AndroidHealthClinic

In het belang van alle UG Labs! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik vind dit geen goed voorstel. ik heb niets met het belang van een lab, als eind gebruiker heb ik hele andere belangen en er is immers geen groter belang dan het eigen belang.

concurrentie, kritische reacties, etc dienen mijn belang. en die wil jij nu laten verdwijnen?

no tnx.

Prima, denk vooral uitsluitend aan je eigen belang....heel herkenbaar.
 
ik vind dit geen goed voorstel. ik heb niets met het belang van een lab, als eind gebruiker heb ik hele andere belangen en er is immers geen groter belang dan het eigen belang.

concurrentie, kritische reacties, etc dienen mijn belang. en die wil jij nu laten verdwijnen?

no tnx.

Kritische reacties komen 9 van de 10 keer van gasten met nog geen 10 posts. Gasten die waarschijnlijk belangen hebben bij een of ander nieuw labje. Heeft vrij weinig met jouw eigen belang te maken..
 
ben het er op zich ook wel mee eens dat er eigenlijk in het open niet meer over ugl namen geluld moet worden. echter vind ik dan wel dat newb's de kans moeten krijgen om wel enige research te moeten kunnen doen via pm's. maar dan rijst het probleem...bij wie moet je wezen?...wie heeft er geen financieel belang bij?...en wie heeft zijn sporen verdiend om dit enigzins te beoordelen? op de meeste nadere forums werken ze met VETS wat enigzins aangeeft dat ze op dat forum hun sporen qua advies en betrouwbaarheid verdiend hebben en dus ook hopelijk een onafhankelijk advies over een product kunnen geven. ok het is niet waterdicht maar hier word het gewoon raden en gissen bij wie je moet wezen en dat zal in de meeste gevallen iemand zijn die veel post (parroting!!!) en dus bij de newb's in het oog springen.

misschien iets voor de admins/mods om over na te denken. het is tenslotte in ons ieder belang dat de ugl blijven bestaan aangezien we bijna allemaal daar op aangewezen zijn.

-rodge
 
ben het er op zich ook wel mee eens dat er eigenlijk in het open niet meer over ugl namen geluld moet worden. echter vind ik dan wel dat newb's de kans moeten krijgen om wel enige research te moeten kunnen doen via pm's. maar dan rijst het probleem...bij wie moet je wezen?...wie heeft er geen financieel belang bij?...en wie heeft zijn sporen verdiend om dit enigzins te beoordelen? op de meeste nadere forums werken ze met VETS wat enigzins aangeeft dat ze op dat forum hun sporen qua advies en betrouwbaarheid verdiend hebben en dus ook hopelijk een onafhankelijk advies over een product kunnen geven. ok het is niet waterdicht maar hier word het gewoon raden en gissen bij wie je moet wezen en dat zal in de meeste gevallen iemand zijn die veel post (parroting!!!) en dus bij de newb's in het oog springen.

misschien iets voor de admins/mods om over na te denken. het is tenslotte in ons ieder belang dat de ugl blijven bestaan aangezien we bijna allemaal daar op aangewezen zijn.

-rodge

Goeie post Rodge.
Jij hebt jarenlange ervaring bij AR en weet hoe belangrijk de discretie is.
 
Beste mede bb-ers!



Er zijn een aantal labs in nl die naar mijn inziens allemaal erg hun best doen om goeie spullen aan de man te brengen.
Deze labs hebben inmiddels hun strepen verdiend omdat over het algemeen de gear erg goed is.

Nu word er soms zo stom geluld over de kwaliteit van deze labs, en daar wil ik het volgende over kwijt.
Ik kan me in de verste verte niet voorstellen dat in het betrouwbare rijtje: GS, GG, EP en EPL er ook maar 1 tussen zit die onderdoseerd of moedwillig rotzooi in de gear stopt.

Ja tuurlijk kan de dosering van batch tot batch verschillen...dat gebeurt in de pharma ook, geloof me!!
Ik kan me niet voorstellen dat deze UGL's, labs van commerciele grootte tot hun beschikking hebben, dus kleinigheden hou dan toch.

Ja er kan een vuile tab tussen zitten.
Meer dan wat stof of iets dergelijks kan het nooit zijn.
En giftig al helemaal niet.
Als de heren (of dames) van deze labs in een ''clean-room'' moeten gaan werken van minstens 50.000 euro, dan vermoed ik dat de prijs van de gear ook wat omhoog gaat.

Alle 4 de labs hebben goeie spullen.
Dus boys die niet of nauwelijks gainen op spullen die daar vandaan komen mogen het eerder bij hunzelf zoeken dan bij de gear....het zijn nog steeds geen wondermiddelen.

Kijk eerst naar je voeding, je rust en bovenal je training.
Training is bij de meeste een grote klets-sessie en stoer-doenerij ipv bloed, zweet en tranen.

Ook plijt ik ervoor om de namen dan ook niet meer te noemen op welk forum dan ook.Alle info die zo het net op gaat word onherroepelijk opgeslagen door de instanties die daar over gaan.

Ik vind het wel een goede inzet van je. Alleen moet je zelf ook wat discreter en minder gedetailleerd je verhaal doen. ;)
 
Kritische reacties komen 9 van de 10 keer van gasten met nog geen 10 posts. Gasten die waarschijnlijk belangen hebben bij een of ander nieuw labje. Heeft vrij weinig met jouw eigen belang te maken..

dat kan wel zo zijn, maar dat beoordeel ik dan liever *zelf*.
 
Ik vind het wel een goede inzet van je. Alleen moet je zelf ook wat discreter en minder gedetailleerd je verhaal doen. ;)

Het doel heiligt de middelen Suat.

Dat is een nederlands gezegde...:D
 
het is toch niet zo moeilijk om de namen niet meer te hoeven noemen?? wie er geen begrip voor kan hebben moet gewoon lekker opzouten...
 
straks is er weer een crisis met betrouwbare AAS dan zitten we hier ook allemaal te zeiken...voor de grootverbruikers hier want hun hele leven stort in gheh:p
 
Wat ik weet dat dosseringen van die labs wel goed zit....waarom zou je dan nog het naam moeten noemen...ze zijn toch bijna allemaal het zelfde.
 
kan iemand deze simpele ziel dan uitleggen welk probleem het niet noemen van namen hier daadwerkelijk oplost? alsof men namen van ugl's alleen op Internet kan vinden?
 
kan iemand deze simpele ziel dan uitleggen welk probleem het niet noemen van namen hier daadwerkelijk oplost? alsof men namen van ugl's alleen op Internet kan vinden?


doe jij dat dan ff sh:nanner:ppie
 
ik stel normaal een vraag...

normaal antwoord is dus niet mogelijk?
 
ik stel normaal een vraag...

normaal antwoord is dus niet mogelijk?

vind t een goeie vraag en vraag het mezelf ook af.

en stel nou dat er een nieuw ug lab op de markt komt wat je hebt geprobeert en er erg over te spreken bent, dit wil je graag met anderen delen. mag er dan nix over verteld worden?
zo wordt concurentie geen kans gegeven als ze het hier al niet mogen vermelden. hierdoor zal denk ik de kwaliteit achteruit gaan.
omdat gs en gg dan het monopoly hebben kunnen ze eigenlijk wat laxer worden.(ik zeg niet dat dit zal gebeuren maar alleen dat de mogelijkheid bestaat!)
 
Tjeee, jongens aub, ik ben geen BigT!

Was is dat wel dan zou ik die namen bannen....het is slechts mijn idee om die labs te beschermen.
Dat jullie niet snappen dat info die hier gedeeld word hun uiteindelijk in gevaar kan brengen vind ik ook best.
 
Als je bepaalde afkortingen gebruikt en je post dit word het woord automatisch veranderd, door de engine waar dit forum op draait. Dus waarom zou dit niet hetzelfde kunnen zijn met UG labs alleen komt er vervolgens niks te staan, dan kan niemand ook wat slechts zeggen ook. Heel goed iniatief BigMaus maar ik vind dat het probleem ligt bij de mods.


Edit; Het probleem ligt bij sommige mensen die slechte praatjes hebben, de oplossing bij de mods.
 
Als je bepaalde afkortingen gebruikt en je post dit word het woord automatisch veranderd, door de engine waar dit forum op draait. Dus waarom zou dit niet hetzelfde kunnen zijn met UG labs alleen komt er vervolgens niks te staan, dan kan niemand ook wat slechts zeggen ook. Heel goed iniatief BigMaus maar ik vind dat het probleem ligt bij de mods.


Edit; Het probleem ligt bij sommige mensen die slechte praatjes hebben, de oplossing bij de mods.

Precies kerel, lijkt me simpel genoeg.
 
iedereen kent die labs, wat heeft het voor zin om die namen nu nog geheim te houden ?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven