maag
plekken 4 & 5 zijn eenvoudig te beschermen met mijn ellenbogen en vormt geen gevaar
6) Enkels / scheenbenen / knieën
plekken nr-6 zijn door mijn lengte meestal eerste doelwit maar ik draag veiligheidsschoenen, schenenschermers en kniebeschermers
zodat een aanval daarop ten niet gedaan wordt


en zó zijn al mijn kwetsbare / gevoelige plekken volledig beschermd wat mij met mijn le
 
...
 
:roflol: Wat grappig :lol: karma voor ts. Beste troll van het jaar! :rolleyes:
 
en zó zijn al mijn kwetsbare / gevoelige plekken volledig beschermd wat mij met mijn le

Volgens mij toch niet hoor......."in geval van straatvechten zei je toch?
Waarom draag je dan geen toque?
 
Volgens mij toch niet hoor......."in geval van straatvechten zei je toch?
Waarom draag je dan geen toque?

En hoe weet jij dan dat ik geen toque draag??
 
En hoe weet jij dan dat ik geen toque draag??

Omdat ik dat zie.
Iedereen ziet dat in jou geval. (die broek van je kan niet)
 
Omdat ik dat zie.
Iedereen ziet dat in jou geval. (die broek van je kan niet)

Ja natuurlijk want jij kan zó dwars door me kleren heen kijken zeker.???
Oh iedereen kan dwars door me kleren heen kijken...........tuurlijk jochie.!!!
 
Troloolololol
 
Ja natuurlijk want jij kan zó dwars door me kleren heen kijken zeker.???
Oh iedereen kan dwars door me kleren heen kijken...........tuurlijk jochie.!!!

Bekijk dat zelf nog maar eens goed, door je kleren heen kijken kan ik niet maar die broek van je laat meer dan genoeg doorschemeren dat het duidelijk zichtbaar is dat je geen toque draag!
Ik zou je goed in de problemen kunnen brengen wanneer wij elkaar treffen in een straatgevecht, ik ben razend snel!

Troloolololol

Zou best kunnen ja, dom is die gast zeker!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven