Fitness Seller

Binge Eating Disorder (BED) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Nieuw fenomeen.. :rolleyes:
 
Lekker man.. een beetje bingen op zijn tijd :)
 
Denk dat iedereen dat wel een keer doet...
 
Binnen twee uur al het eten dat je kunt vinden naar binnen werken, totdat je er ziek van wordt. En in het extreemste geval zelfs knock-out gaat. Daar hebben naar schatting 180.000 Nederlanders wekelijks last van. Ze hebben een binge-eating disorder, een eetbui-stoornis.
Wat is dit voor pauper zooi.
 
In de volksmond ook wel Marvinnen genoemd.
 
Jaren geleden een periode gehad ... van de surinamers naar de bakker .. van de bakker naar de albert heijn en van de albert heijn naar de plaatselijke italiaan etc etc een 20k op een dag was normaal .. je voelt je uiteindelijk als troep.
 
Jaren geleden een periode gehad ... van de surinamers naar de bakker .. van de bakker naar de albert heijn en van de albert heijn naar de plaatselijke italiaan etc etc een 20k op een dag was normaal .. je voelt je uiteindelijk als troep.
20k op een dag, yeah right
 
Eetstoornissen zijn kut en moet je niet onderschatten.
 
Daar zit je zo aan hoor , denk aan weinig volume met heel veel calorieen
Dan vraag ik me af waarom zelfs competitive eaters moeite hebben met dat soort hoeveelheden. Ik denk dat je zwaar overschat hoeveel kcal je naar binnen werkte. Met 20k per dag kom je ook elke dag bijna letterlijk 2kg aan.
 
Als ik een slechte dag had kwam ik misschien aan de 8-8,5k per dag, 20k lijkt mij ook overdreven.
Kwam er later pas achter dat het een binge-eating stoornis was, ik dacht die vreetbui waar je niks aan kan doen hoort bij de puberteit :o
 
20k zit je zo aan :roflol: .
10k haal ik denk ik niet eens en ik kan wel goed eten al zeg ik het zelf.
 
Dan vraag ik me af waarom zelfs competitive eaters moeite hebben met dat soort hoeveelheden. Ik denk dat je zwaar overschat hoeveel kcal je naar binnen werkte. Met 20k per dag kom je ook elke dag bijna letterlijk 2kg aan.
Ik denk dat jij juist onderschat hoe snel in weinig volume je heel veel calorieen naar binnen kan werken , en ik deed het niet dagelijks.
 
Ik denk dat jij juist onderschat hoe snel in weinig volume je heel veel calorieen naar binnen kan werken , en ik deed het niet dagelijks.
Paar liter olijfolie on the side zeker
 
Back
Naar boven