XXL Nutrition

In hoeveel weken kun je droog zijn? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

XchaosXcarlosX

Cool Novice
Lid geworden
13 apr 2020
Berichten
43
Waardering
8
Lengte
1m87
Goedeavond

even een vraag ik zie overal op youtube gasten in 12-15 weken echt droog zijn zelfs dat je de aders ziet en alles! Maar kan dit ook?
 
Alles kan, de vraag is hoe...
Post anders eens paar voorbeelden
 
Camelus kan je hier alles over vertellen.
 
Zoiets bedoel je?
12 weken verschil
IMG_20201203_132128_016.jpg
 
even een vraag ik zie overal op youtube gasten in 12-15 weken echt droog zijn zelfs dat je de aders ziet en alles! Maar kan dit ook?
Ligt er natuurlijk vooral aan wat je startpunt is. Maar daarnaast ook hoe diep je wilt gaan in een cut en wat voor 'hulpmiddelen' je bereid bent te nemen.
 
Misschien voor TS wel relevant om hem uit die bubble te halen , Wovano is niet natty
 
Geen idee, vetpercentage zegt me nooit zoveel. Links was ik geloof ik ongeveer 113 kg en rechts 99,1 kg.

Wel benieuwd wat het échte verschil zou zijn als de belichting hetzelfde was geweest. Is ook wel een verschil van minst en meest ideaal.
 
Ja ik moet zeggen ik merk al verschil doe zelf veel calistenics en hardlopen woog eerst 103 en nu 98 in 2 maanden ongeveer misschien iets langer
 
Ligt aan een heleboel factoren, zoals hoeveel vet heb je aan het begin, waar wil je naartoe, gebruik je gear en zo ja hoeveel/wat, etc.
 
Goeie transfo maar geeft wel een vertekend beeld voor de ‘gemiddelde’ sporter, daar is dit natuurlijk niet haalbaar voor
En ziek verschil in fotosetting ook
 
Goeie transfo maar geeft wel een vertekend beeld voor de ‘gemiddelde’ sporter, daar is dit natuurlijk niet haalbaar voor
En toch maar drie likes tot nu toe. Kathlinoo had er zeker al 30 gekregen. ;)
 
  • Haha
Waarderingen: TT&A
Goeie transfo maar geeft wel een vertekend beeld voor de ‘gemiddelde’ sporter, daar is dit natuurlijk niet haalbaar voor
Ik heb ook nergens beweerd dat dit voor iedereen weggelegd is:P
 
  • Sad
Waarderingen: TT&A
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven