AndroidHealthClinic

In hindsight, alles open en bloot

Bezoekers in dit topic

Xbodybuilder

Novice
Lid geworden
23 aug 2016
Berichten
3
Waardering
7
Lengte
1m65
Massa
86kg
Vetpercentage
11%
Hallo bodybuilders.

Ik ben een ex wedstrijdbodybuilder (die toch eens 1e en 2e plaats heeft behaald) en had vroeger al een account en log hier. Nu wil ik echter wel iets meer anoniem posten
Momenteel ben ik bodybuilding-vrij, ik ga wel nog trainen (zij het minder) maar niet om nog te beteren, enkel omdat ik het leuk vind en mezelf nog wat in vorm te houden.
Ik volg geen voedingsschema meer maar eet wel nog gezond, zonder mezelf dingen op te leggen of te verbieden, dat heb ik 12 jaar lang al gedaan.

Ik wil voor jullie alles openleggen wat ik heb meegemaakt en heb gedaan (mijn log vroeger vergat enkele "details"). Ik heb altijd alles in spreadsheets minutieus bijgehouden en heb deze nog steeds.
Ook het wedstrijdwereldje en de mensen erin wil ik, niet met naam tenzij echt nodig, ook eens verder uitlichten, en waarom dit niet voor iedereen is weggelegd.
Het wordt heel wat typwerk en vragen mogen gerust gesteld worden. Ik begin er snel aan en zal ook wat fotos enzo voorzien.

Dit heeft als bedoeling zodat mensen er van kunnen leren, en zodat ik het ook es van me kan afzchrijven, om het boek helemaal dicht te gooien.

Happy readings.
 
Ben benieuwd
 
Was je a atleet?
 
Was je a atleet?
Ik was A atleet bij de wbpf, bij ifbb was ik B maar was ik geschorst, ik zal alles chronologisch posten


Foto is men laatste degelijke shape die ik had,,mocht er me iemand herkennen, hou dat dan aub wel voor jezelf ipv dit hier te posten
 
Laatst bewerkt:
Plaatje werkt niet hier
 
in
Plaatje werkt idd niet.
 
Ik kan je foto gewoon wel zien hoor? (staat ook in de galerij op je profiel)
 
Mooi verhaal.

Eerlijk ook.

(ik kan geen conversatie met je starten?)
 
Hij is niet zichtbaar voor ons normale stervelingen. Misschien je permissies ff checken.
 
Sorry mijn privacy stond nogal tight, conversaties kunnen nu wel, maar je kan het ook gewoon hier zetten
 
Back
Naar boven