Fitness Seller

In het belang van alle UG Labs! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik weet niet hoor maar dit is dus hetgene waar maus je voor waarschuwt, dit soort dingen heb jij ook niet op papier dus waarom zou je die mening uiten je helpt er niemand mee.

Omdat je de realiteit onder ogen moet blijven zien met dit spul...klaar. Je kan niet zomaar alles gaan beamen dat het goed spul is...een gewaarschuwd mens telt voor 2. En omdat het nog steeds een vrij land is waar ik mijn mening kan uiten. En soms strookt dan niet nee met wat anderen denken.

Jammer dan.
 
Omdat je de realiteit onder ogen moet blijven zien met dit spul...klaar. Je kan niet zomaar alles gaan beamen dat het goed spul is...een gewaarschuwd mens telt voor 2. En omdat het nog steeds een vrij land is waar ik mijn mening kan uiten. En soms strookt dan niet nee met wat anderen denken.

Jammer dan.

De realiteit is dat er bijna geen onzuiverheden voorkomen, kijk maar naar de hoeveelheid gevallen die hierover bekend zijn. Overal worden fouten gemaakt of je het nu over UG of HG hebt. Jij kan ook niet beamen dat het slecht spul is, dus sorry maar jouw posts leveren niemand wat op. Je bent gewoon een pure negatieveling die het verpest voor anderen door zijn mening te verkondigen. Ik heb verder niks met AS te maken dat dat duidelijk is want ik ben gestopt dus begrijp mijn perspectief en niet die van een gebruiker.
 
De realiteit is dat er bijna geen onzuiverheden voorkomen, kijk maar naar de hoeveelheid gevallen die hierover bekend zijn. Overal worden fouten gemaakt of je het nu over UG of HG hebt. Jij kan ook niet beamen dat het slecht spul is, dus sorry maar jouw posts leveren niemand wat op. Je bent gewoon een pure negatieveling die het verpest voor anderen door zijn mening te verkondigen. Ik heb verder niks met AS te maken dat dat duidelijk is want ik ben gestopt dus begrijp mijn perspectief en niet die van een gebruiker.

Jouw mening, mag je uiteraard verkondigen. Ik ben het er niet mee eens...maar goed...jou boeit de gezondheid van anderen niet, dus ja.
 
Jouw mening, mag je uiteraard verkondigen. Ik ben het er niet mee eens...maar goed...jou boeit de gezondheid van anderen niet, dus ja.

Als jij dat denkt:rolleyes:. Dit gaat nergens over, ik weet niet hoor als jij die shit neemt dan ben je met je eigen gezondheid aan het kloten en dan begin je te zeiken over dat ik me niet boei over iemand zijn gezondheid? Volgens mij zijn het de mensen zelf die hun eigen gezondheid niet boeit, dat is de realiteit. Dus jij brengt hier alleen maar UG labs in disrespect, en je moedigd mensen aan om HG spullen te nemen want dat is gezonder. :roflol: echt jij bent hilarisch!
 
ben het er op zich ook wel mee eens dat er eigenlijk in het open niet meer over ugl namen geluld moet worden. echter vind ik dan wel dat newb's de kans moeten krijgen om wel enige research te moeten kunnen doen via pm's. maar dan rijst het probleem...bij wie moet je wezen?...wie heeft er geen financieel belang bij?...en wie heeft zijn sporen verdiend om dit enigzins te beoordelen? op de meeste nadere forums werken ze met VETS wat enigzins aangeeft dat ze op dat forum hun sporen qua advies en betrouwbaarheid verdiend hebben en dus ook hopelijk een onafhankelijk advies over een product kunnen geven. ok het is niet waterdicht maar hier word het gewoon raden en gissen bij wie je moet wezen en dat zal in de meeste gevallen iemand zijn die veel post (parroting!!!) en dus bij de newb's in het oog springen.

misschien iets voor de admins/mods om over na te denken. het is tenslotte in ons ieder belang dat de ugl blijven bestaan aangezien we bijna allemaal daar op aangewezen zijn.

-rodge


Agreed! :cool:
 
Jouw mening, mag je uiteraard verkondigen. Ik ben het er niet mee eens...maar goed...jou boeit de gezondheid van anderen niet, dus ja.

Hehe,eindelijk es een verstandig antwoord.UG labs kun je niet vergelijken met het echte spul op alle fronten.En ze doen het echt niet voor de bodybuilders maar gewoon voor het geld net zoals iedereen.Ze hebben geen steriel lab en geen professioneel apperatuur.Het is makkelijk als je bepaalde spullen niet meer kunt krijghen .Testosteron deca sust en dergelijke zijn er genoeg,snap dus ook niet waarom men dit bij de ug labs haaldt.En dat 90% nep is ook wel een beetje overdreven.
Ik snap ook niet dat iemand dit loopt te promoten aan de newbies.
Het is makkelijk als je niet aan bepaalde spullen kunt komen,maar vergelijk de kwaliteit niet met het echte spul.Je hebt hier geen controle,geen afkeur,geen test,geen hoogwaardige kwaliteit stoffen,geen witte jassen,geen steriel lab.Alleen goedkope bulkstoffen en een handige kok.Amen:D
 
Dus jij brengt hier alleen maar UG labs in disrespect, en je moedigd mensen aan om HG spullen te nemen want dat is gezonder. :roflol: echt jij bent hilarisch!

Ongelovelijk, hoe bekrompen kan een mens denken. Ik breng geen UG lab in disrespect, ik geef alleen maar het andere kant van het verhaal. En die wil jij gewoon niet zien/lezen/weten. Jammer dan, ik laat me de mond niet snoeren.

Als pharmaceutische bedrijven miljoenen stoppen alleen al in methodes om het steriel te krijgen, dan mag je daar toch wel je vraagtekens bij zetten. Je moet gewoon realistisch blijven, vooral met dit soort dingen.

En ik zou graag een quote zien waarin ik andere mensen aanmoedig HG te nemen. Ik zal maar alvast zeggen: pwned!!!
 
pittige discusie dit:D
 
Jongens jongens wij zijn toch broders of zie ik het verkeerd, jullie praten allemaal het zelfde.

Laat nou mensen geruiken waar ze zin in hebben, ik heb gewoon geen woorden meer voor deze stomme gelul hier. K*t zooitje man, ik ga weer terug na AfgaNistaN
 
Jongens jongens wij zijn toch broders of zie ik het verkeerd, jullie praten allemaal het zelfde.

Laat nou mensen geruiken waar ze zin in hebben, ik heb gewoon geen woorden meer voor deze stomme gelul hier. K*t zooitje man, ik ga weer terug na AfgaNistaN

Daar hebben ze wel hg.Goeie keus man:D
 
De realiteit is dat er bijna geen onzuiverheden voorkomen, kijk maar naar de hoeveelheid gevallen die hierover bekend zijn. Overal worden fouten gemaakt of je het nu over UG of HG hebt. Jij kan ook niet beamen dat het slecht spul is, dus sorry maar jouw posts leveren niemand wat op. Je bent gewoon een pure negatieveling die het verpest voor anderen door zijn mening te verkondigen. Ik heb verder niks met AS te maken dat dat duidelijk is want ik ben gestopt dus begrijp mijn perspectief en niet die van een gebruiker.

De realiteit is dat deze jongen gelijk heeft.Hij kraakt de ug labs niet af,maar je kunt het gewoon niet vergelijken met de hg labs.Of moeten we allemaal in hetzelfde wagonnetje zitten,ja knikken met de rest en ons bek houden.Negatief is wat anders dan realistisch.Iedereen met een beetje logisch verstand ziet zijn punt.Ik moet potverdomme slapen tis al half 4,maar loop me te irriterren aan dat slijmgedrag van je.Wees een kerel kop omhoog en durf de waarheid te zeggen.:p
 
Waar is de TS? :D
 
Nobel streven dit..:rolleyes:

Maar als er gekloot wordt mag het beestje best bij de naam genoemd worden
 
Beste mede bb-ers!



Er zijn een aantal labs in nl die naar mijn inziens allemaal erg hun best doen om goeie spullen aan de man te brengen.
Deze labs hebben inmiddels hun strepen verdiend omdat over het algemeen de gear erg goed is.

Nu word er soms zo stom geluld over de kwaliteit van deze labs, en daar wil ik het volgende over kwijt.
Ik kan me in de verste verte niet voorstellen dat in het betrouwbare rijtje: GS, GG, EP en EPL er ook maar 1 tussen zit die onderdoseerd of moedwillig rotzooi in de gear stopt.

Ja tuurlijk kan de dosering van batch tot batch verschillen...dat gebeurt in de pharma ook, geloof me!!
Ik kan me niet voorstellen dat deze UGL's, labs van commerciele grootte tot hun beschikking hebben, dus kleinigheden hou dan toch.

Ja er kan een vuile tab tussen zitten.
Meer dan wat stof of iets dergelijks kan het nooit zijn.
En giftig al helemaal niet.
Als de heren (of dames) van deze labs in een ''clean-room'' moeten gaan werken van minstens 50.000 euro, dan vermoed ik dat de prijs van de gear ook wat omhoog gaat.

Alle 4 de labs hebben goeie spullen.
Dus boys die niet of nauwelijks gainen op spullen die daar vandaan komen mogen het eerder bij hunzelf zoeken dan bij de gear....het zijn nog steeds geen wondermiddelen.

Kijk eerst naar je voeding, je rust en bovenal je training.
Training is bij de meeste een grote klets-sessie en stoer-doenerij ipv bloed, zweet en tranen.

Ook plijt ik ervoor om de namen dan ook niet meer te noemen op welk forum dan ook.
Alle info die zo het net op gaat word onherroepelijk opgeslagen door de instanties die daar over gaan.

Ik snap je punt, maar denkt niet dat het veel zin heeft om namen te gaan verbergen. Als iemand hier een reactie geeft op een bepaald UG (of HG) product dan is het aan de lezer zelf dit te beoordelen en/of er waarde aan te hechten. Veelal kan een gebruikersschema en wat onderbouwde info van iemand zijn hele verhaal maken of breken. En als iemand zomaar wat loze kreten roept en zelf niet weet waar hij mee bezig is zie je dit toch zelf wel snel genoeg hoop ik.

Nogmaals; ik snap je punt maar ben het er niet mee eens. (Ik spreek touwens voor mijzelf en niet als moderator).
 
Ik snap je punt, maar denkt niet dat het veel zin heeft om namen te gaan verbergen. Als iemand hier een reactie geeft op een bepaald UG (of HG) product dan is het aan de lezer zelf dit te beoordelen en/of er waarde aan te hechten. Veelal kan een gebruikersschema en wat onderbouwde info van iemand zijn hele verhaal maken of breken. En als iemand zomaar wat loze kreten roept en zelf niet weet waar hij mee bezig is zie je dit toch zelf wel snel genoeg hoop ik.

Nogmaals; ik snap je punt maar ben het er niet mee eens. (Ik spreek touwens voor mijzelf en niet als moderator).

het is niet te doen om de kwaliteit van de producten maar om de ugl's niet zoveel in de picture te zetten. tuurlijk zullen de ugl's er qua verkoop baat bij hebben als er veel over ze gepraat word, maar het gaat er meer om om niet teveel aandacht te trekken van bepaalde instanties. ook al zullen deze gerust afweten wie of wat er allemaal speelt is het beter om het zoveel mogelijk "underground" te houden zodat ze minder zicht hebben op hoe massaal het zich afspeelt.

en voor al de tegenstanders van dit voorstel... hou er rekening mee dat als er geen ugl's meer zijn,er dus ook geen dingen meer te krijgen zijn die niet of nauwelijks meer gemaakt worden... dus denk aan tren/anavar/mast. ook leveren ugl's vernieuwende dingen als mast-e en methyltrienolone. en wat te denken als iedereen straks weer is aangewezen op HG... dan zal daar zeker weer een prijsstijging in te zien zijn en dus ook meer fakes.

-rodge
 
Ik ken jongens die al vele liters ug naar binnen hebben gewerkt en die zijn prima voorbeelden dat met verstand en verantwoording gebruik maken van deze zeer krachtige hormonen geen negatieve gevolgen hoeft plaats te vinden voor de gezondheid.:D

Wat ik dus ook bedoel is dat als de zuiverheid van onze ug's niet goed zou zijn daar echt wel signalen van naar boven hadden gekomen, zo niet irl, dan zeker wel op een board zo groot als het onze.
 
Nobel streven dit..:rolleyes:

Maar als er gekloot wordt mag het beestje best bij de naam genoemd worden

Juist dan idd moet het beestje bij zijn naam genoemd worden. En het verbergen van namen heeft toch geen nut. Als men denkt dat het verbergen van namen de UG's meer bescherming biedt, onderschat men de capaciteiten van de recherche nogal flink.

Zoals hushmail accounts. Denkt men nu echt dat je veilig bent met een hush account? Of met simppro/lite? Je vergeet altijd dat het bericht unscrambled naar de hush/simp server gaat, daar een sleutel meekrijgt en vervolgens doorgestuurd wordt naar de ontvanger. Servers staan allemaal in USA en 1 dringend telefoontje naar de serverhouder en ze weten het hele hebben en houwen. Daarbij heeft elke PGP versie van versie 4 een backdoor voor de overheden ivm de aanslagen van 9/11. Dit was een vereiste namelijk.

Er is maar 1 manier om veilig te kunnen communiceren, maar die laat ik maar voor me. Dankzij een lezing van de digitale recherche op mijn werk, kwam ik daar achter.
 
Ik ben het niet met je eens Big Maus.

Ik snap je punt wel, en allicht zal het iets helpen als er op forums geen namen weer genoemd worden van UG-labs, maar ik vind dat het ook vele voordelen heeft dat er openlijk over merken gepraat wordt op forums. Je moet niet vergeten dat het lang niet alleen negatieve reclame brengt. Er zijn ook talloze topics waarin de desbetreffende merken de hemel in worden geprezen, en op die manier worden er ook veel klanten geworven. Doet een UG-lab goed werk, dan beloond het zich ook in meer klanten door mond op mond reclame, zij het in de sportschool, zij het op een forum.

Weet je wat het grote probleem is;

Er zijn behoorlijk veel wijsneuzen die in hun hele "kuur-carriere" 5 vials in hun bezit hebben gehad en een half jaar op forums meelezen, en dan denken dat ze anabolen-goerroe zijn. Mensen die oh zo graag haantje de voorste willen zijn in topics, en al gauw papegaaien-gedrag gaan vertonen. Mensen die nauwelijks weten waar ze over praten, gaan roepen "die batch is slecht, die vial is vervuild, die test is ondergedoseerd". En zo krijg je idd broodje aap verhalen, waarin UG-labs ten onrechte de grond in worden geboord. En dat is spijtig.

Maar je kan niet ontkennen dat ook UG-labs wel eens een foutje in de productie maken, en dit mag gemeld worden. Dat is ook helemaal niet erg, daar zijn forums voor, het uitwisselen van informatie en ervaringen.
Probleem blijft dat bij sommige forumleden het waarheidsgehalte van de ervaring in twijfel moet worden getrokken, maar dat beslist elke lezer voor zichzelf.

Wat mij betreft mogen de namen genoemd blijven worden, elke ervaren anabolenliefhebber weet precies hoe het werkt met UG-labs en zodoende zal de "goede naam" echt niet snel naar beneden gehaald worden.
 
. Er zijn ook talloze topics waarin de desbetreffende merken de hemel in worden geprezen, en op die manier worden er ook veel klanten geworven. Doet een UG-lab goed werk, dan beloond het zich ook in meer klanten door mond op mond reclame, zij het in de sportschool, zij het op een forum.


het gaat helemaal niet over afzeiken of de hemel in prijzen van een bepaald ugl. het gaat om het voort bestaan van ze...

ik denk dat de huidige ugl's liever nog lange tijd doorgaan met een kleinere klantenkring dan ze (nog) meer klanten krijgen en straks de juten voor de deur staan.

op steroid.com waar ik moderator ben is het de gewoonste zaak van de wereld dat er geen namen genoemd wordn in het open. en nu eindelijk nadat er daar al een heel groot aantal labs zijn opgerolt volgen andere boards ook.

ik zie er zelfs nog wel van komen dat de labs hier uit voorzorg hun deuren sluiten en onder een andere naam verder gaan als private lab met een gering aantal gecheckte klanten en een afname minimum. denk dat er dan een aantal wel anders piepen :rolleyes:

-rodge
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven