AndroidHealthClinic

in hoeverre hebben eiwitshakes een meerwaarde bij het herstellen van spieren na (kracht)training? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Hallo,

Een collega en ik doen een onderzoek naar de meerwaarde van eiwitshakes. Wij hebben hiervoor een enquête gemaakt en wij willen jullie vragen om deze in te vullen.

Alvast bedankt.

https://docs.google.com/forms/d/e/1...7NAftNlVNj4Qskn8JvU7p1EAFWhw/viewform?c=0&w=1


Daar heb je verder geen enquête voor nodig, Het antwoord hierop kan ik je zo ook wel geven.

De enige meerwaarde van eiwitshakes, is om op een gemakkelijke(re) manier aan je dagelijkse eiwitbehoefte te komen.

Voorziet je normale voedingspatroon daar al volledig in, dan hebben extra eiwitshakes hier nog eens bovenop geen enkele meerwaarde in de zin van versneld herstel e.d.
 
Daar heb je verder geen enquête voor nodig, Het antwoord hierop kan ik je zo ook wel geven.

De enige meerwaarde van eiwitshakes, is om op een gemakkelijke(re) manier aan je dagelijkse eiwitbehoefte te komen.

Voorziet je normale voedingspatroon daar al volledig in, dan hebben extra eiwitshakes hier nog eens bovenop geen enkele meerwaarde in de zin van versneld herstel e.d.

^
 
Daar heb je verder geen enquête voor nodig, Het antwoord hierop kan ik je zo ook wel geven.

De enige meerwaarde van eiwitshakes, is om op een gemakkelijke(re) manier aan je dagelijkse eiwitbehoefte te komen.

Voorziet je normale voedingspatroon daar al volledig in, dan hebben extra eiwitshakes hier nog eens bovenop geen enkele meerwaarde in de zin van versneld herstel e.d.

:)
 
Back
Naar boven