Fitness Seller

In isolatie na een positieve test

Bezoekers in dit topic

Alincane

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
26 jan 2022
Berichten
563
Waardering
766
Lengte
1m78
Massa
80kg
Vetpercentage
18%
Hallo iedereen,

Ik heb dus een zelftest gedaan en die was positief. Nu moet ik officieel 5 dagen in isolatie.

Ik ben aan het cutten, dus een calorietekort. Moet ik in deze 5 dagen dat ik niet kan sporten, het zelfde calorietekort aanhouden? Of moet ik gaan eten op mijn onderhoud? (ivm spierafbraak)

Alvast bedankt.
 
Als je ziek ben zou ik eerder gewoon onderhoud eten, altijd het gevoel alsof dat helpt met herstellen.
 
Hallo iedereen,

Ik heb dus een zelftest gedaan en die was positief. Nu moet ik officieel 5 dagen in isolatie.

Ik ben aan het cutten, dus een calorietekort. Moet ik in deze 5 dagen dat ik niet kan sporten, het zelfde calorietekort aanhouden? Of moet ik gaan eten op mijn onderhoud? (ivm spierafbraak)

Alvast bedankt.

Als je nergens last van hebt kan je gewoon doen wat je normaal ook deed.
5 dagen isolatie is onzin.
 
Laatst bewerkt:
Als je verder geen klachten hebt ennje goed voelt. Gewoon vroeg in de ochtend of laat in de avond gaan wandelen. Of in het bos/duin oid.
 
Gewoon lekker naar buiten gaan, covid is inmiddels gedegradeerd tot een verkoudheidje.
Toch voor iemand zonder onderliggende aandoening(en) :o
 
Ook ik voerde mijn dagelijkse activiteiten uit in mijn Covid-dagen, behalve de 1e dag, toen ik echt zwak was en de ergste koorts had. Maar verder niets om je zorgen over te maken. Maar verder niets om je zorgen over te maken. Gewoon gezond eten en drinken.En mis de medicijnen niet.
 
Back
Naar boven