MuscleMeat

In memoriam: Lauw (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Tijd gaat hard. Op Lauw :klink:
 
Allemaal k*t voor zijn familie en vrienden enzo, maar ik word een beetje moe van mensen die is een post van hem hebben gelezen en hem o zo erg missen. Het is zijn eigen keus geweest, hij is overal vanaf nu.
 
RIP, strongman heeft in mijn ogen wel gelijk.

Ook al "kende" ik lauw vooral van het B&F forum, waar hij wssch dezelfde grappige soms moeilijk te begrijpen poster was.:)
 
Voor het eerst dat ik het hoor R.I.P.
Ik drink een glas melk op Koen :)
 
Allemaal k*t voor zijn familie en vrienden enzo, maar ik word een beetje moe van mensen die is een post van hem hebben gelezen en hem o zo erg missen. Het is zijn eigen keus geweest, hij is overal vanaf nu.

+1000

Mijn opmerking was mss wat bot maar goed, aan het karmalevel te zien waren meerdere mensen het hier mee eens.
 
Heb m nooit gekend maar aan de posts te zien hier was het een geweldige gozer.:D

R.I.P

Iemand enig idee waarom hij dit heeft gedaan????
 
Karma van Koen :D

misfits rules!!!! we aaaaaaaare 138!!!!! :-D
En ja, het is punkpunkpunk!!! En PUNK!!! ja! punk!!!!

Vooruit dan :)

 
Allemaal k*t voor zijn familie en vrienden enzo, maar ik word een beetje moe van mensen die is een post van hem hebben gelezen en hem o zo erg missen. Het is zijn eigen keus geweest, hij is overal vanaf nu.

Mee eens hoor. Natuurlijk respect voor de doden.
Maar waarom heeft ie het eigenlijk gedaan?
 
In memoriam Koen.

Dacht dat het al langer geleden was was eerlijk gezegd...
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Blijft een vreemde gedachte dat hij de laatste avond nog even wat postings plaatste op DBB.
 
De tijd gaat hard ja.

Heb erg om hem kunnen lachen op de BBQ bij Peoples thuis. Laten we hopen dat hij nu zijn rust heeft gevonden. :)
 
De tijd gaat hard ja.

Heb erg om hem kunnen lachen op de BBQ bij Peoples thuis. Laten we hopen dat hij nu zijn rust heeft gevonden. :)

Same here, zie ons daar nog zitten, hoe lang is dat dan geleden, 2-3 jaar ofzo?

Zo goed kende ik lauw ook weer niet maar het voelde toch echt klote toen ik het hoorde... :(
 
Same here, zie ons daar nog zitten, hoe lang is dat dan geleden, 2-3 jaar ofzo?

Zo goed kende ik lauw ook weer niet maar het voelde toch echt klote toen ik het hoorde... :(

Zeker wel 3 jaar als het er niet 4 zijn.
 
Zo .. de tijd is echt hard gegaan, 1 jaar alweer.
 
De tijd gaat hard ja.

Heb erg om hem kunnen lachen op de BBQ bij Peoples thuis. Laten we hopen dat hij nu zijn rust heeft gevonden. :)

Same here, zie ons daar nog zitten, hoe lang is dat dan geleden, 2-3 jaar ofzo?

Zo goed kende ik lauw ook weer niet maar het voelde toch echt klote toen ik het hoorde... :(

Zeker wel 3 jaar als het er niet 4 zijn.

juli 2006...

Geweldige kerel, wel veel te laat aanwezig ;)
 
Blijft een vreemde gedachte dat hij de laatste avond nog even wat postings plaatste op DBB.

De meeste mensen gaan tot even voor hun zelfmoord door met hun dagelijkse handelingen hoor, vaak is de beslissing dan al gevallen. Best raar inderdaad, maar opeens houdt het op en maken ook je laatste handelingen toch niet veel meer uit. Ze hebben niet meer waarde dan die in het begin of midden van je leven.
En ja de tijd gaat snel vooruit. Zo zie je maar hoe vergankelijk we allemaal zijn uiteindelijk. :)
 
Wat ik altijd zo jammer vind is dat je in dit soort zaken nooit te weten komt wat nu precies de reden was. Bij ons in de straat is iets vergelijkbaars gebeurd en nooit zijn we er wat over te weten gekomen. Anders zou je tenminste nog kunnen begrijpen hoe zoiets tot stand komt, wat de redenen zijn etc.
 
Ik denk dat Lauw, de mate waarin lichtzinnigheid in onze moderne tijd loont, best intens ervaarde.
 
Back
Naar boven