MuscleMeat

In memoriam: Lauw

Bezoekers in dit topic

Wat ik altijd zo jammer vind is dat je in dit soort zaken nooit te weten komt wat nu precies de reden was. Bij ons in de straat is iets vergelijkbaars gebeurd en nooit zijn we er wat over te weten gekomen. Anders zou je tenminste nog kunnen begrijpen hoe zoiets tot stand komt, wat de redenen zijn etc.

meestal zelfhaat, denk ik. jezelf zo erg gaan haten omdat je met bepaalde situaties niet kan omgaan. iedereen krijgt in z'n leven kleine en grote tegenslagen te verwerken. in sommige perioden kunnen ze elkaar (al dan niet bij toeval) vrij frequent opvolgen. als je dan mentaal niet sterk genoeg in je schoenen staat om alles nog te kunnen verwerken en de gebeurtenissen een plaats te kunnen geven ga je er stilletjes aan onderuit. slepen problemen te lang aan en hopen ze zich in het slechtste geval op dan kan één banaal voorval voldoende zijn om er een eind aan te maken. dat maakt het voor de nabestaanden vaak net zo onbegrijpelijk.
 
meestal zelfhaat, denk ik. jezelf zo erg gaan haten omdat je met bepaalde situaties niet kan omgaan. iedereen krijgt in z'n leven kleine en grote tegenslagen te verwerken. in sommige perioden kunnen ze elkaar (al dan niet bij toeval) vrij frequent opvolgen. als je dan mentaal niet sterk genoeg in je schoenen staat om alles nog te kunnen verwerken en de gebeurtenissen een plaats te kunnen geven ga je er stilletjes aan onderuit. slepen problemen te lang aan en hopen ze zich in het slechtste geval op dan kan één banaal voorval voldoende zijn om er een eind aan te maken. dat maakt het voor de nabestaanden vaak net zo onbegrijpelijk.

Om het netter te omschrijven.. niet kunnen voldoen aan je eigen verwachtingen en ambities ;)
 
Wat ik altijd zo jammer vind is dat je in dit soort zaken nooit te weten komt wat nu precies de reden was. Bij ons in de straat is iets vergelijkbaars gebeurd en nooit zijn we er wat over te weten gekomen. Anders zou je tenminste nog kunnen begrijpen hoe zoiets tot stand komt, wat de redenen zijn etc.

Geen uitweg zien lijkt me (geestelijk lijden). Lijkt me niet dat ie liefdesverdriet had ofzo.
 
zat die jongen niet flink aan de drugs? het leven is niet zo leuk als je gewend bent high te zijn
 
Geen uitweg zien lijkt me (geestelijk lijden). Lijkt me niet dat ie liefdesverdriet had ofzo.

Aan zijn postings te zien leek hij mij ook niet iemand die daar in die mate vatbaar voor was dat hij zelfmoord als enige uitweg zou zien. Zoals Marky enigzins zegt ligt zelfmoord steeds vaker oorzakelijk bij de maatschappij waarin tegenwoordig niet iedereen goed kan aarden, en niet zozeer bij hele grote problemen, hoewel deze wellicht meestal de druppel kunnen zijn.

Bij velen is het een weloverwogen keuze ook al lijkt dat niet altijd zo en die dient dan ook, hoe onbegrijpelijk ook, gerespecteerd te worden imo.
 
Aan zijn postings te zien leek hij mij ook niet iemand die daar in die mate vatbaar voor was dat hij zelfmoord als enige uitweg zou zien. Zoals Marky enigzins zegt ligt zelfmoord steeds vaker oorzakelijk bij de maatschappij waarin tegenwoordig niet iedereen goed kan aarden, en niet zozeer bij hele grote problemen, hoewel deze wellicht meestal de druppel kunnen zijn.

Bij velen is het een weloverwogen keuze ook al lijkt dat niet altijd zo en die dient dan ook, hoe onbegrijpelijk ook, gerespecteerd te worden imo.

Zeer goed verwoord...
 
Al weer een jaar geleden? De tijd vliegt idd.
Ik kan het me nog zo goed herinneren, het moment dat de thread online kwam. Ik schrok toen wel, ondanks dat het internet is e.d. kon je direct zien dat dit geen bluf was aan de manier van.

R.I.P. man.
 
Kende hem niet echt
sta je toch even bij stil
rip.
 
Een jaar geleden alweer....

Die Lauw zal van boven wat afgelachen hebben toen wij vorig jaar herrineringen aan het ophalen waren.
 
Zelfmoord is een keuze ja, maar velen die die stap nemen willen eigenlijk niet echt dood, maar een oplossing zien voor alle problemen, een ander leven.
En hoe hard dat ook klinkt vaak zijn die oplossingen er gewoon niet altijd.
Mensen kunnen zich totaal radeloos voelen, in de steek gelaten voelen, zwaar bedrogen zijn etc. etc.

Ik heb die jongen niet persoonlijk gekent dus uit mijn mond geen onzin als 'ik zal hem missen'
Neemt niet weg dat ik dit soort dingen altijd erg vind voor de persoon in kwestie als de mensen die die achterlaat.

Opmerkingen als het was altijd lachen geblazen met hem en bla bla zijn vaak typerend, als het lachen, zuipen, en stappen geblazen is heb jeveel 'vrienden'
gaat het zwaar slecht met je dan hebben mensen geen zin in je gezeik!;)
 
Af en toe lees ik oude topics , en dan zie ik Lauw met zo'n posts waar ik mij altijd kapot mee lach , ik heb je niet gekend maar toch R.I.P
 
Wat gaat de tijd snel...

Herinner Lauw.
 
sommige postings waren echt hilarisch! Thnx bro!
 
R.I.P. Lauw. meer zeg ik niet kende hem niet persoonlijk, alleen van het forum.
 
Damn, zo snel al...RIP Koen.

dr is een genie heengegaan:( lijkt nog zo kort
 
Ook kende ik je persoonlijk niet, ik denk toch soms nog terug aan al je posts Lauw!

Take care
 
Een beetje respect, fag. ^ [reactie is verwijderd]

Ook kende ik je persoonlijk niet, ik denk toch soms nog terug aan al je posts Lauw!

Take care

Ik lees eens in de zo veel tijd ook wel eens wat van zijn stukjes terug. Hij was echt geniaal.
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven