XXL Nutrition

in mijn arm injecteren (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

GJM

Competitive Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
5 mrt 2003
Berichten
2.079
Waardering
188
Lengte
1m85
Massa
116kg
Vetpercentage
7%
ik zo snel mogelijk een test. kuur doen op www.sporinjections.com stond dat je ook in je biceps kan injecteren, misschien een stomme vraag maar groeien deze dan ook sneller. En zo ja welke soort naald moet ik dan gebruiken
 
Originally posted by seeker
ik zo snel mogelijk een test. kuur doen op www.sporinjections.com stond dat je ook in je biceps kan injecteren, misschien een stomme vraag maar groeien deze dan ook sneller. En zo ja welke soort naald moet ik dan gebruiken

Lijkt me van niet...

Anders zouden een hoop gebruiker nu een ontzettend grote ass moete hebben.

Volgens mij las ikergens dat je naald van 0,6x25 moet hebben, maar weet ik niet zeker. Ben hier geen expert in dus ja.
 
waarom in je biceps de bil blijft toch de beste plek!
 
Originally posted by nico
waarom in je biceps de bil blijft toch de beste plek!


omdat een vriend hem in mijn bil zet en geen zin heeft om dit meerdere keren per week te doen, en voor mij volgens mij de arm voor mijzelf de makkelijkste plek is
 
Als je wil dat je biceps sneller groeien:
kijk naar me avatar, mail greg valentino is. http://www.bicepmania.net die weet wel hoe jij je biceps groter kan krijgen. :)
 
dan lijken de quads me makkelijker..
 
Ik zou (dikke) olie zoiezo niet plaatselijk zetten, tenzij je van dikke naalden in je armen houdt:)
 
0.6*25 of 0.8*38 ik heb ze allebei gebruikt in mn arm. En gaat best.





groeten
 
Originally posted by seeker
ik zo snel mogelijk een test. kuur doen op www.sporinjections.com stond dat je ook in je biceps kan injecteren, misschien een stomme vraag maar groeien deze dan ook sneller. En zo ja welke soort naald moet ik dan gebruiken
Plaatselijke groei is een mythe.. Geen enkele reden eigenlijk om daar te injecteren, neem gewoon de gluten, quads, of schouders...
 
Re: Re: in mijn arm injecteren

Originally posted by admin

Plaatselijke groei is een mythe.. Geen enkele reden eigenlijk om daar te injecteren, neem gewoon de gluten, quads, of schouders...


doe ik dat wel, is net zo makkelijk, en zelf in je bil is dat ook mogelijk ( van al die spier groep namen kan ik de helft niet)injecteren is dat op een veilige manier te doen
 
Back
Naar boven