AndroidHealthClinic

In gods naam... (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

nicodemus6

Competitive Bodybuilder
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
25 feb 2003
Berichten
2.026
Waardering
5
Ik was arnolds verleden wat aan het bestuderen tot ik het volgende las:

Some other FUN facts about Arnold are:

The name Schwarzenegger means black plowman/ploughman.
His father Gustav was a former military officer who later became a police officer.
Arnold had a one year old other brother, Meinhard, who died in a car accident when he was in his twenties.
Arnold was raised in a very strict catholic home.
Called by the Guiness Book of World Records, "the most perfectly developed man in the history of the world."
He Served as Chairman of the President's Council on Physical Fitness (US) (1990). Noted fan of cigar smoking.



??? Fun, menen ze dat nu?


(SOURCE: http://www.bodybuilders.com/arnold.htm)
 
Idd beetje stom... maar ja het blijven Amerikanen....
 
Sommige mensen vinden alles fun, zolang het hun eigen leven maar niet is...
 
Originally posted by Rob G
Sommige mensen vinden alles fun, zolang het hun eigen leven maar niet is...

Volgens mij beseft diegene dat dat heeft geschreven nog eens niet.. Dat is juist hetgeen waar ik me zo aan kan hekelen..

:eyes:
 
Ik denk ook niet dat ze het bedoelen als geinige weetjes maar meer als wist je datjes met betrekking tot alles.
 
Ik denk als je heel ver terug gaat Arnold genen uit Afrika heeft, vandaar dat hij zo snel groeit. Vroeger werden immers de achternamen betekenisvol toegekend.
De voorouder van Schwarzenegger moet een Afrikaan geweest zijn die in onze contreien verzeild geraakt was. Vandaar dat hij "zwarte neger" genoemd werd. Ondertussen heeft hij zich al vele generaties vermengd met blanke wijffies zodat het niet meer duidelijk zichtbaar is....
 
Back
Naar boven